perän levitys

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

kimari
Viestit: 68
Liittynyt: 07:19 01.06.2008.

perän levitys

Viesti Kirjoittaja kimari »

kyseessä -95 dyna.mitä kilkettä tarvii kun laitan 5.5tuuman vanteen ja 200 kumin.mahtuuko vakio haarukkaan.
Avatar
smuige
Viestit: 5776
Liittynyt: 22:19 24.10.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: perän levitys

Viesti Kirjoittaja smuige »

Ei taida mahtua vakio takahaarukkaan.

Evossa voi vielä "levittää" enskakoppaa ulospäin.
Eli koneen päähän enskakopan väliin spaceri, kampuran päähän spaceri ja erikoisruuvi tai off-set ratas, laatikon off-set kiinnityslevy, uusi takaswingi (tai vanhan levitys), takalokari, iskareiden holkt&pultit jne ja "hieman sovittelua"...
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
kimari
Viestit: 68
Liittynyt: 07:19 01.06.2008.

Re: perän levitys

Viesti Kirjoittaja kimari »

pyörä on kumiripusteinen eli laatikko pultattu koneeseen eli pitääkö vaihtaa pidempi pääakseli vai...
Avatar
smuige
Viestit: 5776
Liittynyt: 22:19 24.10.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: perän levitys

Viesti Kirjoittaja smuige »

No niinpäs onkin... :roll:

Elikkä vaikeusaste kasvoi hieman.
Pidempää akselia ym vaihdelaatikkoon.

Tuossa muutama vaihtoehto:
http://www.customworksdaytona.com/003_D ... 20page.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuva

http://sales.artinmotionllc.com/200wide ... mdyna.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuva
Wide-Ass Kits for Dynas include: Tig-welded swingarm, wheel axle and adjusters, fender struts, extended upper shock mounts, 25 mm primary offset kit with primary spacer ring, extended crankshaft extension and nut, extended tranny main shaft, extended main drive 5th gear with needle bearings and seal, extended belt polly spacer, extended clutch pushrod, starter jack extension, primary to transmission spacers, all hardware to offset the primary, swingarm splash guard, spacers to offset the right hand foot pegs and exhaust, brake caliper brackets and all necessary hardware and gaskets.
http://www.chopperkitusa.com/fat_tire_k ... _DYNAl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuva

Varmaan noita satseja löytyy Suomestakin jos itse ai halua alkaa tilailemaan.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
kimari
Viestit: 68
Liittynyt: 07:19 01.06.2008.

Re: perän levitys

Viesti Kirjoittaja kimari »

vielä levitykseen onnistuuko kyseinen levitys jos vaihdan ketjulle ja off set eturattaan ...vinkkejä kaivataan
Avatar
mikira
Viestit: 1493
Liittynyt: 12:38 18.03.2003.
Paikkakunta: Wien/Itävalta
Viesti:

Re: perän levitys

Viesti Kirjoittaja mikira »

180 levyinen rengas pitäis mennä ilman swingin vaihtoa, mutta remmin ja hihnapyörät sekä vanteen, lokarin + strutsit joutuu kyl vaihtaa. Tässä yks esimerkki tapaus, kittejä myyvästä jenkki puljusta http://www.dmcustoms.net/widetire/wide- ... p=80&cat=1.
Avatar
tinde123
Viestit: 180
Liittynyt: 21:52 22.08.2007.
Viesti:

Re: perän levitys

Viesti Kirjoittaja tinde123 »

kimari kirjoitti:vielä levitykseen onnistuuko kyseinen levitys jos vaihdan ketjulle ja off set eturattaan ...vinkkejä kaivataan
Terve, onnistuu. Mulle tehtiin -87 fxr:ään perälevitys juurikin vaihtamalla kuminauha ketjuksi. Offsetin määrää eturattaalla en muista mutta löytyi suoraan Hotbiken hyllystä. Samoin takaratas. Nyt rullaa siis alla 180 kumi 5,5" vanteella. En muista noita Dynan strutsihässäköitä mutta mun tapauksessa jouduttiin muokkaamaan reilusti. Samoin loksu levitettiin jotain 5 cm.

tinde
kimari
Viestit: 68
Liittynyt: 07:19 01.06.2008.

Re: perän levitys

Viesti Kirjoittaja kimari »

Hyvä kiitos tiedosta. tätä tietoa juuri kaipasin.jäikö yhtään tilaa vielä,mahtuisko 200 kumi
Vastaa Viestiin