Foorumilla tapahtuu kummia
Foorumilla tapahtuu kummia
Joku on ilmeisesti yrittänyt hakkeroida ainakin minun käyttäjätunnukseni, koska en päässyt normaalisti sisään, vaan sain ilmoituksen, että olen yrittänyt kirjautua liian monta kertaa ja piti kuvassa olevilla kirjaimilla ja numeroilla vahvistaa kirjautuminen.
Itse tiedän satavarmasti, etten ole viikonlopun aikana edes yrittänyt kirjautua kertaakaan.
Onko muilla ollut samanlaisia ilmiöitä?
Kysyn tätä siksi, että jos en ole ainoa, kannattaa niitä salasanoja vaihdella ahkeraan. Jos taas kiusa kohdistuu pelkästään minun tunnukseeni, herää kysymys, että kuka moista harrastaa...
Ehkä ylläpitoakin saattaa kiinnostaa asia, jos on kyse yleisemmästäkin vaivasta?
Itse tiedän satavarmasti, etten ole viikonlopun aikana edes yrittänyt kirjautua kertaakaan.
Onko muilla ollut samanlaisia ilmiöitä?
Kysyn tätä siksi, että jos en ole ainoa, kannattaa niitä salasanoja vaihdella ahkeraan. Jos taas kiusa kohdistuu pelkästään minun tunnukseeni, herää kysymys, että kuka moista harrastaa...
Ehkä ylläpitoakin saattaa kiinnostaa asia, jos on kyse yleisemmästäkin vaivasta?
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Re: Foorumilla tapahtuu kummia
Jos tuollaista on tapahtunut, niin laittakaa viestiä vaikka osoitteisiin:
mode@hdcf.fi
tai
moderaattori@hdcf.fi
mode@hdcf.fi
tai
moderaattori@hdcf.fi
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
-
Sama juttu oli tänään,kuin Tipillä.
Ei ole mahdollista capslockit ekä kirotusvirheet, sillä koneeni muistaa salasanan, kuten myös minä ja virheilmoitus vieläpä tuli heti ekalla kirjautumisyrityksellä;)
Siksipä asia kiinnitti huomiota.
Siksipä asia kiinnitti huomiota.
sama oli mullakin viikonloppuna, aattelin vaan et foorumin softa temppuilee
Loud pipes save lives.
Sama juttu täällä.
Kyseessä on luultavasti yksinkertainen salasanan kalasteluyritys.
Ensin kerätään nippu käyttäjätunnuksia foorumeiltä ja sen jälkeen pistetään kone yrittämään kirjaantumista yleisimmillä salasanoilla. Hyvä puoli asiassa on, että ne jotka ovat tuon viestin saaneet voivat olla rauhassa, sillä heidän tililleen ei tunkeutuja ole päässyt.
Jos salasanasi on esim: "salasana" "harrikka", "Harley-Davidson" yms. niin tilisi saattaa olla korkattu. Tässä tapauksessa et myöskään saa tuota em. herjaa kirjautuessasi itse tilillesi.
Eli tässäkin tilanteessa kannattaa muistuttaa, että yksityisyytesi varmistukseksi kannattaa miettiä, mitä salasanaksi valitsee.
Kyseessä on luultavasti yksinkertainen salasanan kalasteluyritys.
Ensin kerätään nippu käyttäjätunnuksia foorumeiltä ja sen jälkeen pistetään kone yrittämään kirjaantumista yleisimmillä salasanoilla. Hyvä puoli asiassa on, että ne jotka ovat tuon viestin saaneet voivat olla rauhassa, sillä heidän tililleen ei tunkeutuja ole päässyt.
Jos salasanasi on esim: "salasana" "harrikka", "Harley-Davidson" yms. niin tilisi saattaa olla korkattu. Tässä tapauksessa et myöskään saa tuota em. herjaa kirjautuessasi itse tilillesi.
Eli tässäkin tilanteessa kannattaa muistuttaa, että yksityisyytesi varmistukseksi kannattaa miettiä, mitä salasanaksi valitsee.
Mr. Biker vm 2005
Ei oo vielä tällä foorumilla tullu vastaan, mutta Mustang sivuilla tuli pari viikkoo sitte.
Epäilen sen kuitenki johtuvan siitä ku yritin koulun koneella kirjautua, saatto joku muu olla netissä kotona ja ku on toi automaattine kirjautumine nii voi sekottaa... Mene ja tiedä...
Epäilen sen kuitenki johtuvan siitä ku yritin koulun koneella kirjautua, saatto joku muu olla netissä kotona ja ku on toi automaattine kirjautumine nii voi sekottaa... Mene ja tiedä...
sama täällä nyt viikonloppuna , eli kun yritti normaalisti kirjautua sisään , kuten aina ennenkin ,
tuli tuo ilmotus että olen yrittänyt kirjautua liian monta kertaa ja piti kuvassa olevilla kirjaimilla ja numeroilla vahvistaa kirjautuminen .....ymmärtäs vielä jos se valittas siitä että on kirjautunut liian monta kertaa
tuli tuo ilmotus että olen yrittänyt kirjautua liian monta kertaa ja piti kuvassa olevilla kirjaimilla ja numeroilla vahvistaa kirjautuminen .....ymmärtäs vielä jos se valittas siitä että on kirjautunut liian monta kertaa
---tikkimies---
Hard working...HarD biking
Hard working...HarD biking
Mulla myös!
Sama juttu mulla nyt maanantaina 14.3.
Jos et kuitenkaan pääse kirjautumaan sisään - joku onnistunut vaihtamaan salasanasi - niin ota yhteyttä foorumin ylläpitoon sähköpostitse.
osoitteisiin:
mode@hdcf.fi
taikka
moderaattori@hdcf.fi
Kerro käyttäjätunnuksesi niin saat uuden salasanan.
osoitteisiin:
mode@hdcf.fi
taikka
moderaattori@hdcf.fi
Kerro käyttäjätunnuksesi niin saat uuden salasanan.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019