Ajelinpa tuossa pääsiäisenä eka kertaa talven jälkeen ja havahduin, kun pihaan ajaessani huomasin takasylinterin pakoputken käyrän olevan punahehkuinen - siis aivan normaaliajon jälkeen. Käyköhän nyt liian rikkaalla? Etusyltty oli ok. Pyörä säilytetty talven ajan olohuoneessa eli olosuhteet säilytykseen ok.
Kyllähän se punahehkuun menee silloin, kun kumia poltetaan - mutta nyt ei ole kyse siitä.
Takasylinteri kuumana
Re: Takasylinteri kuumana
Imusarjan tiivisteitä varmaan kannattaa alkaa ensimmäisenä tutkimaan.
"Alkoholista tulee hyvä olo. Asiat tuntuvat luistavan." -Varjoja paratiisissa
- Mopopoika -65
- Viestit: 2110
- Liittynyt: 08:42 07.05.2003.
- Paikkakunta: Vantaa-Pirkkala
- Viesti:
Re: Takasylinteri kuumana
Ja pakosarjan tiivistettä...Sam01 kirjoitti:Imusarjan tiivisteitä varmaan kannattaa alkaa ensimmäisenä tutkimaan.
Eikös se ilma siellä palotapahtumassa sitä lämpöä nosta, joten laihalla tuo silloin on.
Oireiliko muuten? Onko talvella tehty pyörälle mitää? Miltä tulpat näyttää?
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Re: Takasylinteri kuumana
Syksyllä, just ennen ajon loppumista tehtiin 36 000 km:n huolto - muuten en ole talvella kuin akkua lataillut ja pakoputken vaihtannu - lamdat oli tällöin irti, liekö vaurinoitunut? Uusi putki on semmoinen, jossa ei ole villoja eikä reikälevyjä vaan kolme välisenää ja osastosta toiseen menee halkaisijaltaan 39 mm:n putki eli pitäisi hengittää riittävästi. Uusi putki on 2:1. Aikaisemmin ol suorat putket, 2:2, ja ei sitä paukkumista pitkillä matkoilla viitsinyt enää kuunnella.