Ekaa puntaroisin niin, että aikakauden ihan hyvä meininki.
Keskimmäiseen en ota kantaa.
Wesan viimeisessä mielestäni asiaan ei kuulu tuo uskonnollinen hapatus, joka ei siis ole sitä "Biker meininkiä". Jeesus musiikit on erikseen, niinkuin kansantanhutkin.
Ja niille joille se on "se tie", niin saavat mielellään pitää tiensä. Taikka kansantanhunsa.
David Mannin taidetta kylläkin käytetty hävyttömästi hyväksi. Onkohan siihen oikeasti ollut lupa?
(ai niin, eikös "näillä" kaikki ollutkin yhteistä?)
Paikka missä ilmaisu "I saw the light" saa todellisen merkityksen, on rakisteröintikatsastus taikka kun polliisi tien päällä pysäyttää kun ei ollut valoja ja nappaat sen xenonin valaisemaan maisema...
Ja miten tuo sinänsä hyvä-ääninen P.Hietanen liittyy Biker henkisyyteen? Pitkä nahkarotsiko?
Jeesatkaa nyt "musavammasta".
Tässä yksi syy miksi uskollisen sanoman ja poliittisen hypetyksen levittämin on kielletty tällä taululla.
Saattaa aiheuttaa ihmeellisiä kimmokkeita puoleen taikka toiseen.
HileD kirjoitti:Olen kyllä erimieltä teidän vanhojen jäärien kanssa siitä ettei nykyään hyvää musiikkia tehtäis. Mun mielestä musaa vaan tulee niin paljon ja jokapuolelta, että kovemmankin musa diggarin on tehtävä perkeleesti töitä et löytää helmet! Siltikään ei pysykartalla.
Raskasta ite kuuntelen paljon, mutta ei se oo mikään itseisarvo. Musan pitää olla hyvää. Sen toki jokanen päättää ite mikä sitä on.
Tulee muuten mieleen et kuunteleeko joku jotakin sen takia että on jonkun henkistä kuten baikkeri? Ei helvetti mä ainakin diggaan ainakin vaikka ois mitä aatetta takan jos musa hyvää.
Musa on musaa ja uskon että ralleissa tulee soimaan sitä mitä yleisö haluaa. Mun puolesta enemmistön mukaan pitää mennäkkin.
Musasta on hieno keskustella ihmisten kanssa joille se on tärkeetä. Vähän niiku näistä HooDeestakin.
Ihme juttu sekin, että kun tän pyörän ostin ni luulin et muilla merkeillä akavien kannsa voi jatkaa jossain määrin järki peräistä keskustelua mootoripyöräilystä niin ku noista musiikeista ja sen tyyleistä, mutta olin mitä isommin väärässä. Harvemmin onnistuu.
Hile D puhuu asiaa meidän nuorison puolesta.
No mutta toisaalta eikös tässä ole just hyvä esimerkki musatyylijutuista.
Suurin osa meistä ei ymmärrä mitään sen päälle...
Ainoastaan Sibeliuksen "Valkyria" ja "Ballad of Larry Thorne" on oikeeta musaa.
Vai mites se menikään siellä Ainolassa...
Kyllähän uusista bändeistä tottakai löytyy herkkuja sekä muutakin.
Mutta jokainen ei jaksa kantaa hmmm paria todellista keikkaa pidemmälle. Saatikka sitten levytyksiä.
Monta on levykinn julkaisutta - ei edes yhden hitin ihmettä, mutta silloinhan ei ollakaan valtalinjalla vaan alakulttuuri osastolla.
Kierätys ei sinänsä ole pahasta, kunhan se suuntautuu oikeisiin asioihin.
Pienellä vaivalla voi siitä jokapäiväsestä jätteestä erottaa palavat, paperit muovit, boijätteen.
Ja
kierrättää sitten kunnolla kesän ralleissa sitä Knucklea, Pannua, Shovelia taikka Rautapäätä...
Okei, saa niitä uudempiakin kierrättää, jos vaan laahaimet, "laakerit" ja lambda-anturit kestää ...