Terve
Ajattelin että, -93 883 sportti kaipais lisää potkua ja oon katellu juttua tuosta konversiosta. Osaisiko joku sanoa hintahaarukkaa operaatiolle? (koittanu olen googlettaa, mut ei) Onko ketään käyttäny v-twin cityssä teettämässä tuota hommaa? Kuulostaako tää järkevältä:
-uudet tehtaan alkuperäiset 1200 cc "hopeiset" sylinterit
- H-D:n 1200cc mäntäsarjan
-laadukkaan tiivistesarjan
-palotilojen avarruksen (puristussuhde 9,5:1)
-venttiilien hionta
-uusien PRO. seetipintojen koneistuksen kansiin
Itellä kun ei niin paljoa tietämystä ole, että on pakko teettää muilla.. Kiva jos joku viitti jeesata aloittelijaa
883->1200 konversiosta jälleen
883->1200 konversiosta jälleen
Sportster XLH 883 Deluxe -92
Re: 883->1200 konversiosta jälleen
Rock rock . Hintaa en osaa sanoo mut kannattaa soittaa eri liikkeisiin ja kysellä.Ite oon tehny kyseisen operaation mut siit on vuosia .
t. Ruma
t. Ruma
FLHT -96. 85hp/120Nm
Re: 883->1200 konversiosta jälleen
Alkuun voi lukaista vaikka
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=1&t=5433" onclick="window.open(this.href);return false;
Konversioasiasta löytyy sivu tolkulla tarinaa, joskus "haku" auttaa.
Myös tuolta Motopediasta löytyy jotakin:
http://www.hdcf.fi/wiki/index.php/883-1200_konversio" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=1&t=5433" onclick="window.open(this.href);return false;
Konversioasiasta löytyy sivu tolkulla tarinaa, joskus "haku" auttaa.
Myös tuolta Motopediasta löytyy jotakin:
http://www.hdcf.fi/wiki/index.php/883-1200_konversio" onclick="window.open(this.href);return false;
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Re: 883->1200 konversiosta jälleen
Moro
Halvimmalla pääset jos porautat nykysylinterit. Hintaluokkana pari vuotta sitten alle touhutonni ja en tehnyt itse.
Nopeampi saattaa olla jos ostat valmiit 1200 sylinterit, mutt ei taida noilla vanhoille olla oikein markkinaa, joten jäävät hyllylle.Kannet kannattaa tehdä samalla ja Atte osaa kaivaa lisää potkua Loimaalla niistä. . .
Ps Itsellä myös 93 sportti ja kannattaa tehdä konversio
Halvimmalla pääset jos porautat nykysylinterit. Hintaluokkana pari vuotta sitten alle touhutonni ja en tehnyt itse.
Nopeampi saattaa olla jos ostat valmiit 1200 sylinterit, mutt ei taida noilla vanhoille olla oikein markkinaa, joten jäävät hyllylle.Kannet kannattaa tehdä samalla ja Atte osaa kaivaa lisää potkua Loimaalla niistä. . .
Ps Itsellä myös 93 sportti ja kannattaa tehdä konversio
Re: 883->1200 konversiosta jälleen
Jep jep, paljon on kyllä löytyny kaikenlaista tietoa haulla, mutta lähinnä tuota hintahaarukkaa en löytäny. Onkohan täällä turussapäin osaajia? Voishan se porauttaminen olla järkevämpää (opiskelijan lompakolle) Kiitoksia kun jaksatte selittää tulokkaalle samat asiat joka kerta.
Sportster XLH 883 Deluxe -92
Re: 883->1200 konversiosta jälleen
Autetaan, autetaan. . .
Kyllä sen porautuksen tekee V-twin ja mikä tahansa muukin harrikkapaja. Ajankohta on nyt vaan sellainen, että nyt saattaa kestää, joten ehdottaisin odottelua syksyyn. Kun ei oo kiva odotella ajokeleillä pyörän valmistumista. . .Talvella tuo kannattaa tehdä.
Turussa vaikuttaa myös ex. MMC nykyinen bikefellows, jonka kautta onnistunee tuo poraus myös.
Kyllä sen porautuksen tekee V-twin ja mikä tahansa muukin harrikkapaja. Ajankohta on nyt vaan sellainen, että nyt saattaa kestää, joten ehdottaisin odottelua syksyyn. Kun ei oo kiva odotella ajokeleillä pyörän valmistumista. . .Talvella tuo kannattaa tehdä.
Turussa vaikuttaa myös ex. MMC nykyinen bikefellows, jonka kautta onnistunee tuo poraus myös.