Harrikka tärisee ja pitää outoa ääntä
-
Re: Harrikka tärisee ja pitää outoa ääntä
Tänään taas ruuveja hävinnyt omasta täristimestä, loctite on onneksi keksitty.
Kyllä oma ajonautinto tulee todellakin kaikesta muusta kuin steriilistä hyminästä ja huminasta. Kolmatta vuotta omalla Sportster raadolla paukutellu menemään (mitä nyt välillä vähä ruuvailtu) ja oon huomannut että alkaa kilometrit maistua aina vaan perkeleesti paremmilta! Vaikka alussa luuli että ei vois enää olla paljoa hienompaa fiilistä..
Tottakai porukka ihmettelee enempi värinöitä ja tärinöitä, ainakin sporia on kai mennyt kaupaksi aika reilusti.
Tiedän jokusen jotka on ostanut HDn ihan mutu tuntumalta hetken mielijohteesta ja ovat ensin hiukan pihalla koko ideasta kun vertailevat edellisiin hondasukisukeihin. Useille homman IDEA paljastuu ajan myötä, joillekkin ehkä ei. Nöyrällä asenteella pääsee pitkälle. Itse vielä matkalla..
Kyllä oma ajonautinto tulee todellakin kaikesta muusta kuin steriilistä hyminästä ja huminasta. Kolmatta vuotta omalla Sportster raadolla paukutellu menemään (mitä nyt välillä vähä ruuvailtu) ja oon huomannut että alkaa kilometrit maistua aina vaan perkeleesti paremmilta! Vaikka alussa luuli että ei vois enää olla paljoa hienompaa fiilistä..
Tottakai porukka ihmettelee enempi värinöitä ja tärinöitä, ainakin sporia on kai mennyt kaupaksi aika reilusti.
Tiedän jokusen jotka on ostanut HDn ihan mutu tuntumalta hetken mielijohteesta ja ovat ensin hiukan pihalla koko ideasta kun vertailevat edellisiin hondasukisukeihin. Useille homman IDEA paljastuu ajan myötä, joillekkin ehkä ei. Nöyrällä asenteella pääsee pitkälle. Itse vielä matkalla..
Voi perseen hiukset!
-
- Viesti:
ne tärinät ja kolinathan kuuluu siihen matkantekoon, ainoo mistä välillä huolestuu jos sattuu tulemaan uusia ääniä ja sitä kuullostelee mistähän se mahtaa kuulua ja sitten se ääni taas hävii ja hetken päästä kuuluu taas, mopo tien sivuun ja tutkimaan niin huomaa kun kilpi roikkuu pelkkien johtojen varassa no piuhat poikki ja kilpi sivulaukkuun.
Taidat olla mun sielunvelilaattalentää kirjoitti:....
- ahonlaita086
- Viesti:
Onhan nämä vehkeet semmosia mutterinkaristimia.Iteltä meinas sivukilpi tippua tielle viime suvena,ihmettelin kun ajelin kotiin että mikä prrkk...rämisee.Onneks oli n jo melkein perillä.Nyt on kilpi lokarissa kiinni ja sitä vasten saa nyyttejä kun lähtee reissuun.Kaverin 1990-mallin Sportster ajoin toissa vuonna keravalta kuhmon taakse,ensin oli ihan kivaa mutta mikkelin jälkeen alko jo tunto hävitä käsistä ja hanuri kipee.Liikaa jännitystä ajaessa oli syynä,nyt osaa jo olla ahnehtimatta kilsoja ja istua rennommin.
Die hard the hunter! 99 tc fxd
Noniin nyt katotaan huomenna kuinka kelpaa hälle se uusi pyllyn restauroiti. Kun ei oikein tykännyt isäntänsä painon kohomasista ihmeellisii noi kullat alkavat heti narisee jos ukko on vähän pulskistuu ...Saatanan painovoima tuli kalliiksi taas. No taas luulis menevän yksviis vuotta
No kyllähän sitä wibraattorissa pitää värinää ja tärinää olla.
Mutta kun wibraattori kuskit ei ajaessa morjensta.!
Mutta kun wibraattori kuskit ei ajaessa morjensta.!
Tri Glide 114 vm 2019
Mulla ollu ny noin kuukauden eka Harrikka/mp nii en kyllä enää pystyisi olla ilman HDeetä..<--ohan se hei amerikkaa..ennemmin sekoillut -80 luvun chevrolettien kans ja kyllähän sellainen tälläki hetkellä on tuas pihas..
Se on hyvä, että sulla edes pätkii...Pertti kirjoitti:Muisti palailee pätkittäin?smuige kirjoitti: P.S
älä ota liian vakavasti vaikka minä en olekaan ajanut japanialaisella pyörällä kuin kerran (opin kerrasta ) enkä ole koskaan omistanut muuta kuin täriseviä Brittipyöriä taikka Harrikoita. (no oli siellä yksi -48 R35 BMW:kin)
Tähän asti on ollut sellainen käsitys, että ei ikinä japsilla
Mulla ei ole muistissa mitään vikaa tämän asian suhteen.
Edelleenkään en ole ikinä omistanut japanialaista autoa taikka motskaria.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Tulee mieleen Valion vanha maito mainos telkkarista: En ole koskaan juonut maitoa, enkä juo http://www.youtube.com/watch?v=zpeXq0S5zi8Edelleenkään en ole ikinä omistanut japanialaista autoa taikka motskaria.
Tässä olen täysin samaa mieltä, eikä myöskään tule.Edelleenkään en ole ikinä omistanut japanialaista autoa taikka motskaria.
-eeko
-
Sittehä ei oo mitää hätää....
kts. otsikko....
silloha se KÄY!
ei muuta ku hyppäät sitsille, lyöt pykälää pesää, ja lähet loipottaa...., ja kohta jo "jammaat"
t: ne ei ole vikoja vaan ominaisuuksia!, ja noi "japcrap":it o yrittänny niitäki matkia....
kts. otsikko....
silloha se KÄY!
ei muuta ku hyppäät sitsille, lyöt pykälää pesää, ja lähet loipottaa...., ja kohta jo "jammaat"
t: ne ei ole vikoja vaan ominaisuuksia!, ja noi "japcrap":it o yrittänny niitäki matkia....
"This is not just a motorcycle, this is a way of life!
Nyt ne matkivat jo Kiinassakin. Tyttären "harrikannäköinen" kiinanmopo tiputtaa jo näyttävästi öljyä moottorin alle Pitää siihen jo ruveta kohta kehittämään samanlaista öljynkeräysjärjestelmää alle, kuin rautiksessa ja shovelissaMr.Heritage kirjoitti: ne ei ole vikoja vaan ominaisuuksia!, ja noi "japcrap":it o yrittänny niitäki matkia....
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
emäntä kyllästyi "kyykkyihin ja halusi kokeilla customia, totesin silloin ettei niitä ole kuin yhtä merkkiä. ostettiin silloin kuitenkin sille joku toisen merkkinen. ajeli sillä puoli kesää ,tykkäsi että pitää olla iso tankki se on komea kun on niin iso ja paksu sattui kohdalle punainen pyörä jota kukaan ei ollut koskaan muistanut pestä , oli ruosteessa , renkaat sileät jne. mutta oli oikean merkkinen. ekalla käynnillä ei suotunut emäntä edes koeajamaan kun isomahaihaiset autokauppiaat kattoi. mentiin kotiin. ajattekin että se siitä. seuraavana päivänä sanoi että mennään uudelleen. hypättiin vaimon ompelukoneen päälle ja mentiin uudelleen kattomaan. lähti koeajolle. tuli takas ja totesi että tällämennään kotiin. ompelukone jäi sinne Sportster custom tuli kotiin. nyt on iskeny kammo kun se on niin painava. ehdotin . ei auta kun laittaa Sportster pois ja ompelukone tilalle yllätys yllatys vastaus oli , ei käy, jos sais vähän kevyemmillä tuota tuntumaa niin sitten tuolla... eli on se sinnekin jonnekin jalkojen väliin jäänyt tunne siitä mukavasta tärinästä kuitenkin ...
näyttää pari olutta vaikuttavan tuohon kirjoitustaitoonjarke kirjoitti:emäntä kyllästyi "kyykkyihin ja halusi kokeilla customia, totesin silloin ettei niitä ole kuin yhtä merkkiä. ostettiin silloin kuitenkin sille joku toisen merkkinen. ajeli sillä puoli kesää ,tykkäsi että pitää olla iso tankki se on komea kun on niin iso ja paksu sattui kohdalle punainen pyörä jota kukaan ei ollut koskaan muistanut pestä , oli ruosteessa , renkaat sileät jne. mutta oli oikean merkkinen. ekalla käynnillä ei suotunut emäntä edes koeajamaan kun isomahaihaiset autokauppiaat kattoi. mentiin kotiin. ajattekin että se siitä. seuraavana päivänä sanoi että mennään uudelleen. hypättiin vaimon ompelukoneen päälle ja mentiin uudelleen kattomaan. lähti koeajolle. tuli takas ja totesi että tällämennään kotiin. ompelukone jäi sinne Sportster custom tuli kotiin. nyt on iskeny kammo kun se on niin painava. ehdotin . ei auta kun laittaa Sportster pois ja ompelukone tilalle yllätys yllatys vastaus oli , ei käy, jos sais vähän kevyemmillä tuota tuntumaa niin sitten tuolla... eli on se sinnekin jonnekin jalkojen väliin jäänyt tunne siitä mukavasta tärinästä kuitenkin ...
[quote="smuige"]MITÄ???
Onko joku ajanut japanialaisella motskarilla?
Saatikka sitten vielä omistanut sellaisen...
Ja vielä kehtaavat tunnustaa...
mihin tää mailma on menossa ?
No olen ajanut ja omistanut 74-79 Yamahan XS-2 650 vm. 72.
Harrikkaa ei nähty kuin 1 kpl Vaasassa ja paljon Sundsvallissa.
Ajettiin n.120.000 km, kolmena vuotena käymään hammaslääkärillä
Jutäjammu oli oman aikakautensa legenda ainakin Suomessa. Siinä oli munaa siloin ja on vieläkin.
Vielä pahemmaksi menee.
Ostin Kawan 1500-Väinön v.94, oli muuten tosi tykki, jonka sain ujutettua tietämättömälle autokauppialle hyvällä vaihtohinnalla.
Harrikka mulle ja Väinö sinne, sillä siisti.
Jo silloin valaistuin Harikoista .
Onko joku ajanut japanialaisella motskarilla?
Saatikka sitten vielä omistanut sellaisen...
Ja vielä kehtaavat tunnustaa...
mihin tää mailma on menossa ?
No olen ajanut ja omistanut 74-79 Yamahan XS-2 650 vm. 72.
Harrikkaa ei nähty kuin 1 kpl Vaasassa ja paljon Sundsvallissa.
Ajettiin n.120.000 km, kolmena vuotena käymään hammaslääkärillä
Jutäjammu oli oman aikakautensa legenda ainakin Suomessa. Siinä oli munaa siloin ja on vieläkin.
Vielä pahemmaksi menee.
Ostin Kawan 1500-Väinön v.94, oli muuten tosi tykki, jonka sain ujutettua tietämättömälle autokauppialle hyvällä vaihtohinnalla.
Harrikka mulle ja Väinö sinne, sillä siisti.
Jo silloin valaistuin Harikoista .