pasi kirjoitti:Mua niin sattuu ja suivaa kun joku kiihyttäääää.
Mietitäänpä..ööööet se kaveri kuka siin kiihytti niin tuskimpa se siihen koko yöks jäi aukoo HÄ
korjaus ehdotus valvoo piteenpää ja menee nukkuu sit vasta kun nukuttaa niin siin on sit HD:kin äänet kuin...jätetään sanomatta kun kuitenkin loukkaisin jotain ihmis ryhmää kun ei osaa muotoilla niin en osaa mut tästä kiva musa pätkä http://www.youtube.com/watch?v=AnXh3XR9 ... Tkoa9M8oYE" onclick="window.open(this.href);return false;
pete67 kirjoitti:...Kunnon jeesustelua taas....voivoi ku pörinät haittaa. Hei, kesän merkkejä! Smuige sen sanoikin "nätisti" et nuorena kivaa ja vanhana tuntuu osaa vituttavan...Onko kaikki katsoneet peiliin, ja todellakin olleet sitä mieltä että minä en kyllä nuorena ole tehnyt mitään NOIN sopimatonta....Mielestäni tää on ihan normaalia elämänkaaren kulkua...Eikä kaikki ole edes nuorempaa sukupolvea, jotka vähän antaa rannetta taajamassa, ja en mä oo ikinä kuullut että metukka kuljetus olis prätkän äänestä pillastunut oikeesti...Kyllä ääntä maailmaan mahtuu, enemmän vituttaa noi skidit noilla vitun skoottereillaan, kun ei oo minkäänlaisia sääntöjä liikenteessä, ja ne ei tajuu et jäävät aina toiseks ku kolahtaa...Sääli.. Jaahas, se olis lähtö tyttären kevätjuhliin..Hyvää kesänjatkoa kaikille
-Pete
pasi & pete67 jospa ihan ajatuksella lukisitte ton mitä yritin saaha sanotuks? Ääntä mahtuu maailmaa ja hetkelliset rivakat kiihytykset jää jotenki kummallisesti 'kukkahattu-tätien & setien' mielee. Nää sitte avautuu yleisöpalstoilla ja seriffit kuuntelee aikansa nitinää melusta ja rupeavat toimenpiteisiin. Edelleen kiihyttävän Harkey:n ääni on sika-makee, sitä vois hiukan aatella missä sitä rannetta taivuttelee? Mie miustuttelen ittelleni jatkuvasti: "ei hanaa taajamassa, ei hanaa taajamassa, ei hanaa taajamassa" ja silti tekee mieli taivuttaa rannetta. Voi olla ranteen taivuttelu lyhyelläki aikavälillä sama ku paskantas ommaa reppuu!? Kuten Wallu sano 98% ei ehkä tykkää, muutama ku avautuu viranpmaisille tullee onkelmia miltei kaikille Huolla & Duunaa-kuskeille.