Hankin viime talvena HD alkuperäiset lämpökahvat, toimivat hyvin pari kuukauta,
ei lämpene enää, sulakeet ehjät ja virta tulee oiken puoleiseen kahvaan. Osaako joku neuvoa missä vika?
LÄMPÖKAHVAT
Re: LÄMPÖKAHVAT
Onko säätö vasemassa kahvassa ja tuleeko sinne virta?
Johto poikki?
Johto poikki?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Itsellä kävi juuri samoin. Ainakin ameriikan foorumeilla valitellaan yleisesti H-D:n lämpökahvojen huonoa laatua. Ostin omat jostain Usasta reissun päältä niin en viittinyt takuutakaan perätä. Paskan möivät.
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02
Itselläni aivan sama vika viimetalvena HD:n omien kahvojen kanssa. Enkä ole ainut. Virta tulee vasemmalle kahvalle mutta se ei lämpiä kunnolla. Itse otaksun että termostaatti menee näissä rikki ja sen takia ne lämpiävät huonosti ja kohta ei lainkaan. Jos joku osaa sanoa äkkiä korjauksen noihin HD:n omiin kahvoihin niin ostan kahvit kun tavataan..
Itse ostin just tangon sisälle menevät lämpövastukset joita pitäisi alkaa väsäämään paikalleen.
Itse ostin just tangon sisälle menevät lämpövastukset joita pitäisi alkaa väsäämään paikalleen.
Termostaatit on ilmeisesti syypäänä ongelmiin. Omissa lämpösäätö toimii niin että nupin asennosta 1 alkaen
täysillä. Termari ei rajoita, nupista vähäksi aika nollille jos ja kun alkaa lapanen savuamaan.
No nehän ovat alkuperäiset HD tarvikkeet ja valmistettu Taiwanissa.
IK
täysillä. Termari ei rajoita, nupista vähäksi aika nollille jos ja kun alkaa lapanen savuamaan.
No nehän ovat alkuperäiset HD tarvikkeet ja valmistettu Taiwanissa.
IK