883->1200 konversiosta jälleen

Moottori, vaihteisto, ensiöveto, toisioveto, startti

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
Henq_
Viestit: 11
Liittynyt: 13:38 18.04.2010.
Paikkakunta: Turku

883->1200 konversiosta jälleen

Viesti Kirjoittaja Henq_ »

Terve

Ajattelin että, -93 883 sportti kaipais lisää potkua ja oon katellu juttua tuosta konversiosta. Osaisiko joku sanoa hintahaarukkaa operaatiolle? (koittanu olen googlettaa, mut ei) Onko ketään käyttäny v-twin cityssä teettämässä tuota hommaa? Kuulostaako tää järkevältä:

-uudet tehtaan alkuperäiset 1200 cc "hopeiset" sylinterit

- H-D:n 1200cc mäntäsarjan

-laadukkaan tiivistesarjan

-palotilojen avarruksen (puristussuhde 9,5:1)

-venttiilien hionta

-uusien PRO. seetipintojen koneistuksen kansiin


Itellä kun ei niin paljoa tietämystä ole, että on pakko teettää muilla.. :oops: Kiva jos joku viitti jeesata aloittelijaa
Sportster XLH 883 Deluxe -92
Micke
Viestit: 312
Liittynyt: 10:30 15.10.2005.
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: 883->1200 konversiosta jälleen

Viesti Kirjoittaja Micke »

Rock rock . Hintaa en osaa sanoo mut kannattaa soittaa eri liikkeisiin ja kysellä.Ite oon tehny kyseisen operaation mut siit on vuosia .
t. Ruma 8) 8) 8)
FLHT -96. 85hp/120Nm
Avatar
smuige
Viestit: 5776
Liittynyt: 22:19 24.10.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: 883->1200 konversiosta jälleen

Viesti Kirjoittaja smuige »

Alkuun voi lukaista vaikka
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=1&t=5433" onclick="window.open(this.href);return false;

Konversioasiasta löytyy sivu tolkulla tarinaa, joskus "haku" auttaa.

Myös tuolta Motopediasta löytyy jotakin:
http://www.hdcf.fi/wiki/index.php/883-1200_konversio" onclick="window.open(this.href);return false;
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Avatar
mirka
Viestit: 152
Liittynyt: 19:44 30.09.2006.
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: 883->1200 konversiosta jälleen

Viesti Kirjoittaja mirka »

Moro
Halvimmalla pääset jos porautat nykysylinterit. Hintaluokkana pari vuotta sitten alle touhutonni ja en tehnyt itse.
Nopeampi saattaa olla jos ostat valmiit 1200 sylinterit, mutt ei taida noilla vanhoille olla oikein markkinaa, joten jäävät hyllylle.Kannet kannattaa tehdä samalla ja Atte osaa kaivaa lisää potkua Loimaalla niistä. . .

Ps Itsellä myös 93 sportti ja kannattaa tehdä konversio :D
Avatar
Henq_
Viestit: 11
Liittynyt: 13:38 18.04.2010.
Paikkakunta: Turku

Re: 883->1200 konversiosta jälleen

Viesti Kirjoittaja Henq_ »

Jep jep, paljon on kyllä löytyny kaikenlaista tietoa haulla, mutta lähinnä tuota hintahaarukkaa en löytäny. Onkohan täällä turussapäin osaajia? Voishan se porauttaminen olla järkevämpää (opiskelijan lompakolle) 8) Kiitoksia kun jaksatte selittää tulokkaalle samat asiat joka kerta.
Sportster XLH 883 Deluxe -92
Avatar
mirka
Viestit: 152
Liittynyt: 19:44 30.09.2006.
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: 883->1200 konversiosta jälleen

Viesti Kirjoittaja mirka »

Autetaan, autetaan. . .
Kyllä sen porautuksen tekee V-twin ja mikä tahansa muukin harrikkapaja. Ajankohta on nyt vaan sellainen, että nyt saattaa kestää, joten ehdottaisin odottelua syksyyn. Kun ei oo kiva odotella ajokeleillä pyörän valmistumista. . .Talvella tuo kannattaa tehdä.
Turussa vaikuttaa myös ex. MMC nykyinen bikefellows, jonka kautta onnistunee tuo poraus myös.
Vastaa Viestiin