Vähän menee offtopic, mutta miten onko tuo jenkeistä tilaaminen loppupelissa paljon halvempaa? On kuitenkin nuo rahdit melko kalliita, ja tietysti tullit päälle. Ilmeisesi säästöä kuitenkin kertyy, kun vaikuttaa olevan melko suosittua puuhaa. Itse olen tilannut ameriikasta vain yhden laukun testimielessä, enkä edes tarkistanut, paljon olisi maksanut kotimaassa.
LB
Chigago Harley...
Re: Chigago Harley...
no ei kai sillä väliä ole, kun et viitsinyt tarkistaa testi ostostakaan.....mutta tarkista se suomen hinta ja vertaile sitten, kato sillai se selviää jos oikeesti haluu tietää...Läski-Bob kirjoitti:Vähän menee offtopic, mutta miten onko tuo jenkeistä tilaaminen loppupelissa paljon halvempaa? On kuitenkin nuo rahdit melko kalliita, ja tietysti tullit päälle. Ilmeisesi säästöä kuitenkin kertyy, kun vaikuttaa olevan melko suosittua puuhaa. Itse olen tilannut ameriikasta vain yhden laukun testimielessä, enkä edes tarkistanut, paljon olisi maksanut kotimaassa.
LB
Enpä viitsinyt turhaan jälleenmyyjiä häiriköidä, kun olin päättänyt koeluontoisesti jotain tilata. Ei taida Suomen hintoja saada netistä selville? Rahti oli about 90 ?, tulli 49,96 ? ja tuote sitten 145 ?. Oli kuitenkin vähän yllätys tuo rahdin hinta, en ihan noin paljoa odottanut. Nooh, täytyy sitten kun tarvii taas jotain niin "kilpailuttaa" toimittajat tarkemmin. Kunhan kyselin, jos joku olisi halunnut aihetta kommentoida.LBpete67 kirjoitti:
no ei kai sillä väliä ole, kun et viitsinyt tarkistaa testi ostostakaan.....mutta tarkista se suomen hinta ja vertaile sitten, kato sillai se selviää jos oikeesti haluu tietää...
Onhan se toki niin, että huonossa tapauksessa rahdin osuus muodostuu kohtuuttomaksi, kuten sulla on käynyt. Mä yleensä tilaan kerralla enemmän ja tuolta yhdeltä aiemmin mainitsemaltani toimittajalta, jolla rahtikustannukset ovat olleet aina kohtuullisia. Viimeksi rahti oli luokkaa $70 (fedexillä), vaikka paketti oli iso ja suht' painavakin. Paketissa kamaa reilun $500 arvosta, joten mielestäni rahdin osuus oli ihan ok.Läski-Bob kirjoitti:Enpä viitsinyt turhaan jälleenmyyjiä häiriköidä, kun olin päättänyt koeluontoisesti jotain tilata. Ei taida Suomen hintoja saada netistä selville? Rahti oli about 90 ?, tulli 49,96 ? ja tuote sitten 145 ?. Oli kuitenkin vähän yllätys tuo rahdin hinta, en ihan noin paljoa odottanut. Nooh, täytyy sitten kun tarvii taas jotain niin "kilpailuttaa" toimittajat tarkemmin. Kunhan kyselin, jos joku olisi halunnut aihetta kommentoida.LB
Ja sitten oliko halvempaa? No, ihan kaikkien nippeleiden hintoja en tiedä, mutta sanoisin että säästin noin 40% kotimaasta ostamiseen verrattuna, suurin säästö tulee tota kenuiinia harley-osaa ostaessa.
Viva Knievel!
Samaan päädyin minäkin. Kannattaa tilata enemmän kamaa samassa lähetyksessä. Rahdin, tullin, yms jälkeen kokonaishinta oli vielä n. 40% halvempi (mulla viime tilauksen arvo rahteineen oli n. $1100).s&s kirjoitti: Onhan se toki niin, että huonossa tapauksessa rahdin osuus muodostuu kohtuuttomaksi, kuten sulla on käynyt. Mä yleensä tilaan kerralla enemmän ja tuolta yhdeltä aiemmin mainitsemaltani toimittajalta, jolla rahtikustannukset ovat olleet aina kohtuullisia. Viimeksi rahti oli luokkaa $70 (fedexillä), vaikka paketti oli iso ja suht' painavakin. Paketissa kamaa reilun $500 arvosta, joten mielestäni rahdin osuus oli ihan ok.
Ja sitten oliko halvempaa? No, ihan kaikkien nippeleiden hintoja en tiedä, mutta sanoisin että säästin noin 40% kotimaasta ostamiseen verrattuna, suurin säästö tulee tota kenuiinia harley-osaa ostaessa.
Esim uudet Rushin sliparit maksoivat vajaa 200?, paras löytämäni tarjous Suomesta oli 320?, pohjanmaalaisessa merkkiliikkeessä samat putket 490?.
FXDB -09
-
road king-98
- Viesti:
Paketti lähtenyt chicagosta fedexillä 21.5.2010,mutta eipä ole näkynyt...Vantaalle asti se on päässyt,tullitkin jo maksettu...Onko muille näin hitaasti tullut?Ups on huomattavasti nopeampi ja tuntuu että amerikan postilaitoskin olisi ollut joutusampi 
älä hättäile,istu mättäälle kyllä se lakki löytyy.
Riippuu aika paljon asuinpaikasta eli miten jatkokuljetukset hoidetaan. Voi olla, että Itella hoitaa FedExin jakelua. Ja silloin varmasti kestää.
Mulle tuli kilkkeitä Amerikasta Vantaalle noin seitsemässä vuorokaudessa ja Vantaalta Lohjalle (n. 50 km) kestikin sitten yhdeksän vuorokautta, kun Itella oli asialla!
Mulle tuli kilkkeitä Amerikasta Vantaalle noin seitsemässä vuorokaudessa ja Vantaalta Lohjalle (n. 50 km) kestikin sitten yhdeksän vuorokautta, kun Itella oli asialla!
LIFEMEMBER