Onko Harrikassa bensamittaria
-
Onko Harrikassa bensamittaria
onko hd ; ssä bensamittari vai pitääks pähkäillä tripin kaa, ai nii onks varatankki? mä en ihan oikeesti tiedä.
Viimeksi muokannut smuige, 10:09 17.01.2011.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikko muutettu
Syy: Otsikko muutettu
-
Re: taas se kysyy
en kuseta mä en vaan tiedä
Uudemmissa ruiskulla varustetuissa malleissa on yleensä jo vakiona bensamittari, vanhemmissa kaasarivehkeissä ei välttämättä, jollei joku ole jälkikäteen asentanut. Varatankki löytyy pääsääntöisesti noista kaasarimalleista. Matkamalleisssa myös saattaa olla mittari jo hiukan vanhemmissakin malleissa.
Näin tiukasti yleistäen se suurinpiirtein menee.
Korjatkoo viisaammat jos puhuin ihan läpiä päähän
Näin tiukasti yleistäen se suurinpiirtein menee.
Korjatkoo viisaammat jos puhuin ihan läpiä päähän
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
-
On noissa kaasari vehkeissäkin tietyissä malleissa ollut jo vakiona bensamittari 90-luvun alusta asti.
Sun varmaan kannattais käydä kattomassa ihan livenä yhtä HD-pyörää ja jutella kauppiaan kanssa..
Street bob 2007
-
- Viesti:
oliks se että ensin ostetaan (omistetaan), hd:ee ja sitten liitytään clubiin vai toisin päin,,
Jep pitäiskö tänne perustaa oma ryhmä "renkaanpotkijoille"otsir3 kirjoitti:oliks se että ensin ostetaan (omistetaan), hd:ee ja sitten liitytään clubiin vai toisin päin,,
Se joka toista haukkuu on itte hyvä
http://www.kihveli.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/shovelralli" onclick="window.open(this.href);return false;
hannu@kihveli.com
http://www.kihveli.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/shovelralli" onclick="window.open(this.href);return false;
hannu@kihveli.com
-
Ei mihinkään lupiin tarvi liittyä....
Re: Onko Harrikassa bensamittaria
On siinä bensamittari, avaa korkki ja katso, oma silmä on erehtymätön mittari.vanhakoira kirjoitti:onko hd ; ssä bensamittari vai pitääks pähkäillä tripin kaa, ai nii onks varatankki? mä en ihan oikeesti tiedä.
Tallissa odottelee: WLA45 1942 (mr), FLH 74 1957 (mr), FLSTC 1994 (Heritage), TR T120 R 1969(mr), K 100 RS, CR 500, CRh 500, EXC 300, CB 125, CR 120, RD 125, R 1200 GSA, KH100
-
mähän sanoin että en tiedä. joissakin japanilaisissa on kaikki heebelit. mutta ei oo mulle tarkotettuja. kyllä me varmaan nähdään ens keväänä vaikka turengissa. mä oon sitten se joka kyselee paljon eikä tiedä mitään . mutta en häpee kun oon oppinu ,että jos ei kysy ni ei opi.
Kannatan myös sitä, että saa kysyä mitä haluaa aiheeseen liittyen. Vastaukset on olleet jo pitempään sitä, ihan mitä haluaa. Itseäni huvittaa suuresti vapauden filosofit, joiden ympäripyöreyksistä ei saa mitään tolkkua. Ollaan vaan niin baikkeria että, eikä kuunnella ketään, eikä uskota...
Mutta joo. Itse sain helpoimmalla vastaukset Harrikan maahantuojaliikkeestä. Todella asiallisesti ja juurta jaksain, ja moneen kertaan, jaksoivat palvella aloittelijaa. Täältä foorumilta vastausten löytäminen voi välillä olla vaikeaa. Tai kysymys pitää olla tarpeeksi kiperä tai yksityiskohtainen, silloin osaamista löytyy ihan uskomattomissa jutuissa. Mutta hyvä että joku kyselee talven piristykseksi. Riittääpähän lueskeltavaa muillekin kuin uusimmalle ja innokkaimmalle.
Mutta joo. Itse sain helpoimmalla vastaukset Harrikan maahantuojaliikkeestä. Todella asiallisesti ja juurta jaksain, ja moneen kertaan, jaksoivat palvella aloittelijaa. Täältä foorumilta vastausten löytäminen voi välillä olla vaikeaa. Tai kysymys pitää olla tarpeeksi kiperä tai yksityiskohtainen, silloin osaamista löytyy ihan uskomattomissa jutuissa. Mutta hyvä että joku kyselee talven piristykseksi. Riittääpähän lueskeltavaa muillekin kuin uusimmalle ja innokkaimmalle.
- Sulkava
- Viesti:
57pannu kirjoitti:On siinä bensamittari, avaa korkki ja katso, oma silmä on erehtymätön mittari.vanhakoira kirjoitti:onko hd ; ssä bensamittari vai pitääks pähkäillä tripin kaa, ai nii onks varatankki? mä en ihan oikeesti tiedä.
ja pimmeellä tulitikku avuksi
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos
Soutuneuvos