kuume on kova
-
Re: kuume on kova
mä meinasin alottaa sillai että ostan uuden tai melkein uuden ja se on pitkällisten pähkäilyjen jälkeen street bob , mä oon lyhyt jätkä aika vanha jo ja meinasin kokeilla ihan orkkis vehjettä ensin katotaan sitten mitä tarvii vaihtaa. riippuu tietysti rahasta. se ei oo niin pirun painavakaan
Asiallinen peruspyörä, helppo ja hyvä ajettava. Olennaista laitteen jatkojalostuksen kannalta on se mitä meinaat sillä tehdä. Piipahdatko Välimeren rannalla vai käytkö elvistelemässä paikallisella ärrällä.
Suosittelen ekan kesän mittaista ajelu- ja totuttelujaksoa. Sitten seuraavana talvena voit aloittaa mieltymystesi toteuttamisen. Ja muista, jos lähdet virityslinjalle, ongelmia tulee ja rahaa palaa, eikä siitä kuitenkaan tule mitään hajabusaa.
Suosittelen ekan kesän mittaista ajelu- ja totuttelujaksoa. Sitten seuraavana talvena voit aloittaa mieltymystesi toteuttamisen. Ja muista, jos lähdet virityslinjalle, ongelmia tulee ja rahaa palaa, eikä siitä kuitenkaan tule mitään hajabusaa.
LIFEMEMBER
-
ne hajabusat saa mun mielestä ajaa ihan omaa rataansa. Mä ostan moottoripyörän mutta siit on niin pirun kauan ku oon viimeks ajanu , se oli sillon ku käytiin helsingin leppäsuon essolla räkimässä ja kattomassa kuka oli ostanu ysin kawan. mulla oli vaan 750 suitsa.mutta nyt saattaa olla mah. tai sitten ei koskaan.
Eli olet omistanut vesipyssyn?vanhakoira kirjoitti:... ostanu ysin kawan. mulla oli vaan 750 suitsa...
Tai GS/GSX tms:n, nimittäin '80-luvulla Essolla hyvin moni osti "ysi Kawan" joka tässä yhteydessä lienee se jälkimmäinen ysi eli GPZ900R "Ninja".wesa kirjoitti:Eli olet omistanut vesipyssyn?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
-
joo töissä oon ollu 18 vuotiaasta asti en ikinä päivääkään työttömänä. Ja nyt tuli tää hullu ajatus tätä ei lääkäri voi auttaa. Kaikki ei vaan ymmärrä sitä ei ainakaan mun tuleva x vaimo
Jostain syystä mulle tuli mieleen ne Immosen kirjat..vanhakoira kirjoitti:Kaikki ei vaan ymmärrä sitä ei ainakaan mun tuleva x vaimo
FL -53 Wishbone Panhead
ex. 2002 FLHR
ex. 2002 FLHR
-
- Viesti:
Sama tilanne mulla, pyörä hankinta poltteli ja ostin viime juhannuksena ekan HD, enkä oo katunu, hellasäröä on kuulunut, mutta kumpaakaan en taia vaihtaa. Hd olohuoneessa, katselen aina ohikulkiessani.
Duoda duoda. Tämä topicci lienee kerrattu täälläkin mut jos vähän kertailen omia näkemyksiäni.. jos et ole millään kaksipyöräisellä motorisoidulla vehkeellä ajellut sitten seitkytluvun niin se paino saattaa tässä merkissä yllättää. Konttaaminen ei ole kivaa jos se maksaa muutaman tonnin metri, riippuen vähän pyörän mallista, vakuutuksista ja siitä miten oma perse kestää.
Ehkä olisi kuitenkin paikallaan käydä heti alussa vaikka autokoulussa hakemassa tuntumaa hidasajoon ja jarrutuksiin? Itte olen kasvatellut sekä omaa että pyörän massaa vuosien varrella, molempia tuloksekkaasti! Edellinen Saksan lahja maailmalle painoi 288 kg ja tämä Ameriiiikan ihme 80 kg enemmän. Tuo painoero ei tunnu ihmeemmin ajaessa (paitsi kiihtyvyydessä ja pysähtyvyydessä) mutta hidasajossa, etenkin yllättävässä pysähdyksessä nollaan kävelyvauhdista, vaatii tarkkaavaisuutta ettei kippaa. Niin ja kaksi päällä kamojen kanssa (tämä Ultra täydessä kuormassa 550 kg) paikallaanpyörittely aikaansaa joskus yllättävän tiukkoja momentteja reisilihaksia härnäämään.
Ehkä olisi kuitenkin paikallaan käydä heti alussa vaikka autokoulussa hakemassa tuntumaa hidasajoon ja jarrutuksiin? Itte olen kasvatellut sekä omaa että pyörän massaa vuosien varrella, molempia tuloksekkaasti! Edellinen Saksan lahja maailmalle painoi 288 kg ja tämä Ameriiiikan ihme 80 kg enemmän. Tuo painoero ei tunnu ihmeemmin ajaessa (paitsi kiihtyvyydessä ja pysähtyvyydessä) mutta hidasajossa, etenkin yllättävässä pysähdyksessä nollaan kävelyvauhdista, vaatii tarkkaavaisuutta ettei kippaa. Niin ja kaksi päällä kamojen kanssa (tämä Ultra täydessä kuormassa 550 kg) paikallaanpyörittely aikaansaa joskus yllättävän tiukkoja momentteja reisilihaksia härnäämään.
no nyt helpotti kuume pikkasen kun käytiin hakemassa pyörät tullista himaan. Grand touring pamahti tulille nätisti mutta softaili ei millään. Ilmeisesti 10,5 puristuksen, kylmä ilma ja pehmee akku ei ollut toimiva yhdistelmä, hyvä kun jaksaa ympäri pyöriä vaikka apuvirtaa ( motonetin ) naruille autosta annettiin. huomenna viimeistään.
p.
p.
1996 FXSTS, Springer with Apes, Style before function
1986 FXRD, FXR -or- DIE!
1986 FXRD, FXR -or- DIE!
Sanotahan näi et jos joku ajaa mopoo lihaksilla nii ollaan erittäin vaarallisilla vesillä melomassa.