Olisiko antaa suosituksia H-D sportster 883, vm 95 renkaista. Eteen tarvisin 100/90/19 ja taakse 130/90/16. Pitäisikö sisuskumit vaihtaa samalla? Minkä merkkiset kannattaisi valita?
mulla michelin commander omassa pyörässä, olen ollut tyytyväinen.
itse hain renkaat raahesta, rannikon mp-osasta, vanteelle asennettuna.
mulla ei oo kokemusta sisäkumista, mut mä luottaisin asiantuntevan rengasasentajan mielipiteeseen
Avon Venom X:t mulla on viime aikoina pyörinyt -92 XL1200S:n alla ja minusta ne ovat toimineet hyvin. Kannattaa ne sisäkumit vaihtaa myös samalla, kun kustannus ei kuitenkaan niiden osalta ole kovin suuri.
Onhan se sisärenkaitten vaihto halpa henkivakuutus.Eipä taida merkeissäkään kovin olla valintaa.Törmäsin täällä Treella ongelmaan,ettei sopivia löytynyt mistään,tosin en ihan kaikkia liikkeitä kahlannut läpi.Kyseessä ihan normi 140/90/16 sisään tuleva kumi,mutta probleema muodostui venttiilin sijainnista,kun se kaikissa tahtoo olla keskellä sisuskumia ja H.D:een vanteessa venttiilin reikä on sivussa,eli pitää olla myös renkaassa pois keskilinjasta.
Mulla on Sportsterissa Shinkon kumit, ja hyvät on vaikka vähä ennakkoluuloja oliki! Suhteellisen halvatki, 130/90-16 takakumi jotai 95e Pidoltaa tuntuu paremmalta ku edelliset (Pirellit) mut tuntuu sit toisaalta kuluvanki nopeemmi. Ja tota...eiks Sportin takavanne oo tubeless