Fuelpakin "nollaantuminen"?

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

Das Fette Sau
Viestit: 236
Liittynyt: 18:40 07.01.2009.
Viesti:

Fuelpakin "nollaantuminen"?

Viesti Kirjoittaja Das Fette Sau »

Miten Fuelpakiin syötettyjen koodien käy, kun se irroitetaan pyörästä? Nollautuvatko asetukset? Kun miun mielestä Yöjuna on polttanut putkessa tänä keväänä paljon enemmän kuin viime syksynä... Ja "pakki" sekä engine control module olivat irti kun strutseja hitsattiin... Mietin vaan että onkohan ne siihen syötetyt asetukset enää jäljellä, kun aiemmin se kävi perstuntumalta enemmänkin rikkaalla kuin laihalla.
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!

Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Avatar
smuige
Viestit: 5776
Liittynyt: 22:19 24.10.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Fuelpakin "nollaantuminen"?

Viesti Kirjoittaja smuige »

Mitäs tuon FuelPakin omat ohjeet kertovat asiasta?

Ja eikös ne koodit voi syöttää sinne uudestaan?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Das Fette Sau
Viestit: 236
Liittynyt: 18:40 07.01.2009.
Viesti:

Re: Fuelpakin "nollaantuminen"?

Viesti Kirjoittaja Das Fette Sau »

Juu, eikös nuo voine syöttää uudelleenkin :D , mietin vaan tätä asiaa eilisiltana ja ajattelinpa kysäistä josko jollain on asiasta kokemusta, niin ei tarvi tehdä turhaa työtä.
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!

Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Avatar
smuige
Viestit: 5776
Liittynyt: 22:19 24.10.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Fuelpakin "nollaantuminen"?

Viesti Kirjoittaja smuige »

Onkos putket olleet irti?
Jospa saisi ilmaa pakoputkentiivisteen välistä. Eikös silloin myös paukuttelee putkessa.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Das Fette Sau
Viestit: 236
Liittynyt: 18:40 07.01.2009.
Viesti:

Re: Fuelpakin "nollaantuminen"?

Viesti Kirjoittaja Das Fette Sau »

Ei oo olleet irti. Pitää syöttää ne koodit siihen varalta uudelleen.
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!

Yöjuna 2008
Sohveli 1975
rami
Viestit: 833
Liittynyt: 09:34 10.07.2003.

Re: Fuelpakin "nollaantuminen"?

Viesti Kirjoittaja rami »

Ei ne nollaannu.
Jos syötät parametrit uudeleen niin syötä ensin kaikki nolliksi ja sitten alusta kaikki uudelleen.
Muuten on suuret mahikset saada se sekaisin.

-rami-
Avatar
smuige
Viestit: 5776
Liittynyt: 22:19 24.10.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Fuelpakin "nollaantuminen"?

Viesti Kirjoittaja smuige »

Tässä varmaa tietoa Vance&Hinesiltä TC Night Trainin Fuelpak nollaantumisesta.


TC Night Trainin kaikki Fuelpak-mallit pysyvät irroitettuinakin ohjelmoituina PAITSI kohta 19 kaasuttimen (läpän asento) tunnistin. Eli kohta 19 tarvitsee resetoida (ohjeen mukaisesti).

2010 Sportstereissa ja 08-2010 Touring malleissa ei ole kaasuläpän asennon kalibrointia, ei myöskään toisissa metrisissä pyörissä.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Das Fette Sau
Viestit: 236
Liittynyt: 18:40 07.01.2009.
Viesti:

Re: Fuelpakin "nollaantuminen"?

Viesti Kirjoittaja Das Fette Sau »

Hyvä juttu! Kiitos paljon!
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!

Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Das Fette Sau
Viestit: 236
Liittynyt: 18:40 07.01.2009.
Viesti:

Re: Fuelpakin "nollaantuminen"?

Viesti Kirjoittaja Das Fette Sau »

Nonii, nyt on kaasukahva kalibroitu uudelleen siihen Fjuulpäkkiin. Muut arvot tosiaan olivat paikallaan. Aiemmin tänä keväänä ja vielä tänään epätavallisen putkissa polttelun lisäksi kylmä kone ryki ja nytki ensimmäiset 10 minuuttia, vaikka viime syksynä vielä pelasi hyvin myös kylmänä. Ainakin näin alustavasti tuntui toimivan taas normaalisti kylmälläkin koneella parin tunnin parkissaolon jälkeen, pitää huomenna käydä kuulostelemassa uudestaan.
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!

Yöjuna 2008
Sohveli 1975
rami
Viestit: 833
Liittynyt: 09:34 10.07.2003.

Re: Fuelpakin "nollaantuminen"?

Viesti Kirjoittaja rami »

Hieno juttu että pelittää
Vastaa Viestiin