Takasylinteri kuumana

Moottori, vaihteisto, ensiöveto, toisioveto, startti

Valvojat: Pertti, pressa

sorsaa
Viestit: 93
Liittynyt: 13:48 01.06.2009.

Takasylinteri kuumana

Viesti Kirjoittaja sorsaa »

Ajelinpa tuossa pääsiäisenä eka kertaa talven jälkeen ja havahduin, kun pihaan ajaessani huomasin takasylinterin pakoputken käyrän olevan punahehkuinen - siis aivan normaaliajon jälkeen. Käyköhän nyt liian rikkaalla? Etusyltty oli ok. Pyörä säilytetty talven ajan olohuoneessa eli olosuhteet säilytykseen ok.
Kyllähän se punahehkuun menee silloin, kun kumia poltetaan - mutta nyt ei ole kyse siitä.
Avatar
Sam01
Viestit: 235
Liittynyt: 13:02 23.01.2005.
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti:

Re: Takasylinteri kuumana

Viesti Kirjoittaja Sam01 »

Imusarjan tiivisteitä varmaan kannattaa alkaa ensimmäisenä tutkimaan.
"Alkoholista tulee hyvä olo. Asiat tuntuvat luistavan." -Varjoja paratiisissa
Avatar
Mopopoika -65
Viestit: 2110
Liittynyt: 08:42 07.05.2003.
Paikkakunta: Vantaa-Pirkkala
Viesti:

Re: Takasylinteri kuumana

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Sam01 kirjoitti:Imusarjan tiivisteitä varmaan kannattaa alkaa ensimmäisenä tutkimaan.
Ja pakosarjan tiivistettä...

Eikös se ilma siellä palotapahtumassa sitä lämpöä nosta, joten laihalla tuo silloin on.

Oireiliko muuten? Onko talvella tehty pyörälle mitää? Miltä tulpat näyttää?
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
sorsaa
Viestit: 93
Liittynyt: 13:48 01.06.2009.

Re: Takasylinteri kuumana

Viesti Kirjoittaja sorsaa »

Syksyllä, just ennen ajon loppumista tehtiin 36 000 km:n huolto - muuten en ole talvella kuin akkua lataillut ja pakoputken vaihtannu - lamdat oli tällöin irti, liekö vaurinoitunut? Uusi putki on semmoinen, jossa ei ole villoja eikä reikälevyjä vaan kolme välisenää ja osastosta toiseen menee halkaisijaltaan 39 mm:n putki eli pitäisi hengittää riittävästi. Uusi putki on 2:1. Aikaisemmin ol suorat putket, 2:2, ja ei sitä paukkumista pitkillä matkoilla viitsinyt enää kuunnella.
Vastaa Viestiin