30th H-DCF International Rally 15.-18.7.
Re: 30th H-DCF International Rally 15.-18.7.
Herkkä unisille suosittelisin kemiallista unta.
Erityisen makoisat unet lähtee ykstähtisellä jaloviinalla,riittävästi annosteltuna ei isompikaan meteli häiritse.
Erityisen makoisat unet lähtee ykstähtisellä jaloviinalla,riittävästi annosteltuna ei isompikaan meteli häiritse.
Asiat pitää oppia tekeen sillai oikealla tavalla väärin!
Juu ja nafti litra hyvää skottiviskiä takaa unen pitkälle seuraavaan iltapäivään! 
LIFEMEMBER- Jäsenrekisteri
- Viesti:
Noita neuvoja olen joskus kokeillut. Mutta kuinka mä sitten ehdin hommiin kun Rallikapu ja Pressa sanoi että Ralliduunit tehdään selvin päin

mjs
Jäsenkirjuri
jasenrekisteri(at)hdcf.fi

Jäsenkirjuri

Eihän se meteli sun korvaas löydä kun kumminkin sisällä mökissä nukut.Kukanyt enää nykyjään epätasaisella telttapatjalla viitti itteään kiusata kun kerran töitäkin täytyy tehdä.
Myös välimatkan kasvattaminen rallialueeseen parantaa unenlaatua (mikäli nollatoleranssilla ollaan)
Melua on moottoripyörä rallissa ollut aina ja toivon mukaan keskiiän noususta ja ukottumisesta huolimatta edelleen meteliä lähtee ,hyvä jos joku jaksaa rymytä. Nukkumaan meno aika ei päde lomareissuilla.
Kännikäynnistykset kannattaa laskea suolaksi eikä suotta häiriintyä jokaisesta risahduksesta.
Myös välimatkan kasvattaminen rallialueeseen parantaa unenlaatua (mikäli nollatoleranssilla ollaan)
Melua on moottoripyörä rallissa ollut aina ja toivon mukaan keskiiän noususta ja ukottumisesta huolimatta edelleen meteliä lähtee ,hyvä jos joku jaksaa rymytä. Nukkumaan meno aika ei päde lomareissuilla.
Kännikäynnistykset kannattaa laskea suolaksi eikä suotta häiriintyä jokaisesta risahduksesta.
Poromarko
Apteekista saa halvalla korvatulppia!
Näinpä! Kumma juttu kun äijät vetelee kaiken päivää hillitöntä möykkää pitävillä motskareilla, niin sitten kun ehtoolla soi rokkenrolli ollaan niin allergisia että!Melua on moottoripyörä rallissa ollut aina ja toivon mukaan keskiiän noususta ja ukottumisesta huolimatta edelleen meteliä lähtee ,hyvä jos joku jaksaa rymytä.
LIFEMEMBER- -Harikka-
- Viesti:
Mie oon aina ihmetelly näissä kinkereissä musiikin aivan helvetillstä äänenvoimakkuutta. Teltassa ei kuule etes omia ajatuksiaan, saatikka pysty kenenkää kanssa juttelee ilman huutamatta. Ja aamusella korvat soi ja kurkku on kähee huutamisesta. Teltassa näkis paljo ihmisiä mutt, ei siellä mittää pysty turinoimaa. Ilmeisesti tarkotus on jotta kuurotki tuntee musiikin, aivan sama kuka soittaa mahtavalla voluumilla, muuttuu paskaks ku korvat särkee. Joo, piän tulppia ajaessa ja rok-teltassa.Vallu kirjoitti:PoromarkoNäinpä! Kumma juttu kun äijät vetelee kaiken päivää hillitöntä möykkää pitävillä motskareilla, niin sitten kun ehtoolla soi rokkenrolli ollaan niin allergisia että!Melua on moottoripyörä rallissa ollut aina ja toivon mukaan keskiiän noususta ja ukottumisesta huolimatta edelleen meteliä lähtee ,hyvä jos joku jaksaa rymytä.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Jos tilausta kerran on niin kannattaiskohan harkita iltaohjelmaa myös ns.varttuneemmille tai muuten vain meluallergisille?
Nytkin areena lienee iltasella tyhjänä sinne levytanssit ja karaoket ym. vaikkapa joku humppakuningas seinämäeltä.
Sekahaku?
Nytkin areena lienee iltasella tyhjänä sinne levytanssit ja karaoket ym. vaikkapa joku humppakuningas seinämäeltä.
Sekahaku?
Eläkeläiset soittamaan humppaa...
Ja Ake (ruotsalaisella oolla) Blomqwist pitämään tanssikurssia niille, jotka vieläkään ei osaa Discota
Jätetään sekahaku (= polliisi ja järjestysmies vuorotellen) jonnekin muihin kinkereihin
Mutta kännikäynnistykset kuuluu asiaan, niitä on paheksuttu Harrika-ralleissa jo 80-luvun alkupuolelta lähtien
(ajelut voi sitten jättää suosiolla myöhemmälle)
Ja Ake (ruotsalaisella oolla) Blomqwist pitämään tanssikurssia niille, jotka vieläkään ei osaa Discota
Jätetään sekahaku (= polliisi ja järjestysmies vuorotellen) jonnekin muihin kinkereihin
Mutta kännikäynnistykset kuuluu asiaan, niitä on paheksuttu Harrika-ralleissa jo 80-luvun alkupuolelta lähtien
(ajelut voi sitten jättää suosiolla myöhemmälle)
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Ikinä en ole käyttänyt korvatulppia, enkä aio käyttää varsinkaan ajaessa. Kyllä ne korvat kestää sen tasaisen tuulenhuminan tai -kohinan.
Meluisa l. liian kovaa soitettu musiikki kovassa akustisessa tilassa on eri juttu. Kaikki kommunikaatio pohjautuu huulten liikkeisiin ilman ääntä. Telttojen akustiikka on kova.
Kuka kehittäisi siihen aina paikalla olevaan telttaan jonkinlaisen akustolevystön äänen kimpoilun estämiseksi. Kun akustiikka kova, ääni sinkoilee sinne tänne ja puuroutuu. Ja sitten pitää soittaa kovaa, että suora ääni ylittää sen kaiun.
Itse yleensä siirryn teltan ulkopuolelle kuuntelemaan, koska musiikin äänenpaine rittää vaikka 50 m teltan ulkopuolelle ja voi myös keskustella.
Tiskijukkana olen toiminut alk. vuodesta 1974 Lapuan Centrumissa, ja Vaasassa vuodesta 1977 Birran Discotequessa, joka vuosi yli 100 keikkaa ja vielä kuulo tallella.
Meluisa l. liian kovaa soitettu musiikki kovassa akustisessa tilassa on eri juttu. Kaikki kommunikaatio pohjautuu huulten liikkeisiin ilman ääntä. Telttojen akustiikka on kova.
Kuka kehittäisi siihen aina paikalla olevaan telttaan jonkinlaisen akustolevystön äänen kimpoilun estämiseksi. Kun akustiikka kova, ääni sinkoilee sinne tänne ja puuroutuu. Ja sitten pitää soittaa kovaa, että suora ääni ylittää sen kaiun.
Itse yleensä siirryn teltan ulkopuolelle kuuntelemaan, koska musiikin äänenpaine rittää vaikka 50 m teltan ulkopuolelle ja voi myös keskustella.
Tiskijukkana olen toiminut alk. vuodesta 1974 Lapuan Centrumissa, ja Vaasassa vuodesta 1977 Birran Discotequessa, joka vuosi yli 100 keikkaa ja vielä kuulo tallella.
On takana yli 30 vuotta Harrikalla ja yli 35 vuotta rock´n roll bändeissä, kuulovaurio on molemmissa korvissa.
Asia saa vakavuuden vasta, kun se kohtaa omaa itseään.
Asia saa vakavuuden vasta, kun se kohtaa omaa itseään.
-
MrX
Mihis vois lähettä DJ:lle biisitoivomukset ennakkoon ?
Nyt olis hyvä hetki kun osais vielä kirjottaa ne nimet oikein
Nyt olis hyvä hetki kun osais vielä kirjottaa ne nimet oikein
Viimeksi muokannut MrX, 00:18 22.07.2012.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä olen kans jo pitkään aatellu et miksei noihin telttoihin saada lisää akustiikkaa. Kaikkee ku kehitellään ni miksei tähän oo viel ketään paneutunu? Aika lailla tullu seisoskeltu noissa erilaisissa katsomoissa ni aina vaan on todettava et teltta on ehkä paskin paikka kuunnella musiikkia? Kalja tietysti korjaa tilannetta ja lisä kalja sitten korjaa jo omasta mielestä paskaa musiikkiakin/bändiä.jutaharri kirjoitti: Meluisa l. liian kovaa soitettu musiikki kovassa akustisessa tilassa on eri juttu. Kaikki kommunikaatio pohjautuu huulten liikkeisiin ilman ääntä. Telttojen akustiikka on kova.
-Know your enemy-
- Jäsenrekisteri
- Viesti:
Put the Show on the Road - Portit on auki. Tervetuloa Himokselle.
mjs
Jäsenkirjuri

Jäsenkirjuri

TOVERIT!!!
Tulipa aamukahvilla puhetta meidän superrallyn julisteesta siipan kanssa; hän sanoi että pyörää ajaa sika -minä olen koko ajan pitänut karhua kuskina.. Mikä on oikea vastaus?? Vai selviääkö se itse kullekkin paikan päällä?!?! Mutta nyt kohta keula kohti himosta, see you..
Tulipa aamukahvilla puhetta meidän superrallyn julisteesta siipan kanssa; hän sanoi että pyörää ajaa sika -minä olen koko ajan pitänut karhua kuskina.. Mikä on oikea vastaus?? Vai selviääkö se itse kullekkin paikan päällä?!?! Mutta nyt kohta keula kohti himosta, see you..
Olikohan kumpikaan? Meinaan Super-rallyssä...irwing kirjoitti:
Tulipa aamukahvilla puhetta meidän superrallyn julisteesta siipan kanssa; ...