Olen onnellinen paskiainen sillä...
Olen onnellinen paskiainen sillä...
Tämä ketju on perustettu jokaisen meidän kirjoittajien pienten onnen murusten jakoon kanssakirjoittajien kesken.
Olen onnellinen paskiainen sillä TPS pelasi itsensä jatkoon ja pudotti Lukon pleijareista. Lisäksi olen onnellinen koska lumet sulavat odotettua nopeammin.
Jatkakaa...
Olen onnellinen paskiainen sillä TPS pelasi itsensä jatkoon ja pudotti Lukon pleijareista. Lisäksi olen onnellinen koska lumet sulavat odotettua nopeammin.
Jatkakaa...
Aika multaa puistot.
Re: Olen onnellinen paskiainen sillä...
Tää onki hyvä!
Mulla on helvetin hyviä ystäviä.
Mulla on helvetin hyviä ystäviä.
-Kotona ja matkoilla-
Tuo on muuten helkkarin hyvä syy olla onnellinen. Sitä ei välttämättä ymmärrä ennen kuin ystävän menettää. Asioita ikäänkuin pitää itsestäänselvyytenä.<<Hapa>> kirjoitti:Mulla on helvetin hyviä ystäviä.
Aika multaa puistot.
Mä oon onnellinen kun Tappara voitti tänään Kalapan!
Nauti onnellisuuden tunteesta vielä kun voitJPI666 kirjoitti:Mä oon onnellinen kun Tappara voitti tänään Kalapan!
Street bob 2007
Taivahan tosi.Romas kirjoitti:Tuo on muuten helkkarin hyvä syy olla onnellinen. Sitä ei välttämättä ymmärrä ennen kuin ystävän menettää. Asioita ikäänkuin pitää itsestäänselvyytenä.<<Hapa>> kirjoitti:Mulla on helvetin hyviä ystäviä.
-Kotona ja matkoilla-
- jänkhä jarkko
- Viesti:
kun mulla on kolme naista ja tukikepit tuli kolmanneksi Barents hokki liigassa
alle 2 litraa ei ole moottori vaan lidelin limupullo
Piiiiitkän talven jälkeen, ajoin sportsterillani "kesän" ensimmäiset metrit.
Pyörä nippuun ja sauhut:
http://www.youtube.com/watch?v=YlQinDN2hiM" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyt vaan lumihommiin, niin pääsee ajamaan pois tallista... Alku se on tääki!
-Rike
http://www.youtube.com/watch?v=YlQinDN2hiM" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyt vaan lumihommiin, niin pääsee ajamaan pois tallista... Alku se on tääki!
-Rike
...riippumatta siitä, notta pirun kivoja nää v-twinitkin, niin kyllä allekirjoittaneen onnellisuus kumpuaa vaimosta ja muksuista, sekä ystävistä ja terveydestä. Sen enempää henkilökohtaista vuodatusta suorittamatta, täytyy todeta, että syksyinen oman vielä nuoren isobroidin kantaminen hautaan täyden elämän keskeltä muuttaa melkoisesti asennetta pikkumurheisiin.
RIP my bro...
No niin ja nyt sitten jotain iloisempaaaaaaaa...!
RIP my bro...
No niin ja nyt sitten jotain iloisempaaaaaaaa...!
In garage: Fat´n Old Purple Lady Panhead -48 chopper
Ugly Ironhead -69, reincarnating to oldschool bobber
Ugly Ironhead -69, reincarnating to oldschool bobber
Olen Onnellinen siksi, kun minulla on 2 aivan mahtavaa tyttöä jotka piristävät isukin viikonloppuja
Ja olen onnellinen kun minulla on niin ymmärtävä ja mahtavan hoieno kilattu nainen josta tulee kesällä oma Rakas Vaimoni ja hän ymmärtää / hyväksyy tämän mun elämäntapani elikkäs moottoripyörän ja Kerho toiminnan
Ja sitten vielä olen onnellinen mun uudesta moposta ja keväästä että pääsee taas radalle ihan kohta, enää pari pientä juttuu tekemättä vaan ns. hienosäätö sellassii ja olen onnellinen kun muutettiin tänne Pääkaupunki seuvulle elikkäs Vantaalle !!
wellu
Ja olen onnellinen kun minulla on niin ymmärtävä ja mahtavan hoieno kilattu nainen josta tulee kesällä oma Rakas Vaimoni ja hän ymmärtää / hyväksyy tämän mun elämäntapani elikkäs moottoripyörän ja Kerho toiminnan
Ja sitten vielä olen onnellinen mun uudesta moposta ja keväästä että pääsee taas radalle ihan kohta, enää pari pientä juttuu tekemättä vaan ns. hienosäätö sellassii ja olen onnellinen kun muutettiin tänne Pääkaupunki seuvulle elikkäs Vantaalle !!
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Oon onnellinen, koska mulla on jääkaapissa kylmää kaljaa. Ja ystävistäni kans. Ja terveydestäni. Ja siitä että pyörä on mun.
H-D Softail Custom 1998
MORO ROMAS
jatka samaan malliin--sulla on hyviä vetoja
ILVES johtaa 3-0 jeeeeeeeeeee
jatka samaan malliin--sulla on hyviä vetoja
ILVES johtaa 3-0 jeeeeeeeeeee