Kyllä maalima on mallillaan!
- JuicyFruit
Re: Kyllä maalima on mallillaan!
Yberkomeeta! Taas on perjantaipullot avattu torstaina ja jälki sen mukaista.
The bigger, the better.
Parahin Romas. Ole ystävällinen, älä kiroile koko ajan. Kymmenien ja jopa satojen nuorten poikien tapaan nuoret jannut (+-15) käyvät tällä palstalla. Myös omani.Romas kirjoitti: Mikä helvetti täällä oikein ihmisiä vaivaa? Jos minä olen jotain mieltä asioista niin miksi vitussa jengi alkaa oman marttyyrikulkunsa asiasta? Ja miksi helvetissä heitetään tätä "viisaat ihmiset"- korttia?
Onko joillakin nyt jotenkin heikko itsetunto tai jotain? Vittu kerätkää itsenne karpaasit. Aivan sama mitä mä ajattelen/kirjoitan.
Lukemassa, oppimassa - ei kommentoimassa jonnenjoutavia. Ottavat oppia.
Ei täällä ole ennen kiroiltu. Pidä tauko, rakenna vaikka pyörä - tai osta se busa uudelleen.
Elä ihmisiksi niinkuin perheessäsi teet.
repeilee täällä
eipä ole täällä ennen viherpiipertäjiä näkynyt moralisoimassa
eipä ole täällä ennen viherpiipertäjiä näkynyt moralisoimassa
On vaikea tehdä mitään
idioottivarmaksi, koska me
idiootit olemme niin
nerokkaita....
idioottivarmaksi, koska me
idiootit olemme niin
nerokkaita....
Jaahas... Pitäiskös tässä nyt jonkun lopettaa se turha jeesustelu ja mennä kiillottamaan omaa busaa talliin .T-mies kirjoitti:Parahin Romas. Ole ystävällinen, älä kiroile koko ajan. Kymmenien ja jopa satojen nuorten poikien tapaan nuoret jannut (+-15) käyvät tällä palstalla. Myös omani.Romas kirjoitti: Mikä helvetti täällä oikein ihmisiä vaivaa? Jos minä olen jotain mieltä asioista niin miksi vitussa jengi alkaa oman marttyyrikulkunsa asiasta? Ja miksi helvetissä heitetään tätä "viisaat ihmiset"- korttia?
Onko joillakin nyt jotenkin heikko itsetunto tai jotain? Vittu kerätkää itsenne karpaasit. Aivan sama mitä mä ajattelen/kirjoitan.
Lukemassa, oppimassa - ei kommentoimassa jonnenjoutavia. Ottavat oppia.
Ei täällä ole ennen kiroiltu. Pidä tauko, rakenna vaikka pyörä - tai osta se busa uudelleen.
Elä ihmisiksi niinkuin perheessäsi teet.
Niin kauan, kun itse olen tätä foorumia lukenut (ja se alkoi jo paljon ennen tuota liittymispäivämäärää), niin kyllä täälä on aina suomalaisia perinnesanoja käytetty, joten lopeta lässytys. Ja jos kuvittelet, ettei teitin 15v mälkki osaa vielä käyttää näitä sanoja, niin huh huh... sitten teillä eletään TODELLA IHMISIKSI ja tämä on väärä foorumi.
Onko osa porukasta oikeasti näin idiootteja, ettei osaa lukea tätä Romaksen kirjoittamaa asiaa kokonaisuutena, vaan takertuu yksittäisiin asiayhteydestä poimittuihin asioihin. Ei tarvi olla viherpipertäjä ymmärtääkseen sen tosiasian, että ongelmissa ollaan saasteiden kanssa. Eikä varmasti kukaan ole tarkoittanutkaan, että siitä vuotavasta öljylammikosta se maailmanloppu alkaa, mutta jokaisen olisi hieman syytä kantaa kortta kekoon myös tällä saralla. Vai onko tämä nyt sitten sitä tosikovaa "ristus mullon hooree"-imagoa, joka tuli ostettua sen pyörän mukana?
Ja jos oikeasti suurempi "ongelma" on tällä palstalla kiroilu, kuin kommentoida asiallisesti tästä jokaista ja jokaisen jälkikasvua koskevasta aiheesta, niin on teillä perkeleillä suhteellisuudentaju hukassa!
In garage: Fat´n Old Purple Lady Panhead -48 chopper
Ugly Ironhead -69, reincarnating to oldschool bobber
Kaikki alkoi kylähullusta ja jatkui viherpiipityksen jälkeen voimasanoihin Jälleen pyydän anteeksi niiltä, joita loukkasin ja eritoteen ketjun aloittajalta. Pitää yrittää ottaa opiksi ja heittää ainoastaan yhden lauseen viestejä. Tosin osaan suututtaa jo silläkin monet palstaveljet. Ei tainnut olla oikein meikäläisen momentum eilen...
I´ll get me coat!
I´ll get me coat!
Viimeksi muokannut Romas, 13:31 17.04.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aika multaa puistot.
Jatkahan kirijootusta Romas, jos kaikki olis samaa mieltä nää ois aika ikävää luettavaa, pikku sielut vetää herneen nenään joka asiasta, ei muutako mielipiteitä kehiin !!
Asiaa ja tylsäksihän tämä menis, jos kaikki tosiaan olisi samaa mieltä. Pitäis vaan jokaisen osata pitää muiden tekstien arvostelu sillä tasolla, että sitä on muidenkin mukava lukea.killeri kirjoitti:Jatkahan kirijootusta Romas, jos kaikki olis samaa mieltä nää ois aika ikävää luettavaa, pikku sielut vetää herneen nenään joka asiasta, ei muutako mielipiteitä kehiin !!
- Sulkava
- Viesti:
Moose kirjoitti:Savoksi siinä ei ollut virhettä, joten en huomannut.
mualima....männöö savox = jyrkkä ehkä....
K-18
ja sitten lusikkaa tohon nettietiketti soppaan.... jos jonkun lapsoset päästetään lukemaan näitä sivuja niin valveutunut vanhempi rajoittaa sen koskemaan esim pelkästään tekniikkaa koskevia linkkejä- lapset tuskin tarvitsevat kauppapaikkaa tai osallistua aikuisten keskuteluun zattisivulla = tämä sivu-- vai meinaatko siivota kaikki nettiavaruuden sivut veemäisestä paheesta että antaa vitt..u palaa vaan tällä palstalla ja pikkusormet vaan sinne muiden nakkien viereen pois yläviistosta ku tänne skrivataan .. kele ja oon samaa mieltä muutenkin kaikkien kanssa joka asiasta -- jot MUA ei sit kiusattais jatkossa
http://www.gynekologit.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
tos o sellanen lapsiystävällinen vee sivu
ja tämänlaisex tääkin voisi muuttuu.....
http://kotiliesi.fi/lehti/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut Sulkava, 17:26 17.04.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos
Soutuneuvos
Siellä olis ne tiet auki , jos vaikka helpottas
Huuto ei auta. Voimaa pitää olla.
voi pientä poikaa.
... ja voi suurta akkaa... Ehkä teija tuolla teitin ulosannilla olisi syytä toteuttaa oikeasti, se jo niin moneen kertaan lupaamasi teko... Eiköhän ne ole loppupeleissä kuitenkin nämä sinun "elämää suuremmat" kommenttisi niitä, jotka täältä porukan karkottaa, jos jokin karkottaateija kirjoitti:voi pientä poikaa.
Niin niin...usein tällaisessa suuressa rujossa äijässä asuu pikkunen ja arka poikanen sisällä. Tämähän on kuitenkin herkkää ja samalla suurta täällä pohjolan perukoilla. Ollaan ylpeitä, että osataan olla joskus pieniäkin.teija kirjoitti:voi pientä poikaa.
Näytä mulle iso mies, joka on aikuinen 365 päivää vuodessa niin näytän sulle Nykäsen Matin joka on tuon 365 päivää selvänä.
Ja mister Paskalapiolle...sua kun toisinaan paikalle huudetaan/toivotaan niin siivoa tosiaankin näitä ketjuja kuten parhaaksi näet. Luotan täysin arvostelukykyysi.
Aika multaa puistot.
Kyllähän tosta öljynvuotamisesta saa aina sillointällöin kuulla muiltakin kuin kylähulluilta.Rautapään jälkeen ei ole talvisäilytyspaikan lattialle tullut muualta öljyä kuin omistajan pojan piikkihondasta, silti ollaan sitä mieltä että Harrikat eivät pidä nesteitään sisällä.Eiköhän tuo mene huumorin/tietämättömyyden nimiin.Sanotaahan myös etteivät engelsmannit voi ymmärrtää tietokoneen toimintaa, sekun ei vuoda öljyä.Mutta ei kai siittä nyt sentään tarvitse tehdä ympäristöongelmaa, ainakaan täällä? Ne öljymäärät mitkä jostain vanhoista pyöristä katoavat eivät tätä palloa tuhoon vie.
Street Bob
MT-350
sportster/sivari
MT-350
sportster/sivari
Näinhän tuo juurikin on. Tästä tosiasiasta johtuen ihmettelenkin sitä kohua, joka kirjoituksestani nousi. Kaikki "tosimiehet" asian tiedostavat mutta silti oltiin jo teroittamassa henkisiä samuraimiekkoja. Miksi ihmeessä...eikö osata ohittaa tietämättömän noobin turhaa tekstiä?böötömi kirjoitti:Mutta ei kai siittä nyt sentään tarvitse tehdä ympäristöongelmaa, ainakaan täällä? Ne öljymäärät mitkä jostain vanhoista pyöristä katoavat eivät tätä palloa tuhoon vie.
Meikäläisen ongelma on se, että ajattelen liikaa ns "ääneen". Olen avoin persoona ja puhun mielelläni ihmisten kanssa koska se mahdollisuus meille kaikille on annettu. Mikä minä olen ympäristöasioista pauhaamaan kun itse saastutan eri moottoriajoneuvoilla. Joskus kuitenkin tuntuu kivalta kun joku ei tartu kirjoituksiini vaan antaa mennä sen ohi tajunnanvirtana. Muutama nimimerkki ottaa myöskin tuotokseni kokonaisuutena vastaan eikä erottele sieltä joitan yksittäisiä osia. Kiitos tästä
Jos taas näitä nasevia kommentteja tulee niin toivoisin tällaisen henkilön kirjoittavan muutakin kuin "mitäs sää tolla takoitit"? Keskustelu syntyy vuorovaikutuksesta ja siihenhän nämä foorumit ollaan aikoinaan kehitetty. Oma ulosantini on usein pelkkää kuraa mutta tiedostan tämän täysin itse ja osaan tarvittaessa pyytää anteeksi ja katson usein myös ns peiliin.
Olen ennenkin sanonut, että jos jokin meikäläisessä kiristää niin laittakaa yksityisviestiä. Yhtään ei ole vielä tullut tuon asian tiimoilta. Keskustelen mielelläni ihmisten kanssa suoraan ja varsinkin jos jotain on hampaankolossa.
Aika multaa puistot.