Mikä on huokein...
- Choppers_forever
Mikä on huokein...
...paikka hankkia kärjetön sytkä 79 - rautikseen. Ei taida paljoa käytettynä liikkua??? onko Dyno ainoa oikea???
Kiitos etukäteen
J
Kiitos etukäteen
J
Toinen vaihtoehto on Crane Hi-4
http://www.cranecams.com/?show=ssingleIgnitions
Sopiva paketti löytyy myös sporttiin
Niin sitten se RACE-malli ei mitään jenkkien "50-state legal"
http://www.cranecams.com/?show=ssingleIgnitions
Sopiva paketti löytyy myös sporttiin
Niin sitten se RACE-malli ei mitään jenkkien "50-state legal"
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Re: Mikä on huokein...
Jossain liikkeessä aikanaan kuulin että enemmän ottavat pois elektronisia kun laittavat niitä joten voisihan se kannattaa kysäistä.Choppers_forever kirjoitti:...paikka hankkia kärjetön sytkä 79 - rautikseen. Ei taida paljoa käytettynä liikkua???
Oman HI-4 sytkäpaketin (sytkä, puola, johdot) tilasin Usa Twinsiltä hintaan 240$.
Affe
-
juippi
Huokeudesta en tiedä, mutta tällänen QuickStart2000 pitäis käydä rautikseenkinhttp://www.ebeyond2000.net/
Suomessa en tiedä kuin yhden pannupään (ei minun) jossa moinen on ja hyvin toimii.
Firman koosta kertoo jotain varmaan se kun viime viikolla kyselin toimituskuluja Suomeen, niin vastaus meni suunnilleen:
"Olen yhden toimittanut Suomeen ja kulut ovat 12$"
Timo
Suomessa en tiedä kuin yhden pannupään (ei minun) jossa moinen on ja hyvin toimii.
Firman koosta kertoo jotain varmaan se kun viime viikolla kyselin toimituskuluja Suomeen, niin vastaus meni suunnilleen:
"Olen yhden toimittanut Suomeen ja kulut ovat 12$"
Timo
mikä on huokein
itsellä yli 10 vuoden kokemus dyna singlefirestä, ei turhia nippeleitä eikä säätöjä ja toimii-76 rautapäässä
-
Pertti
Sytkä
Eikös siitä keskipakosäätäjästä kumminkin haluta eroon, kun kärjetöntä laitetaan. Säätäjästähän jouset katkee ja painojen akselit kuluu. Jos konkkapuoli pelittää, ei kärkiin tarvi juurikaan ylimääräisesti tutustua. Jos mun pitää joskus kärkisytkästä luopua, hommaan sellaisen jossa ei ole mitään mekaanisia säätöjä. Stormin halpa kärkilevysäädinpaketti kuitenkin kaiken varalta reppuun, jos poistuu MÖRKÖN hakusäteeltä. On muuten kätevä takuu, ei mene rikki kun on vaihtoehto mukana.
- Choppers_forever
-
juippi
Son taas toristettu
Kuinka ollakkaa sunnuntaina etelästä päin tulles lopetti shoveli lataamisen, nähtävästi säädin sano ittensä irti. No ei muutaku valot pois päältä ja antaa soittaa kotia kohti. Kotio ku pääsin ja akun jännitteen sitte mittasin niin näytti n. 7V, hyvinhän se höpötti koko matkan silti. Jos olis elektroninen sytty ollu niin matka olis tyssänny siinä 10V:n kohdalla, elikkäs silloon ku huomasin ettei "pannu lataa"
Yks ääni kärjille 
Re: Son taas toristettu
Omasta hajos joskus lataussäädin ja kärjetön sytkä oli paikoillaanjuippi kirjoitti:Kuinka ollakkaa sunnuntaina etelästä päin tulles lopetti shoveli lataamisen, nähtävästi säädin sano ittensä irti. No ei muutaku valot pois päältä ja antaa soittaa kotia kohti. Kotio ku pääsin ja akun jännitteen sitte mittasin niin näytti n. 7V, hyvinhän se höpötti koko matkan silti. Jos olis elektroninen sytty ollu niin matka olis tyssänny siinä 10V:n kohdalla, elikkäs silloon ku huomasin ettei "pannu lataa"Yks ääni kärjille
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro