Pikagallup

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Stuntman
Viesti:

Pikagallup

Viesti Kirjoittaja Stuntman »

Tartteeko pyörän merkki lukea tankissa tai jossakin muussa paikassa?Nyt siis puhutaan H-D merkkisistä vehkeistä....
tom

Viesti Kirjoittaja tom »

Eikö sen jo äänestä kuule mikä laite on kyseessä :?: Eli ei minun mielestä :)
Harrikka on rautaa
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Mä oon systemaattisesti raksinut kaikki mahdolliset merkit ja logot hevokkoon akkua myöten!

Pieni on kaunista ja jos ei joku tunne mopoa merkilliseks niin se on yleissivistyksen puutetta.

Lakisääteisesti kai ei tarvii lukea...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Luulisi, että tämän asian osaa jokainen päättää itse...

Nykyisessä mopossani lukee, tarran tilasin ihan itse ameriikasta asti. Kaikissa ei ole lukenut, joten ehkäpä tämäkin riippuu siitä, millainen fiilis on päällä ja visio päässä, kun tankkia viedään maalarille.
hitec

Viesti Kirjoittaja hitec »

kaikilla meillä jotain ongelmia........
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Meillä Sporttiboyn kanssa ajatukset jälleen kerran samoilla linjoilla...

Hörhelöt ja strösselit kuuluu neitien drinkkilasiin ja yksikertaiset puhtaat linjat on in.

Vielä tosin silmä tarkkailee että kaipaako talvella maalattu tankki merkkiä vai ei. Usein kun nuo tuovat tiettyä ryhtiä kokonaisilmeeseen (jota koristaa useat pikaisesti tehdyt rautalankaviritykset :roll: )

Mutta mutta: Nämä ovat makuasioita ja vain makuasioista voi kiistellä :wink:
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Mopopoika -65 kirjoitti:Mutta mutta: Nämä ovat makuasioita ja vain makuasioista voi kiistellä :wink:
Jeps, monesti olen miettinyt, että mitä hemmetin järkeä olisikaan kiistellä tosiasioista 8)

Mutta yksi ääni merkittömyyden puolesta. Vielä on omassa mopedissa tankin kyljessä jotain soherrusta, mutta se saa lieskojen tilalta kyllä joku päivä väistyä. Jos joku tarvitsee kirjaimia lukeakseen, niin saattaisi vintiltä löytyä hyvällä onnella aapiskirja 8)
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

TÄYTYY ehdottomasti lukea, että näkövammaiset miliisit varmasti tunnistaa laitteen :twisted:
Tankissa molemmilla sivuilla, päällä (helikopterista varmistettu näkyvyys), takalokarissa ja vielä etulampussa. :twisted: :twisted: :twisted:

OLE NÖYRÄ ESIVALLAN EDESSÄ :oops: :(
Vieras

Olisi AINA hyvä soittaa ajamaan lähtiessään ensin polliisilaitokselle, että nyt olen tässä lähdössä ajelemaan HAARLEY-TAAVITSHONILLA, niin tietävät korottaa valmiustasoa.
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

JUURI NÄIN :!: :wink:
Vieras

Niin, ja todellinen harrikkamies ajaa japsilla, ettei poliisi tajua harrikkamieheksi? H-D pidetään kotona tallissa ruuvailua varten...

Voi dziisus.
Vastaa Viestiin