Tiedoittaminen ???
Tiedoittaminen ???
Rock rock . Mua on jo pidemmän aikaa mietityttäny mikä on HDCFn "oikee tiedotuskanava"??
Tarkoitan tällä esim chaptereiden "omia" tapahtumia . Onko se nämä HDCFn sivut vai Facebookki ??? Meitä on jäseniä jotka ei oo feissariin liittyneet eikä halutakkaa liittyy siihen . Jäädääkö nyt sen takia paitsi tiedotteista ??? Henk koht oon sitä mieltä et esim chaptereiden tapahtumat ja tiedotokset kuuluisi näkyy HDCFn sivuilla . FB on varmaa ihan kova juttu mut se ei vaa oo kaikkien juttu ??!!??
Himoksella nähdää ja ajakaahan varovasti
t. Ruma
Tarkoitan tällä esim chaptereiden "omia" tapahtumia . Onko se nämä HDCFn sivut vai Facebookki ??? Meitä on jäseniä jotka ei oo feissariin liittyneet eikä halutakkaa liittyy siihen . Jäädääkö nyt sen takia paitsi tiedotteista ??? Henk koht oon sitä mieltä et esim chaptereiden tapahtumat ja tiedotokset kuuluisi näkyy HDCFn sivuilla . FB on varmaa ihan kova juttu mut se ei vaa oo kaikkien juttu ??!!??
Himoksella nähdää ja ajakaahan varovasti
t. Ruma
FLHT -96. 85hp/120Nm
Re: Tiedoittaminen ???
H-DCF:N virallinen tiedotuskanava on lehti. Se ilmestyy kaikille jäsenille.
Myöskin Klubin sivuilta saa tietoa mm. chapter osiosta, riippuen siitä kuinka
aktiivisesti Aluepäälliköt tietoa sinne laittavat.
Facebook tuskin koskaan tulee olemaan se virallinen kanava :=)
Myöskin Klubin sivuilta saa tietoa mm. chapter osiosta, riippuen siitä kuinka
aktiivisesti Aluepäälliköt tietoa sinne laittavat.
Facebook tuskin koskaan tulee olemaan se virallinen kanava :=)
Jos se ei toimi, Kromaa se !
Ainakin Chapter 1 on tiedottanut todella kiitettävästi omista tekemisistään (syysreissuista minigolfiin ja ilta-ajeluista ajokauden päättäjäisiin) ihan täällä HDCF:n foorumilla Chapter ykkösen alla. Lisäksi ykkösen alueen muut "epäviralliset" toiminnot löytyy myös täältä. Toistaiseksi ainoa virallinen tiedotuskanava on lehti.
Tiettävästi Facebookissa ei ole ollut mitään sellaista menoa ja meininkiä, josta täällä ei olisi ollut mainintaa tai ilmoitusta. Siis ainakaan Chapter ykkösen osalta. Facebook on vain toiminut täydentävänä tiedotuskanavana
Chapter ykkösen sivuille pääset täältä: http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewforum.php?f=4" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiettävästi Facebookissa ei ole ollut mitään sellaista menoa ja meininkiä, josta täällä ei olisi ollut mainintaa tai ilmoitusta. Siis ainakaan Chapter ykkösen osalta. Facebook on vain toiminut täydentävänä tiedotuskanavana
Chapter ykkösen sivuille pääset täältä: http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewforum.php?f=4" onclick="window.open(this.href);return false;
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03
Mun mielestä koko homma nivoutuu aika hyvin tähän: naamakirjassa chapter 1:sen aluepäällikkö on nimellä "Aluepäällikkö Hdcf" Ehkä mulla on kieroutunut ajatusmaailma mutta eiks toi oo aika itsekeskeistä?
-rieska
-rieska
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!
Pitäiskö se sitten olla "H-DCF aluepäällikkö chapter 1"? Vai miten?
Aluepäällikkö hoitaa hommansa komeasti! Ja ansaitsee pelkkää kiitosta. Kuten edellä kerrottu, niin kaikki asiat löytyvät myös chapter 1 osiossa ja lehdessä. Tämä FB lienee pelkkää palvelun lisäämistä heille, jotka moisilla sivustoilla käyvät. Ja eihän se ole mistään pois, vai?
Ja sitten kesäkilpailu: mainitkaa yksi H-DCF:n järjestämä/tekemä juttu mistä ei joku olisi marmattanut!
Aluepäällikkö hoitaa hommansa komeasti! Ja ansaitsee pelkkää kiitosta. Kuten edellä kerrottu, niin kaikki asiat löytyvät myös chapter 1 osiossa ja lehdessä. Tämä FB lienee pelkkää palvelun lisäämistä heille, jotka moisilla sivustoilla käyvät. Ja eihän se ole mistään pois, vai?
Ja sitten kesäkilpailu: mainitkaa yksi H-DCF:n järjestämä/tekemä juttu mistä ei joku olisi marmattanut!
En ota mitään kantaa itse hommien hoitoon, tuo nimi on vaan jotenkin niin...Ilkimys kirjoitti:Pitäiskö se sitten olla "H-DCF aluepäällikkö chapter 1"? Vai miten?
Aluepäällikkö hoitaa hommansa komeasti! Ja ansaitsee pelkkää kiitosta.
Chapter 1 pitäisi olla perässä siis.
-rieska
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!
Bingo!Ilkimys kirjoitti: Ja sitten kesäkilpailu: mainitkaa yksi H-DCF:n järjestämä/tekemä juttu mistä ei joku olisi marmattanut!
Minulla on tiedossa yksi tapahtuma takavuosilta.
Tiedän siksi että kukaan ei valittanut koska paikalla ei kirjallisesta kutsusta huolimatta ollut ketään muuta kuin allekirjoittanut...
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Joo, ihan vapaaehtoisesta tiedoituskanavasta on kysymys.Micke kirjoitti:
FB on varmaa ihan kova juttu mut se ei vaa oo kaikkien juttu ??!!??
FB on kuitenkin palvelumuoto, joka on kaikken lähettyvillä yhtä helposti, kuin tämäkin sivusto.
Jokainen ihan itse päättää sulkeeko itsensä jonkun yhteisön tai tiedoituskanavan ulkopuolelle.
Asiasta on turha vääntää, koska avaimet helppoon tiedottamiseen on ihan jokaisella joka on täälläkin mukana.
HDCF tiedotus löytyy täältä; http://www.facebook.com/#!/group.php?gi ... 421&ref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
HDCF 30 Int.Rally / Pääralli tiedotus täältä; http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 171&ref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Aluepäällikkö löytyy täältä; http://www.facebook.com/#!/profile.php? ... 085&ref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Leningrad Cowboys täältä; http://www.facebook.com/pages/Leningrad ... =ts&v=wall" onclick="window.open(this.href);return false;
Kun rekisteröidyt FB-jäseneksi pääset selaamaan näitten etusivujen takana olevia lähes rattomia tiedostoja, kuvia, jne...
Ja muista, ainoastaan sinä itse voit olla este rekisteröitymiselle, ei kukaan muu.
Rock rock kaikille . Luettuani näitä kirjuutuksia oon tullu siihen tulokseen et saadakseni tietoja tapahtumista ja retkista PITÄÄ mun liitty facebookkii , Halusin tai en ?? No elämä on .
t Ruma
t Ruma
FLHT -96. 85hp/120Nm
KO. muoti-ilmiöllä ei ole mitään tekemistä HDCF:n kanssa. Jos joku asioista vastaava tiedottaa ensisijaisesti siellä, muuttakoon tapojaan.Micke kirjoitti: Luettuani näitä kirjuutuksia oon tullu siihen tulokseen et saadakseni tietoja tapahtumista ja retkista PITÄÄ mun liitty facebookkii , Halusin tai en ??
Se ei saa olla ensisijainen nettikanava, koska omat kotisivut ja foorumitkin ovat olemassa.
Tällä perusteella olemme pian siinä tilanteessa, että kun jotain hommaa sattuu hoitamaan vaikkapa suoli24-aktiivi, niin hän tiedottaa ensisijaisesti suoli24 sivuilla ja kaikkien pitää alkaa selata sitäkin Ja sitten kun sattuu mese-aktiivi, niin kaikki yhtenä miehenä menevät tekemään windowslive-tunnuksia. Ja sitten kun sattuu tiedottajaksi vaikkapa Anna Abreu -fani, niin kyllähän Annan foorumillekin saa äkkiä Harrikka-ketjun pystytettyä, joten kaikki vaan Annan faneiksiwesa kirjoitti: FB on kuitenkin palvelumuoto, joka on kaikken lähettyvillä yhtä helposti, kuin tämäkin sivusto. Jokainen ihan itse päättää sulkeeko itsensä jonkun yhteisön tai tiedoituskanavan ulkopuolelle.
Ja riittähän näitä gallerioita, ircciä, kuvaketta jne treffipalstojakaan unohtamatta, joten kyllä vikkelä tiedottaja äkkiä tiedottaa parissa kymmenessä kanavassa ja on vaan lukijan oma moka, jos ei ole kaikissa mukana
Olisiko jollain joku konkreettinen esimerkki siitä, mikä tieto on parhaiten tai ainoastaan julkaistu esim facebookissa
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Micke kirjoitti:Rock rock kaikille . Luettuani näitä kirjuutuksia oon tullu siihen tulokseen et saadakseni tietoja tapahtumista ja retkista PITÄÄ mun liitty facebookkii , Halusin tai en ?? No elämä on .
t Ruma
No toi on kyllä rumasti sanottu! Eikös tossa edellä ole jo selvästi kerrottu, että klubin tapahtumat ja tiedotukset löytyy klubin lehdestä, klubin jäsenfoorumista ja ao. chapterin omalta foorumipalstalta.
MIKÄ tossa nyt sitten on niin vaikeata ymmärtää???
ps. ja mitä tulee siihen facebookkiin, niin en ole siellä koskaan käynyt ja silti olen ralleihin ym. osunut oikeana ajankohtana.
LIFEMEMBER
Sukupolvi on vaihtunut ja moni asia halutaan jo ennakolta valmiiksi käsiteltynä. Ennen tuumattiin itse, luettiin, tai kilautettiin kaverille, nyt kysellään netissä jo varmaan kohta parran mallikin.
Kyllä ainakin tämän kerhon tapahtumapuolesta löytyy riittävästi ennakkotietoa ilman facebookia, loppu selviää sitten paikanpäällä (paitsi minä vasta sunnuntaina iltapäivällä).
Ei rallitouhut mitään extremeä ole, vaikka lähtisi pelkän lehti-ilmoituksen perusteella. Periaatteessa tarvitaan vain paikka ja päivämäärä, osallistujat sitten tekevät tapahtuman järjestävän seuran hiukan avustaessa.
Kyllä ainakin tämän kerhon tapahtumapuolesta löytyy riittävästi ennakkotietoa ilman facebookia, loppu selviää sitten paikanpäällä (paitsi minä vasta sunnuntaina iltapäivällä).
Ei rallitouhut mitään extremeä ole, vaikka lähtisi pelkän lehti-ilmoituksen perusteella. Periaatteessa tarvitaan vain paikka ja päivämäärä, osallistujat sitten tekevät tapahtuman järjestävän seuran hiukan avustaessa.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Harrika-Lehti on todella ainoa koko jäsenistöä kohtaava media.Vallu kirjoitti:Micke kirjoitti:Rock rock kaikille . Luettuani näitä kirjuutuksia oon tullu siihen tulokseen et saadakseni tietoja tapahtumista ja retkista PITÄÄ mun liitty facebookkii , Halusin tai en ?? No elämä on .
t Ruma
No toi on kyllä rumasti sanottu! Eikös tossa edellä ole jo selvästi kerrottu, että klubin tapahtumat ja tiedotukset löytyy klubin lehdestä, klubin jäsenfoorumista ja ao. chapterin omalta foorumipalstalta.
MIKÄ tossa nyt sitten on niin vaikeata ymmärtää???
ps. ja mitä tulee siihen facebookkiin, niin en ole siellä koskaan käynyt ja silti olen ralleihin ym. osunut oikeana ajankohtana.
Huomatkaa hyvät ihmiset, että vain osa meistä jäsenistä on edes tämä internetin käyttäjiä.
Kaikki me täällä tiedämme, että interaktiivisuus on helpottanut elämäämme. Ensin internet ja nyt omalta osaltaan Facebook.
Moni FB:n vastustaja vastusti aikoinaan myös internettiä, sähköpostia ja jopa tietokonettakin.
No onpas meillä taas isot ongelmat.....
Ei kai se ny sitä tarkota että jos ei oo FB:ssä niin ei ajella vois....?????
Ei kai se ny sitä tarkota että jos ei oo FB:ssä niin ei ajella vois....?????
ja eiku menox
Epäilemättä näin on tapahtunut. Nyt seuraa avautumista Itse aloin käyttää tietokonetta opiskelut aloittaessani tammikuussa 1978. Silloin ko. opinajohossa oli yksi näyttöpääte ja loput kirjoituskonepäätteitä ja tallennusväline oli reikänauha IBM PC julkistettiin Suomessa 1984 ja siitä lähtien olen itseni elättänyt tietokonetta räpläämällä, puhumalla ja kirjoittamalla Myös internettiä edeltävät viestijärjestelmät tulivat hitusen tutuiksi jo 80-luvulla.wesa kirjoitti: Moni FB:n vastustaja vastusti aikoinaan myös internettiä, sähköpostia ja jopa tietokonettakin
En ole vastustanut tietotekniikkaa, mutta silti en näe tarpeelliseksi jakaa elämääni, nimeäni, kuviani ja kuulumisiani facebookissa. Myös nykyisessä tietoyhteiskunnassa yksilöllä on oikeus yksityisyyteensä
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus