Terveiset vaan kaikille aurinkoisilta keskiviikko illoilta.
Kahtena viimeisenä keskiviikkona olen ollut paikalla, osanottajia ei ole juurikaan ollut.. kelit EIVÄT ainakaan ole ollet liian kehnot? Tietysti joku saattaa olla sitä mieltä, ettei voi ajella jos on +20-25 ja aurinkoista, pitäis sataa.. meitä on moneksi.
Eilen oli kiva nähdä ihan tuoreita naamoja kaksinkappalein paikalla. Toisetkin uudet jäsenet tervetuloa mukaan ja tutustumaan alueen porukoihin.
Nyt on sitten "saaristo reitti" ajettu tältä kesältä, seuraavina keskiviikkoina ajellaan muualla/muita reittejä.
Jos/kun onnistuu, niin käydään kattelemassa mielenkiintoinen paikka/viikko. (nää kun on soviteltava ja maksullisia, niin ei oo helppoo..) Talleja EI ole ilmoittautunut, en lähde kenenkään tallille väkisin porukkaa tuomaan.
Olen aika hyvin paikalla kesän mittaan, mutta en lähde ajelemaan Harjusta jos sataa, sillä tuskin siellä rannassa muitakaan on..kun ei edes tahdo aurinkoisella kelillä porukkaa löytyä.
Jos emäntä/isäntä ei laske ajelemaan keskellä viikkoa, niin otapa hänet mukaan/kyytiläiseksi.
2.6. tilanne oli että paikalla oli allekirjoittanut ja EI kerhoon (vielä, puhuin kyllä liittymään) kuulumaton kaveri. Joimme kahvit ja juteltiin, tein lähtöä n. 18.30, kun seuraavat pari hemmoa tulee paikalle..
Keli oli hyvä, lenkki olis voitu heittää, mutta toki ymmärrän, että on kaikenlaista tekemistä, toisaalta olis hyvä pitää välillä pieni tauko.. niin itekki tein, Audin laittamiseen piti saada lepoaikaa. Mopon päällä ajatus lepää.
Zimi
ps. jos olet kuullut huhuja mun synttäreistä, mutta sulle ei ole tullut kutsua, johtuu se siitä, että s-postiosoitteesi EI ole ajantasalla! Niin jäi laittamatta, että ilmaisen viinan toivossa ei kannata paikalle ilmautua, mulla ei oo varaa tarjota, sorry.
Kesä on tullut ja keskiviikkoajelut alkaneet!
Valvojat: Pertti, pressa, Chapter9
Kesä on tullut ja keskiviikkoajelut alkaneet!
Viimeksi muokannut Zimi, 14:33 03.06.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: lisyksi
Syy: lisyksi
"May the force be with you"