Our motorcycle was purchased new in 1994 and we have now ridden it over 570,000 km.
The motorcycle has visited over 414 countries...
Kylläpäs on valtioiden määrä lisääntynyt sitten minun peruskouluaikojen...wesa kirjoitti: The motorcycle has visited over 414 countries...
![]()
![]()
Ok! - luin vain Wesan "tiivistelmän"bobber kirjoitti:Jutussahan lukee "...has visited over 414 countries, states, territories, isolated parcels, atolls and disputed territories..." Ei siis pelkästään 414 maata...
Itse asiassa tuossakin pyörässä on lukenut alunperin useassa paikassa "Made in Finland"...JNu kirjoitti:Tarkkasilmäisimmät huomaa etulokarissa FIN-tekstin...

Älä ala fiksummaksi nimittelemäänOlisin kiitollinen jos joku fiksumpi kehtais suomentaa tuosta jutusta sen remppa/huolto historiikin? uteliaisuutta lisää kun tommosen vaihdoin Shovelilla...
tai sitten FIM eli Fédération Internationale de Motocyclisme,JNu kirjoitti:Tarkkasilmäisimmät huomaa etulokarissa FIN-tekstin...
Eikös tuo nyt näy ottakulmallakin, että kyseessä on virallinen Suomen kansallisuustunnus ajalta ennen eu-merkittyjä rekisterikilpiä. Ostettu varmaan jostakin huoltikselta muistoksi.maicol kirjoitti:tai sitten FIM eli Fédération Internationale de Motocyclisme,JNu kirjoitti:Tarkkasilmäisimmät huomaa etulokarissa FIN-tekstin...
kyllä mäkin nyt oon omalla tavallani Suomi-fani mutta että....
no joo , jos nyt oikein tarkasti katsotaan niin voi olla ettei tohon tarraan nyt ihan mahdu M kirjainta?