Minulla myös 880 metzeller ja kului tuohon 5000 km:ään aikatavalla mutta sen jälkeen kesti vielä 3500 km eikä tuntunut kuluvan enää millään ,vaihdoin samanlaiseen metzuun sit entisen kantikkuuden takia,pintaa jäi vielä keskelle reilu milli.Tuli myös nakkia laulatettua. Pyörä on Street Bob ja koko 180/55-18.
Varmasti pystyy ajamaan 10Tkm vaivatta kun ei ramppais aina tuo kaasukäsi
mitkä renkaat alle?
Re: mitkä renkaat alle?
No kyllä se on takakumi niinkuin pitääkin ("...4000 tuntuu niin vähältä siistin ajon kilsamäärältä, että pistää epäilemään, onko erehdyksessä tullut takarenkaaksi eteen tarkoitettu kummi...").
Ehkä olen liian kriittinen tuon pinnan kanssa. Mutta paljon on kulunut tuolla (4000km) ajolla. Mielestäni pitäisi kestää ainakin kaksi kesää jonkinlaisessa pinnassa.
Ehkä olen liian kriittinen tuon pinnan kanssa. Mutta paljon on kulunut tuolla (4000km) ajolla. Mielestäni pitäisi kestää ainakin kaksi kesää jonkinlaisessa pinnassa.
FXDWG -99
Re: mitkä renkaat alle?
Conti ja mezi tuntuu olevan suosiossa eniten, mutta mä olen tykästynyt noihin avonin venom R:iin, tuntuu pyörän ominaisuudet loppuvan ennemmin kuin renkaasta pito (fxdwg 90/90-21, 180/55-18) ..näillä näkymillä myös seuraava merkki ja malli, vielä ei pysty kestävyydestä sanomaan, kun sai vain 3tkm mittariin. Mutta pito on hyvä. Dunlopista tullut sellaiset traumat, että tuskin koskaan valitse ko.merkkiä ...mitään muuta "hyvää" kuin kulutuskestävyys...
Re: mitkä renkaat alle?
Minkälaisissa olosuhteissa ja tilanteissa se pito menetetään?
Kuinka käytätte jarruja, ajatteko Harrikalla kurviin kuin kisapyörällä?
Ihmettelen siksi, kun tehdas on asentanut noita hengenvaarallisiksi mainostettuja Dunloppeja kymmeniä vuosia, ja korvaava merkki on tulossa vasta nyt (sekin ilmeisesti halvemman hintansa takia). Ajattelisi, että korvausoikeudenkäyntejä olisi amerikassa meneillään jatkuvalla syötöllä.
Itse olen ajanut monta Dunloppia loppuun (osa niitä teidän melkein uusina liukkaina parempiin vaihtamia), eikä se minusta rengasta kummempi kesäkelissä ole. Kylmällä tosin olen ajanut ekat kymmenet kilsat varovaisemmin, että renkaat lämpenevät.
Kerran on rautasportti kuopinut kiihdyttäessä kolmosella ja säikähdin todella, kun tajusin ettei kytkin luistakkaan vaan tarjosi kaasusta perää sivulle. Silloin oli kylmä Bridgestone, märkä tie ja lämpötila alle 10C. Kun rengas lämpeni se alkoi toimia paremmin.
Ei meilläkään enää Dunlopeilla ole ajettu, vaan Metzelereillä. Merkki vaihtui hinnan takia, ei varsinaisesti Dunlopin erityisen liukkauden.
Kuinka käytätte jarruja, ajatteko Harrikalla kurviin kuin kisapyörällä?
Ihmettelen siksi, kun tehdas on asentanut noita hengenvaarallisiksi mainostettuja Dunloppeja kymmeniä vuosia, ja korvaava merkki on tulossa vasta nyt (sekin ilmeisesti halvemman hintansa takia). Ajattelisi, että korvausoikeudenkäyntejä olisi amerikassa meneillään jatkuvalla syötöllä.
Itse olen ajanut monta Dunloppia loppuun (osa niitä teidän melkein uusina liukkaina parempiin vaihtamia), eikä se minusta rengasta kummempi kesäkelissä ole. Kylmällä tosin olen ajanut ekat kymmenet kilsat varovaisemmin, että renkaat lämpenevät.
Kerran on rautasportti kuopinut kiihdyttäessä kolmosella ja säikähdin todella, kun tajusin ettei kytkin luistakkaan vaan tarjosi kaasusta perää sivulle. Silloin oli kylmä Bridgestone, märkä tie ja lämpötila alle 10C. Kun rengas lämpeni se alkoi toimia paremmin.
Ei meilläkään enää Dunlopeilla ole ajettu, vaan Metzelereillä. Merkki vaihtui hinnan takia, ei varsinaisesti Dunlopin erityisen liukkauden.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
- Lippajärven kreivi
- Viestit: 241
- Liittynyt: 03:48 16.12.2008.
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: mitkä renkaat alle?
Itse ajelisin mielelläni Metzlerillä mutta ei vaan tee kokoa mulle taakse, eteen kyllä löytyy, takana tuo ylikoko 180/60-17, nyt täytyy toivoa että Michelin alkais tekemään tota ylikokoa Dynaan kun tekee muutenkin niihin renkaita.
Dunlopilla menty eikä sen kummempaa moittimista, sateella ja kylmällä kyllä liukas, mutkissa huomaa pientä nuljumista, vaikka ajelenkin todella rauhallisesti.
Dunlopilla menty eikä sen kummempaa moittimista, sateella ja kylmällä kyllä liukas, mutkissa huomaa pientä nuljumista, vaikka ajelenkin todella rauhallisesti.
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
Re: mitkä renkaat alle?
Sama juttu minulla, ei tarvitse Dunlopeilla paljon mutkassa kallistaa kylmällä ja sateella kun jo nuljahtaa.HarleyDad kirjoitti:Dunlopilla menty eikä sen kummempaa moittimista, sateella ja kylmällä kyllä liukas, mutkissa huomaa pientä nuljumista, vaikka ajelenkin todella rauhallisesti.
-07 XL883R
Re: mitkä renkaat alle?
Mulla kans kokemusta Dunlopista sen verran, että takanen lähti vesiliirtoon pienessä vauhdissa, vaikka oli n.2mm. pintaa jäljellä.Muutenkin erittäin liukas sateella. En ikinä enää osta. Mezler on hyvä, siis mun mielestä.
Re: mitkä renkaat alle?
Laitoinpa keväällä Electraan alle Shinko Tour Master renkaat. Sain halavalla ruotsista (muistaakseni 800 sek, kpl). Korealainen on kumi ja yllätys melkomoinen. Paras mikä minulla on koskaan ollu! Ajettu nyt n. 12.000 ja pintaa ja pitoa jäljellä. Ajosta on vielä suuri osa pakkaukset päällä ja marssivauhdilla.
Re: mitkä renkaat alle?
Edelleen Continental pelittänyt hyvin. hyvä märkäpito, oon ajannu about 20k nyt, menee vaihtoon keväällä.Bobstret kirjoitti:Continentalin Milestone-sarja pirun hyviä, voittanu testejä euroopassa, niillä on jotain uutta silikaa renkaissa joka parantaa kulumiskestävyyttä ja märkäpitoa!.Torme kirjoitti:Laitttakaahan rengas suosituksia foorumiin. etu rengas on melkein loppu. keskellä pintaa ,mutta reunat aika kaljut. jouruu varmaan loppu kesäälä vaihtamaan takarenkaankin. mezlereitäkö porukka suosittelee?
Suosittelen.