BikeBandit, ameriikan ihmemaassa, myy orkkishihnaa (139T) hintaan 161,- euro (+ tullit ym).Ostin tossa reilu viikko sitten 2002 FLHT:n hihnan Loimaalta.
Alkuperäinen olis maksanu 395? ja tää minkä ostin on GATES:in
(siis alkuperäisenkin valmistaja) tekemä maksoi 240?.
Toisiovetohihna!!!
Re: Toisiovetohihna!!!
Mattiman
LIFEMEMBER
Re: Toisiovetohihna!!!
Jos ei ole ketään siellä langan toisessa päässä, jolta kysyä, niin täältä toisiohihnan vaihto-ohjeet Softikseen.sorsaa kirjoitti:-08 softailista meni hihna kulumalla (48 000 km), syynä hiekkatiellä ajo säännöllisesti. HD:n maahantuojan mukaan on vaihtoajaksi määritelty vaatimattomat 12 h. Kuitenkin, kaksi ensikertalaista ja hyvät puhelinohjeet päätyivät lopputulokseen, että hihna oli vaihdettu aikaan 6 h. Siinä perustetta alkuperäisen hihan vaihtamiselle virallisissa HD-liikkeissä... Kyllä varmaan sen 1000 ? maksaa.
http://www.hdjokke.com/hdjokke/Huoltovi ... aihto.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Re: Toisiovetohihna!!!
hdjokke kirjoitti:Jos ei ole ketään siellä langan toisessa päässä, jolta kysyä, niin täältä toisiohihnan vaihto-ohjeet Softikseen.
http://www.hdjokke.com/hdjokke/Huoltovi" onclick="window.open(this.href);return false; ... aihto.html
Hei - mulla oli -08 softail - siinä on sellaisia muutoksia tehty aikaisempiin malleihin (muistaakseni -07 ->), että hihnan vaihto on aivan perseestä! Kirjaimellisesti.
Re: Toisiovetohihna!!!
Saaks sen todellakin vielä enemmän perseestä kuin 2000-2006-malleissa? Ihan kiinnostaa, mikä oli vielä enemmän hankalaa tai työlästä?sorsaa kirjoitti:hdjokke kirjoitti:Jos ei ole ketään siellä langan toisessa päässä, jolta kysyä, niin täältä toisiohihnan vaihto-ohjeet Softikseen.
http://www.hdjokke.com/hdjokke/Huoltovi" onclick="window.open(this.href);return false; ... aihto.html
Hei - mulla oli -08 softail - siinä on sellaisia muutoksia tehty aikaisempiin malleihin (muistaakseni -07 ->), että hihnan vaihto on aivan perseestä! Kirjaimellisesti.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Re: Toisiovetohihna!!!
HD:n virallisen työohjeen mukaan pitää irroitaa akku, öljytankki ja startti - huomattiin kuitenkin, että kun startin pultit löysyttää, niin sen saa työnnettyä lohkon läpi sen verran, että vaihto onnistuu. Lopuksi vedättää pulteilla startin paikoilleen - siinä kun lohkossa ei ole kuin tavallinen o-rengas. Eli tällä oikopolulla säästettiin muutama tunti vaihtoaikaa.
Re: Toisiovetohihna!!!
Näinhän virallinen ohje sanoo 2000-2006 Softaileissakin. Saattaa niksisi onnistua helpommin 20 millisellä hihnalla, kuin 1 1/8" hihnalla, mutta hyvä oivallus. H-D:n virallisissa huolloissa käyttänevät samanlaista kikkaa, eli eivät ota akkua ja öljytankkia irti, vaan irroittavat startin pultit pitkällä pallopääkuusiokoloavaimella.sorsaa kirjoitti:HD:n virallisen työohjeen mukaan pitää irroitaa akku, öljytankki ja startti - huomattiin kuitenkin, että kun startin pultit löysyttää, niin sen saa työnnettyä lohkon läpi sen verran, että vaihto onnistuu. Lopuksi vedättää pulteilla startin paikoilleen - siinä kun lohkossa ei ole kuin tavallinen o-rengas. Eli tällä oikopolulla säästettiin muutama tunti vaihtoaikaa.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Re: Toisiovetohihna!!!
huomasinpa omassa Sportster että hihnasta lähteny parista hampaasta palasia ja luuri käteen ja selvittämään uuden hintaa. tuossa on 136 hampainen hd-hihna. joku panther tms tarvikeremmi olis ollu reilun 200? ja hd satkun kalliimpi. pantteritkin kuulemma ihan kelpoja hihnoja. tuskin sinne kannattaa ruveta mistään cherryn jakohihnasta patentoimaan
Re: Toisiovetohihna!!!
Dayco Panther hihnojen pitäisi olla ihan kestäviä,
ja ihan tuota toisiovetoa varten olevia.
http://www.debrix.com/category-s/77.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tejasthumpcycles.com/Parts/p ... _Belts.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ja ihan tuota toisiovetoa varten olevia.
Tuolta näkee hiukan ameriikan hintoja:Dayco Panther Final Drive Belts For Replacement Of Harley Rear Belts
Dayco Panther Brand With "Ultra-Cord" Replacement Harley Davidson Rear Belts (Final Drive), Feature A Non-Aramid Tensile Member That Can Withstand Up to 20% Higher Horsepower Loads Than Previous Belts!! The Parabolic Tooth Profile (Grooved) Of Dayco Panther Harley Davidson Belts Prevents Air Entrapment Resulting In A Quieter Drive. A Graphite Loaded, Self-Lubricating Nylon Fabric Facing Provides A Low Coefficient & Wear Resistance.
http://www.debrix.com/category-s/77.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tejasthumpcycles.com/Parts/p ... _Belts.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019