Apuva tarttis: Navigaattori pohjois-amerikan kartoilla.
Re: Apuva tarttis: Navigaattori pohjois-amerikan kartoilla.
Tuttavan ostama Tomtom amerikan kartoilla oli maksanut $100, mä maksoin siitä hänelle 50€ ja myin taas eteenpäin hyvällä alennuksella. Noista pääsee eroon vaikkapa tämän foorumin myydään -palstalla.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Juuri näin se menee tai ainakin pitäisi mennä, minunkin mielestäni on älytöntä kuluttajansuojan väärinkäyttöä hakea tavaraa lainaksi, jos tietää jo ostaessaan, ettei sitä tule käyttämään.JKKo kirjoitti:Tuttavan ostama Tomtom amerikan kartoilla oli maksanut $100, mä maksoin siitä hänelle 50€ ja myin taas eteenpäin hyvällä alennuksella. Noista pääsee eroon vaikkapa tämän foorumin myydään -palstalla.
Ollaan pian sillä tiellä, mistä joku vuosi sitten kohuttiin, kun Citymarketin työntekijä "hieman provosoitui" avautumaan asiakkaalle, joka oli ihan itse ostanut väärät patterit ja tuli palauttamaan avattua pakettiaLeClerc kirjoitti: suosittelen nyt vaikka Giganttia. 30pv palautusoikeus takaa että voit palauttaa sen reissun jälkeen... "on niin huono" riittää perusteluksi.Ai niin älä missään tapauksessa ota halvinta. Tarvitset sellaisen jossa on kaista/liittymien ajo-opastus.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Ja taas on outo yhtälö,,,puhutaan rahasta ja moraalista samaan aikaan,,,omituisia höpöttäjiä.
-Panheads MC-
Joskus nekin voivat jotenkin liittyä toisiinsa, omitusia kommentoijiarampo63 kirjoitti:Ja taas on outo yhtälö,,,puhutaan rahasta ja moraalista samaan aikaan,,,omituisia höpöttäjiä.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
totuushan on se että kun ostat vaikka navin ja käytät sitä pari viikkoa, tallentelet suosikkeihin hienot kohteet ja latailet karttapäivitykset... On se palautuskynnys jo muuttunut aika kovaksi ja tahtoo se tavara jäädä käteen vaikka olisit muuta ajatellut
On se kauppias sen verran ovela...
Ja jos mä kaiken muun sähköroinan kannan siitä samasta liikkeestä, niin syy on just se että jos joku ei miellytä...voin palauttaa -> eli ostokynnyskin on matala.
On se kauppias sen verran ovela...
Ja jos mä kaiken muun sähköroinan kannan siitä samasta liikkeestä, niin syy on just se että jos joku ei miellytä...voin palauttaa -> eli ostokynnyskin on matala.
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
FLD Dyna Switchback -13
Mulla oli muutama kesä sitten Tomtom Rider ajossa 9600 km pitkinpoikin Ameriikan ihmemaata.Toimii hyvin 50 asteen helteessä death valleyssä ja sturgigsen huuruisessa ilmassa ja floridan aamukasteessa ja sateessa.
Osta kerralla hyvä niin sitten seuraavalla ameriikan matkalla ei tarvii ostaa uutta.
Osta kerralla hyvä niin sitten seuraavalla ameriikan matkalla ei tarvii ostaa uutta.
Olen ladannut kännykkään aina kohdemaan kielellä olevan puheohjauksen, koska navigointisymbolit näkee näytöltä ja puheohjaus on tarkoitettu sitä epärehellistä taksikuskia varten.
Oli siinä viimeksi Istanbulin taksimies ihmeissään, kun kuuli takapenkiltä ajo-ohjeet kentältä hotellille omalla äidinkielellään. Näytin hänelle kännykkää, eikä kuski ainakaan sillä kertaa yrittänyt tehdä ylimääräisiä kierroksia tiliään kartuttamaan. Saman tempun tein myös Roomassa. Toimii 
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03
Tämä onkin oiva vinkki.Fxsts03 kirjoitti:Olen ladannut kännykkään aina kohdemaan kielellä olevan puheohjauksen, koska navigointisymbolit näkee näytöltä ja puheohjaus on tarkoitettu sitä epärehellistä taksikuskia varten.Oli siinä viimeksi Istanbulin taksimies ihmeissään, kun kuuli takapenkiltä ajo-ohjeet kentältä hotellille omalla äidinkielellään. Näytin hänelle kännykkää, eikä kuski ainakaan sillä kertaa yrittänyt tehdä ylimääräisiä kierroksia tiliään kartuttamaan. Saman tempun tein myös Roomassa. Toimii
Nimimimerkki "Io sono stupido Turistico"
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Aivan loistava vinkki, joskus tullut hiukan
ylimääräisiä turistikierroksia.
-eeko
ylimääräisiä turistikierroksia.
-eeko
,,tut Rahat pois ja ittelle hyvä mieli,,, trrrtJoe Cool kirjoitti:Joskus nekin voivat jotenkin liittyä toisiinsa, omitusia kommentoijiarampo63 kirjoitti:Ja taas on outo yhtälö,,,puhutaan rahasta ja moraalista samaan aikaan,,,omituisia höpöttäjiä.![]()
-Panheads MC-
Imasin tuon Tomtomin iphoneen. Koitin huvikseen laittaa sen päälle äsken, mutta ei lähde. Tulee vaan se logo näkyviin hetkeksi, ja sitten taas palautuu tuohon iphonen normi tilaan. En siis tiedä voiko tuo edes käynnistyä suomessa, mutta kyllä ajattelisin niin. Vissiin softa kaatuu?
Mulla on se ensimmäinen 3g iphone, 16gb. Tuolta appstorelta kun sen imutin, niin käsitin kyllä siitä tekstistä että pitäis toimia tuossa vanhemmassa myös..
Mulla on se ensimmäinen 3g iphone, 16gb. Tuolta appstorelta kun sen imutin, niin käsitin kyllä siitä tekstistä että pitäis toimia tuossa vanhemmassa myös..
Nothing beats cubic inches. Except turbo!

Hommaa ny vaan se knukle ja jätä nuo nörtti höpötykset,,,gold kirjoitti:Imasin tuon Tomtomin iphoneen. Koitin huvikseen laittaa sen päälle äsken, mutta ei lähde. Tulee vaan se logo näkyviin hetkeksi, ja sitten taas palautuu tuohon iphonen normi tilaan. En siis tiedä voiko tuo edes käynnistyä suomessa, mutta kyllä ajattelisin niin. Vissiin softa kaatuu?
-Panheads MC-
rampo63 kirjoitti:Hommaa ny vaan se knukle ja jätä nuo nörtti höpötykset,,,gold kirjoitti:Imasin tuon Tomtomin iphoneen. Koitin huvikseen laittaa sen päälle äsken, mutta ei lähde. Tulee vaan se logo näkyviin hetkeksi, ja sitten taas palautuu tuohon iphonen normi tilaan. En siis tiedä voiko tuo edes käynnistyä suomessa, mutta kyllä ajattelisin niin. Vissiin softa kaatuu?
Nothing beats cubic inches. Except turbo!

19,90 maksaa NAVV navisofta iPhoneen USA kartoilla. Ite ostin tuon Skandinavian kartoilla (9,90) ja hyvin pelaa, hintaansa nähden tosi hyvä navisofta.
Voin myös suositella tuota Nokian ilmaista navikointia...joissain puhelinmalleissa ainoa huomaamani ongelma on että satelliittitietojen löytyminen voi viedä useita minuutteja. Tuo tieteinkin voi olla kiinni myös ympäristöstä.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro