PCIII, SERT vai Fuel Pack

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

b12
Viesti:

Re: PCIII, SERT vai Fuel Pack

Viesti Kirjoittaja b12 »

PC-V plus autotune. Säätää itse itseään. toimii tosi hyvin, oli ilma millanen vaan.
Lisäksi putsari, kokoputkisto ja stage-2. Takapyörältä 96 hp ja 154 nm...
Niin ja pyörä on FLHT-09
FLHT-09 . KTM 690 E-08
FXSTBI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FXSTBI »

110 CVO moottorin luonne muuttui todella paljon positiivisempaan suuntaan kun siihen asennettiin SE-Race Tuner. Dynossa ajelu antoi reippaan 97 hevosta takarenkaalta. VH 2into1 big radius antaa mukavasti vääntöäkin.
apartaapee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja apartaapee »

Moro,

Sama on kaynyt itsellani mielessa, etta laittaisin tuohon 2009 CVO Fat Bobiini saatoharpattimen. Hemmo Turun SGN-bikesilla suositteli HD:n Super Tuneria Heavy Breatherin ja uusien putkien ohelle. Olisiko muilla CVO 110:n omistajilla omia suosituksia asiasta?

FXSTBI. Mulla on pyora edelleen taalla pyhalla maalla. Asusteletko edelleen Haifassa? Voitas vetaa joskus joku siivu yhdessa :?:

-aapee-
-aapee-
CVO Fat Bob 2009, Black Diamond with Fire Quartz
FXSTBI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FXSTBI »

apartaapee kirjoitti:Moro,

Sama on kaynyt itsellani mielessa, etta laittaisin tuohon 2009 CVO Fat Bobiini saatoharpattimen. Hemmo Turun SGN-bikesilla suositteli HD:n Super Tuneria Heavy Breatherin ja uusien putkien ohelle. Olisiko muilla CVO 110:n omistajilla omia suosituksia asiasta?

FXSTBI. Mulla on pyora edelleen taalla pyhalla maalla. Asusteletko edelleen Haifassa? Voitas vetaa joskus joku siivu yhdessa :?:

-aapee-

Moro, oon mä haifassa, vielä ainakin vuoden päivät. Mun pyörät on suomessa. Olen suunnitellut toisen tänne tuomista, mut ei ole säilytyspaikkaa kämpillä. Jos täällä päin liikut laittele yv:tä, saahan noita vuokrallekkin.

Mulla on 08 110 cvo springeri, siihen laitettiin race tuner usassa ja sitten säädeltiin se dynossa. On toi heavy breather ja sit Vance Hines big radius 2into1 putki. Tuo paketti on ainakin tosi hyvä, moottorin tyhjäkäyntikierrokset laskin vähän, vääntö ja teho kasvoi mukavasti ja nyt moottori saa riittävästi kakkua, sitä kautta moottori käy perstuntumalta viileämpänäkin. Mullakin on fiilis et tehtaan jäljiltä moottori kävi vähän laihalla.
sorsaa

Viesti Kirjoittaja sorsaa »

Fuel Pak kesti vuoden ja meinas särkee koneen - tyhjäkäynnillä veti niin laihalle, että alkukäyrät hehkui punaisena päivänpaisteessa - siis ennen ajoon lähtöä. Jepjepistä ostin ThunderMaxin ja pojat laitto paikalleen - hyvin on pelittänä ja säädöt saatiin hyvin kohdalleen. Taitaa saada muistaakseni joka 50 rpm:n kohdalle oman arvon. Koneessa 103 cid kitti + muut hömppeet, vm-08 fättäri. 100 hv.
Vastaa Viestiin