Jäsenyydestä

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Healer

Jäsenyydestä

Viesti Kirjoittaja Healer »

Blondin on nyt pakko kysyä että voiko teitin kerhoon liittyä jäseneksi vaikka ei omistakaan pyörää? On nimittäin tullut pyöriä kateltua koko ikä ja isäpappahan tästä sai kärsiä reissuillansa aikanaan kun aina piti harrikoista ottaa kuvia ja lähettää ne lapselle kotiin. Jaa et miks ei pyörää, no siksi että tämä blondi on kävelevä katastrofi, autokolareissa ollut noin 7 kertaa, hevosten kanssa ottanut yhteen noin 5 kertaa ja kerran norsun kanssa joutunut painimatsiin, niin kyllä tässä joku itsesuojeluvaisto on tullut yh-äiteellekin pikkuhiljaa. Mutta alan lehtiä luen jatkuvasti ja palstoja seuraan. Jäsenenksi haluaisin nimenomaan paljon kehutun lehden takia.
Vallu
Viesti:

Jäseneksi

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Se, että on blondi ei ole jäsenyyden este. :mrgreen:
Vaan se, että jäsenellä pitää olla Harrika! Voithan ratkaista asian siten, että hommaat pyörän mutta et aja sillä. :mrgreen:.
Harrika-lehti ei ole varsinaisesti tilattavissa, mutta voithan asiaa kysäistä vaikka pressalta (president@hdcf.fi).
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Ihan niin kuin Vallu kertoi, kyllä pyörän omistaminen on edellytys jäsenyydelle. Samoin lehti ei ole laajemmassa jakelussa vaan tarkoitettu jäsenille.

Mutta olihan tuossa Vallun vastauksessa jo yksi hyvä ehdotus. Jos hevosten ja norsun kanssa on taistelukokemusta, niin eiköhän sitä yhden harrikan kanssa pärjäisi.
Jussi
Healer

Hurjan lohdullista että uskotte mun pärjäävän Harrikan kanssa, itse en kyllä usko. Edellisestä ammatista johtuen mun pitäis osata korjata liikkuvia menopelejä. Erään kerran mun korjauksen jälkeen moottorikelkasta hirtti jarru kiinni ja se syttyi palamaan, onkin sitten ainut mitä olen saanut tupakin lisäksi palamaan, ei syty ees saunan kiuas :oops: . Asensin eteiseen uuden kattolampun, kaikki kolme valoa palaa tasan niin kauan kun en vilkaise niitä mut joka kerta kun vilkaisen niin yksi sammuu... Mutta voihan sitä aina mennä ostamaan raadon pihalle ja ihailla siinä sitä tai mennä jonkun tutun luo lueskelemaan... Jos olisitte kärpäsenä katossa seuraamassa kahta vuorokautta elämästäni niin uskon että kaikki olisitte samaa mieltä kanssani tästä asiasta!! Ihme ja kumma on että olen jopa ajanut motoa niin että mitään ei sattunut paitsi että exältä meinas pää lähteä (ei ois ollut iso vahinko). Mullahan pitäisi olla kaksivuotinen moottorpyöräkoulu ennenkuin liikenteeseen laskettais!! Tai helvetin rikas äijä jolla olis varaa ostella pyöriä sitä mukaan kun olen tuhonnut ne!

-vaikka tolle penskalle antais metrin ratakiskon pätkän niin senkin se taivuttelis viidessä minuuutissa oikaisemattomaan malliin-

Sanoi isäni minusta jo penskana..

Siis tyytyy ihailemaan sivusta! Ja kiitos vastauksista!
Ilkimys

Selvä tapaus

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Kertomasi perusteella voi päätellä, että olet juuri sellainen tapaus joka sopii meidän klubiin kuin nenä päähän :!: :mrgreen:
Siispä pikaisesti mopokauppaan ja liittymään jengiin:!:
Healer

No voihan torkele, ei kait tässä muukaan auta, mutta kukas sen korjaa kun saan sen kuitenkin heti rikki?? Ja kuka antaa hyviä ajotunteja, minä kun en luota autokouluun kun en ole koskaan edes sitä käynyt vaan amiksessa olen korttini hankkinut... Luulen että pankki ei riemastu kun sinne menee rahaa pyytään....
Outlaw Biker

Viesti Kirjoittaja Outlaw Biker »

Healer: samaa mieltä kuin Ilkimys, sovit porukkaan 110%:sesti :wink:

Raha ei ole nykyään este, korot on alhaalla, pyöriä myynnissä joka haarukkaan ja pankit suorastaan syytävät rahaa 8) Mitä enemmän lainaa - sen parempi asiakas pankille olet. That´s a fact!

Mars mars autokouluun, ota se kuuluisa "ensimmäinen askel" ja kas, kohta olet klubin jäsen, HD:n omistaja ja kuulut tähän vallattomaan joukkoon. :!:
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Sitäpaitsi jos sulle normaalistikin sattuu ja tapahtuu ja vehkeet hajoo kun kosket niihin ei se oo tässä porukassa mikään ihme!

Meitä on täällä paljon...

Pääasia on oikea asenne ja se amerikkalaisvalmisteinen puolivalmiste.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Mika66

Viesti Kirjoittaja Mika66 »

Morjens kaikille!
Täytyypä kommentoida edelliseen sen verran, että oon prätkäliikkeessä hommissa ja näen siellä päivittäin hajonneita japseja ja muita pyöriä, uudempia ja vanhempia.
Mielestäni amerikkalaisvalmisteinen pyörä ei ole sen heikompi kuin moni muukaan.
Joskus tuntuu, että päinvastoin.

Kaikkiin laitteisiin tulee joskus jotain, mutta kysehän on vain siitä, että joku palikka kuluu, menee rikki ja se vaihdetaan ja jatketaan taas matkaa.

Itselläni on Harleysta erittäin hyviä kokemuksi, enkä vaihda sitä milloinkaan.

Harleysta pitää olla ylpeä!!! 8)
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Mika66 kirjoitti:Täytyypä kommentoida edelliseen sen verran, että oon prätkäliikkeessä hommissa ja näen siellä päivittäin hajonneita japseja ja muita pyöriä, uudempia ja vanhempia.
Mielestäni amerikkalaisvalmisteinen pyörä ei ole sen heikompi kuin moni muukaan.
Joskus tuntuu, että päinvastoin.
En mä sitä tarkoitakaan, että ne leviäs tienposkeen kuin varpusparvi.

Mutta mun mielestä on vähän sama juttu näiden amerikkalaisten ja tuppervaarojen välillä kun aidon puuvenee ja lasikuitukaukalon. Toinen vaatii aikaa, paneutumista ja huolenpitoa eritavalla kun toinen!

En mäkääm juuri oo tienvarteen jäänyt vaikka kilsoja tuppaa tuleen se 17 - 20 k kesässä mutta kyllä siinä aina pientä näppityötä viikottain riittää.

Näistä uusista en sit tiedä...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

Moro :!:
Luin tuota Healerin juttua ja ajattelin pistää omankin lusikan tähän elikkä :lol:
Sporttiboy sää olet päässy hyvällä mutta mää pahalla.Ostin Rautiksen tossa keväällä lumien ja kylmän aikaan.Oli toiminta/ajo pyörä vaan ei oo ennäään :( Nyt levis sitten Alakerta kun haettiin kaverille uutta Natikkaa :x Vajaa kuukausi sitten piti tehä loota ja sitä ennen kytkin.Heikompi jätkä vois luovuttaa tän harrastuksen vaan eipä sentään :!: Pitäähän ihmisellä olla vastapaino harrastus Jenkki autoja kohtaan :P Mutta piru kun nekin on nyt levällään :lol: Mutta asiasta vielä, elä sie Healer huoli,Mä opin sen että kyllä se kestää tai sitten ei, jolloin eiku pajottamaan itse tahi ystävien avulla :D Seuraa vanhaa viisasta sananlaskua Hädässä ystävää autetaan :D Ainahan nää nyt jollain tavalla saapi ajoon takasin :lol: Ostahan sie huoleti itsellesi Härräkkä ja tervetuloa tähän Iloiseen joukkoon :lol: :lol:
Ilkimys

pakkokos...

Pakkokos sitä on vanhaa... ostaa :?:
Healeri on fiksu blondi ja ostaa UUDEN Sportsterin. EI tartte korjata ja on HELPPO ajaa. :D :D
AngelOfAvalon
Viesti:

Re: pakkokos...

Viesti Kirjoittaja AngelOfAvalon »

Ilkimys kirjoitti:Pakkokos sitä on vanhaa... ostaa :?:
Healeri on fiksu blondi ja ostaa UUDEN Sportsterin. EI tartte korjata ja on HELPPO ajaa. :D :D
Tuon voin allekirjoittaa kahden ja puolen viikon kokemuksella! Tuskinpa silti monikaan pyörä parissa viikossa hajoaa mutta uusi tonttukakssatanen sporttini on tosi hyvä ajaa ja räyhäkäs peli muutenkin. Suosittelen lämpimpästi myös Healerille.
Ninni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninni »

Meille sporsteri tuli viime kesänä ja se on nyt reilu 10 vuotta vanha ja kyllä se vain pelittää kulkea, vikoja ei ole ollut muuta, kuin nyt jouduttiin vaihtamaan ketjut (kun kilometrejä oli tullut se 25000). Joten ei sen pyörän tarvitse uutuuttaan hehkuttaa, jotta se olisi kunnossa. Kyllähän niitä vikoja voi tulla niihin uusiinkin! :o

Joten Healeri, voit minun mielestäni harkita ihan vakavissasi myös vähän vanhempaa pyörää, turhaa sitä hullua hintaa on uudesta maksaa kun yhtä hyviä saa vähän halvemmalla! :wink: Voi silläkin rahamäärällä, mitä ylimääräistä menis uuteen härräkkään, laittaa sitä hieman vanhempaa pyörää mieleiseksi :P
Ilkimys

Just niin

Ninni Hyvä! Kymmenvuotias H-D luokitellaan vielä uudeksi! :D
Vastaa Viestiin