Harrikan varustelu?
-
Harrikan varustelu?
siis ihan oikeesti missään lehdessä tai myynti katalogissa tai yleensä missään ei kerrota näitä asioita . ei muittenkaan pyörien ainakaan lehti jutuissa. mullo kymmeniä lehtiä motskareista kaikissa puhutaan moottorista painosta, renkaista, kw, korkeus, ym mutta ei varustelusta, sorry kai mä oon vissiin vähän liian vanha
Viimeksi muokannut smuige, 10:11 17.01.2011.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikko muokattu
Syy: Otsikko muokattu
Re: nyt se kysyy tyhmiä
Sitten vaan HD liikkeeseen niitä selvittämään.
Osaava diileri kyllä kertoo mitä löytyy ja
tärkeintä on että osaa myös toppuutella tarvittaessa.
Itselläni eka pyörä tulossa ja olen saanut erittäin hyvää
palvelua Seinäjoen HD liikkeestä.
Eka alkuun kun alettiin kauppaoja tekemään, ilmoitin
että ei ole aikaisempaa kokemusta isoista pyöristä.
Osaava diileri kyllä kertoo mitä löytyy ja
tärkeintä on että osaa myös toppuutella tarvittaessa.
Itselläni eka pyörä tulossa ja olen saanut erittäin hyvää
palvelua Seinäjoen HD liikkeestä.
Eka alkuun kun alettiin kauppaoja tekemään, ilmoitin
että ei ole aikaisempaa kokemusta isoista pyöristä.
H-D "maailman työnnetyin moottoripyörä"
Re: nyt se kysyy tyhmiä
Ei muuta kuin koeistumaan lähimmälle Harrikakauppiaalle. Mulla on vanha Shovel ja henkilökohtainen mielipide on että ei paljon Twin cam äänet kummene putken vaihtamisella. Pidä se hiljaisena kun ei kuitenkaan muistuta vanhan hyvän ajan shovelin tai pannun ääntä. Sama homma kun minun japsi twinissä kun on parempi hiljaisena. Mielellään voisit keskittää kysymykset yhteen topicciin ja et avaisi aina uutta. Minusta melkein samasta aiheesta monta.
-
Re: Harrikan varustelu?
kiitos neuvosta ei pidä sählätä
Re: Harrikan varustelu?
Käyppäs, vanhakoira, vaikka aluksi täällä: http://www.harley-davidson.com/en_US/Co ... cale=en_US" onclick="window.open(this.href);return false; Sieltä löytyy tiedot kaikista 2010 ja 2011 malleista. Lisäksi uskomaton määrä lisävarusteita pyörään ja toki kuskillekin katu-uskottavaa päälle pantavaa..
Niin ja MP-näyttely on sitten 3.-6.2.2011 Helsingin Messukeskuksessa.
Niitä "tyhmiä" (?) kysymyksiä voit lähettää mulle myös privana, niin ei nää tosibikerit hermostu.
Niin ja MP-näyttely on sitten 3.-6.2.2011 Helsingin Messukeskuksessa.
Niitä "tyhmiä" (?) kysymyksiä voit lähettää mulle myös privana, niin ei nää tosibikerit hermostu.
LIFEMEMBER