Uutta bikerhenkistä musaakkia ( video lisätty )

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Lukittu
kasikasi

Re: Uutta bikerhenkistä musaakkia

Viesti Kirjoittaja kasikasi »

En ikävä kyllä saanu toimimaan noita ekan postauksen biisejä, ne ei lähteny pyörimään jostain syystä.

http://www.youtube.com/watch?v=45EJ1oYAqKw" onclick="window.open(this.href);return false;

Tossahan se on ihan selvästi bikemusaa, äijähän on tietääkseni esiintynyt mainoksissa crossbones mallin kanssa. Ni ja on kans jo Wanhaa ukko on abaut 60v.
Viimeksi muokannut kasikasi, 22:00 05.01.2011.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
hiekkanen

Viesti Kirjoittaja hiekkanen »

hdlate kirjoitti:Näyttää olevan baikkereille herkkä asia tämä musiikki, mutta kovasti on ameriikka orientoitunutta, ja kuten jo tossa ennemmin totesin että näin olen ittekin. Siksi kiinnostais tietää että kuunteleeko kukaan esim. kansanmusiikkia, klassista, tai jotain muuta ns. korkeampaa kulttuuria. :D Rohkeasti musiikkimaku esiin, saadaan lisää sitä "baikkeri"musaa :mrgreen:

Irkkukama kolahtaa! Pogues (ja varsinkin se alkutuotanto)on täyttä rautaa.Mutta moniko on noteerannu esimerkiksi vaikka Rob Zombien tai Ministryn tai vaikka Zodiac Mindwarpin? Tässä ns."biker-scenessä"aivan varmasti aika moni "diggaa" k.o. henkilöitä?
.Nämähän on noita n.s ikuisuus-kysymyksiä.Tulipa mieleen semmonen,kuin "Steve Gibbons-Band"."She was the girl from a bunker".
Viimeksi muokannut hiekkanen, 23:48 05.01.2011.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

Olen kyllä erimieltä teidän vanhojen jäärien kanssa siitä ettei nykyään hyvää musiikkia tehtäis. Mun mielestä musaa vaan tulee niin paljon ja jokapuolelta, että kovemmankin musa diggarin on tehtävä perkeleesti töitä et löytää helmet! Siltikään ei pysykartalla.

Ja sitten valitus, että mikä on sitä RASKASTA!!! :twisted:
Yksikään ei ihan oikeesti tän topicin maituista ole mitään raskasta (ellei menny joku nimi vahingossa ohi). Hard rock tai kasari hevi (hyvää on musta!) ei ole raskasta kun sillon jo -80 luvun maissa on putkahdellu nimiä Death, Possessed ja trässi puolen staroja Slayer, Kreator, Sodom, Exodus ja tietysti Metallica. Nimi kimaraahan vois jatkaa loputtomiin mutta koitan nyt vaan tolkuttaa että kun mennään raskaaksi ni mennään sitten huolella eikä väitetä muuta. Cannibal Corpse on vieny näistä mulle jossain määrin tutuista raskaimman kaikkein pisimmälle. Menee ohi multa ja lujaa.
Pistoja oman sietokyvyn ulkopuolelle on kiva joskus tehdä. Teettekö te vai oletteko vaan niitä yks silmäsiä jotka kertoo kaikille mikä on sitä parasta musiikkia? Eli sinne country osastoon vaikka, huumori musiikki osastoon tai jonnekkin jonkun nihilistin tekemään tunnelmaltaan sairaan ahdistavaan black puolen juttuun. Kerta kaks vuoteen riittää.

Raskasta ite kuuntelen paljon, mutta ei se oo mikään itseisarvo. Musan pitää olla hyvää. Sen toki jokanen päättää ite mikä sitä on. Ite sydämmestäni toivon etten enää koskaan nää ja kuule sitä paskaa mitä joulujuhlissa kuuntelin.

Mainittakoon että vastapainona putoo mm. herrä ylppö & ihmiset. Aivan loistava tuo uusin laatta!
BLS kattoon sitte maaliskussa! On se sitten baikkeri henkistä tai ei. Tulee muuten mieleen et kuunteleeko joku jotakin sen takia että on jonkun henkistä kuten baikkeri? Ei helvetti mä ainakin diggaan ainakin vaikka ois mitä aatetta takan jos musa hyvää. Löysin tuos muuten sairaan hyvän OI! / RAC punk bändin syksyllä erään kotimaisen vapaaottelijan myspacesta. Aatetta en purematta niele, mutta punkki oli koko levyn mitan hyvää (ei oo yleensä laadulla pilattuja)! Ei saanu muuten top tenistä sitä levyä...

Musa on musaa ja uskon että ralleissa tulee soimaan sitä mitä yleisö haluaa. Mun puolesta enemmistön mukaan pitää mennäkkin. Köyhät ois kemut jos mää ja kolme mun kaveri oltais lavalla remuuvista innoissaan ja muut jo tilais takseja et äkkiä paikalliseen karaoke baariin.

Muuten veivaahan yks shoveli mies, maamme yhdestä raskaassa bändissä nimeltä Diablo.

Musasta on hieno keskustella ihmisten kanssa joille se on tärkeetä. Vähän niiku näistä HooDeestakin. Se on ihan sama onko sydämen vieny norski black metal vai kari tapio. Viikko sitten just yhen humppaveikon kanssa pitkät pätkät turistiin musasta. Oli oman tanssi orkesterinsa kanssa levyttäny oma kustanteen joitain kuukausia takaa.
Ihme juttu sekin, että kun tän pyörän ostin ni luulin et muilla merkeillä akavien kannsa voi jatkaa jossain määrin järki peräistä keskustelua mootoripyöräilystä niin ku noista musiikeista ja sen tyyleistä, mutta olin mitä isommin väärässä. Harvemmin onnistuu. Se on varmaan tuumaset vs miiliset ni ei onnistu? Nykysin ei sitten edes enää kyllä kiinnostakkaan.

Lisättäköön vielä, että mä mitään soita. Oon siis vaan turisti. Roudaan toisinaan.

Onpas muuten pirun vaikeeta itellä tunteita herättävästä asiasta ilmasta itteään hyvin ja selkeästi.
Jatketaan...
-Know your enemy-
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Tuli tummoisia ajatuksia palstaa seuratessa;
Ajellessa en kuuntele muuta kuin avokypärän tuulenhuminaa ilman korvatulppia.
En ole koskaan käyttänyt, kokeiltu on.
Vie keskittymiskyvyn, jos musaa pitäisi vielä lisätä "hengissäselviytymislistaan".

Tapahtumapaikoilla(yleensä ralleissa)kuuntelen musiikkia, mutta osaan äänestää jaloillani, jos musisointi ei kiinnosta.
Mutta hyvää tai osaavaa bändiä jään kuuntelemaan.
Bändin täytyy vakuuttaa osaaminen kolmen ekan biisin aikana. Kun lavalla on hyvä bändi ja hyvä laulaja, niin saatan jäädä kuuntelemaan. Näitä hyviä kokemuksia lähes jokaisesta rallista.
Jos bändi mielestäni kuulostaa "ei-niin-mieluiselta tai ihan ok:lta" , en myöskään kritisoi muille kuuntelijoille tai kavereilleni soittavan poppoon osaamista tai miellyttävyyttä,
muut kuuntelijat muodostakoonn oman mielipiteensä.
HD-rallyssä odotan bändiltä ns"yleisön ottamista", ihan sama onko hardrockkia, coyntriä tai muuta musaa. Täytyy löytyy "munaa" niin "mies-kuin naisbändeiltä". Vai toisinpäin
Niin kuin sanoin, mulla on kaksi tervettä jalkaa.

Työni puolesta olen jokainen työilta kritiikin alainen, onneksi on (kiitosta riittänyt muiltakin kuin itseltä)(lainaus). Työt on jatkunu.
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Unohtui vielä pari juttua,se bikerhenkinen uusi musa. On vaan pari biisiä
Fatboy: Red Lips tells bad news
Green Day : Peacmaker
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

Puntaroitavaa... ei niin kovin vanhaa tavaraa... paitsi eka...

http://www.youtube.com/watch?v=Qh3ZJQPrJeo" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=3nyIvmH2 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=7pbmL0Ya ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
annek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja annek »

Hyvä viesti HileD:ltä. Asiaa.
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

annek kirjoitti:Hyvä viesti HileD:ltä. Asiaa.
Täysin samaa mieltä!

Ja tuollaiset youtube-linkit vois ihan hyvin kerätä omaan topicciin, hohoi moderaattori!!!
Jos joku on niin intona tuubin videoihin, niin ei niitä tarvitse tänne olla jatkuvasti linkittämässä vaikka itseään jonkinmoisena "musa-asinantuntijana" pitääkin :twisted:
wesa
Viesti:

Evo Chopper kirjoitti:
annek kirjoitti:Hyvä viesti HileD:ltä. Asiaa.
Täysin samaa mieltä!

Ja tuollaiset youtube-linkit vois ihan hyvin kerätä omaan topicciin, hohoi moderaattori!!!
Jos joku on niin intona tuubin videoihin, niin ei niitä tarvitse tänne olla jatkuvasti linkittämässä vaikka itseään jonkinmoisena "musa-asinantuntijana" pitääkin :twisted:
Nyt se mielipide siitä biker-henkisestä musiikista unohtui kokonaan. :roll:

Myös vastaus siihen puuttuu, millaista sumboliikkaa ne alöitusviestin biisilinkit sisältävät? :roll:
Onko kenties levyä takaperin kuunneltaessa sinnekin istutettu arveluttava viesti " osta karvahattu"? Täh?

Tätä "foorumipoliisijuttua", keskustelua keskustelusta ja kuinka sitä keskustelua käydään, onkin tämän foorumin historiassa esiintynyt jo aivan tarpeeksi. Olisko jotain uutta? :wink:
Sulkava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

wesa kirjoitti:Tässä Markku Aro vettää yhden biisin tuolta "Biker-Musiikin" listalta! :idea:
http://www.youtube.com/watch?v=y1FIGB4690E" onclick="window.open(this.href);return false;
jumaleissön :cry: :cry:

sit ku mun Mussen ämyreistä alkaa kuuluu tollasta aneemista piipitystä --( markku-puputti-aroo) nii kyl mää katon et peli on menetetty :oops: kun vielä tollanen lätty ilmestyy auto-DVD;n näytölle nii EIIIIIIIIII helppii

jos 2,5" hyvin virtaavan putkiston V8 äänet pitää rampauttaa tollasella mekastuksella nii jumaleissön... erroon paikkerielämästä justiinsa N.Y.T.

musiikkimaku..... saako tykätä ja jos ei saa nii mix ei saa.. ??? siis voiko paikkeri kuunnella Anita Hirvosta ? tekkeekö se OIKEA musa sen paikkerin vai päinvastoin... ei jymmärrä :roll:

kyl se minunkin ekoja LP levyjä oli se Paranoid aikoinaan .... ja vieläkin se pistää muistot oikeille 70-luvun vuosille 8) leveet lahkeet ja heilahdustukka D.I.S.C.O alko jo soimaan.... ja tuulimylly katöset kuulu oikeeseen tanssi-heeboiluun.. ja katsoin tossa yx ilta Saturday Nigh Feveriii ja vot miten alako jalka vipattaan ja kädet käärmeenä kiemurteleen....

ja samaa mieltä oon edellä kirjoittaneiden kanssa et nykyään tulee NIIN hel..in paljon musaa ja uusia piiseä ei niistä enää mukana pysy.

Ennen tiistaina klo 18.00 pop eilen tänään.. hectorin mukana... nuorten sävellahja lauantaina.. ei siinä uutudet vauhdilla tulleet....

mut onko siis paikkerimusa samanlaista kaikki piisit.. ?? mut ei niiku markku puputtii (aroa).. ?

paikkerina oon käyny keikkoja kattoon mm;
Gwen Stephani
Rihanna
Lady Gaga
Madonna- parriisissa
Shakira

.... :mrgreen: :mrgreen: 13-v tyttäreni kanssa ja vaik en mitään oo musasta ymmärtäny niin katsomista ja elämystä ON riittänyt yhen paikkerin tarpeeseen !
et sellasii mietteitä täältä saimaan norppa alueelta ja laitetaas soimaan toi missä muruseni on ! :oops:
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos ;)
annek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja annek »

wesa kirjoitti: Myös vastaus siihen puuttuu, millaista sumboliikkaa ne alöitusviestin biisilinkit sisältävät?
Onko se symboliikka joku virallinen vaatimus?

Eiköhän vaan kaikki kuunnella Pat Savagea, siinä sitä on paikkerihenkeä, hähä :twisted:
JaZZo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaZZo »

Viimeöisiä kokemuksiani tähän kirjoitan. Kyllä on äijillä asenne kohdallaan, tällä viittaan aloitusviestin kirjoittajan orkesteriin ja vaikka kyseessä olikin ei niin yleinen tilaisuus niin laulukamojen rikkoontuminenkaan ei keskeyttänyt jätkien settiä. Kovaa mäiskettä ja asenne on Rock!
Punk'n'Roll
basic
Viesti:

Viesti Kirjoittaja basic »

Viestiketju alkoi mallikkaasti, äijät vetää hyvin, vaikka ei ole ihan meikäläisen tyyliä, mutta väliäkö sillä kun hyvin rokkaa.

Itelle uppoo tällainen vähän vanhempi matsku, videolla ja biisillä ei ole tosin juurikaan tekemistä keskenään...
tai no ne moottoripyörät, tai jotain...

Robert Gordon
Too Fast To Live; Too Young To Die
http://www.youtube.com/watch?v=zlkiQTiqQOE" onclick="window.open(this.href);return false;
Antti Kemppainen - SMOTO - FLSTSCI 2005
wesa
Viesti:

No mites on Pentti Hietanen? Meinaan tuon hevin suhteen...

http://www.youtube.com/watch?v=85NKrjWi ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
wesa
Viesti:

hdlate kirjoitti:
Mun "biker musaa"(jos nyt tuohon henkisyyteen takerrutaan) on blues, 50`s rock, soul, rock a billy, southern´ja country 8).

Annoin vain esimerkin mulle biker henkisestä kamasta.
Mä yhdyn samaan käsitykseen, kun puhutaan "biker-henkeä" sisältävästä musiikista.
(60´s Rhythm´n Blues vielä lisättynä em. listaan.)
Tuossahan onkin sitten ihan kaikki "mun henkeen" ja etenkin "biker-henkeen"! 8)
Roots-juttuja USA:sta, se on pelin henki. 8)
Lukittu