Evo paukkuu ja...

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

Ymmärsinkö oikein että orgis-HD tulpat oli syy siihen ettei pyöräs pelittäny 8O :?:
Tää on just tätä, et jotkut vannoo Genuine Harley Davidson-osien nimeen eikä ne sen kummosempia oo ku aftermarket-osatkaan (jos niitä nyt sellaisiksi voi kutsua..). Tuskin HD valmistaa itse sytytystulppia (niinkuin ei tee öljyäkään), eli joku alihankkija nekin on tehny :? (KUKA?)
Itse en suosi orgis-HD osia - jo pelkästään niiden järkyttävän hintatason takia... :x ..........anteeks vaan :oops:

Mut makuasioita kaikki, pääasia että pyöräs pelittää taas :wink:
Terroristo

Viesti Kirjoittaja Terroristo »

Kun oon vaihtanu kuluneet mutta toimivat tulpat uusiin,niin olen laittanut ne kuluneet mutta VARMASTI toimivat kynttilät työkalurullaan just siks ettei käy niinkun Mickille kävi.Joskus on nimittäin mullekkin käyny sillee et uudet tulpat on ollu valmiiks paskana.
Micki

Viesti Kirjoittaja Micki »

Kyllä herrat ymmärsi oikein,

sain ne HD:n originaalit jostain kylkiäsinä ja laitoin työkalurullaan varalle, olivat vielä komiassa tehtaan pahvipaketissa... :lol:
Toinen oli todellakin pimee jo uudesta saakka!
NKG:n R:iä oon käyttäny hyvällä menestyksellä tähän saakka, enkä hylkää niitä vielä tän takia! :)

Jokuhan niitä kamoja ja kuteita HD:lle valmistaa se on selvä ja jossain halvassa maassa.

-m-
Vieras

Evo paukkuu

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Moi,

olin juuri aikeissa kysyä samaa ongelmaa, kun evo kylmänä lähtiessä eilen aamulla nyki ja paukkui ja tuntui,että olis käyny vaan yhellä pytyllä.10 min ajon jälkeen rupesi taas kulkemaan normaalisti. Tänään lähdin taas liikkeelle ja ihan sama homma.Tutkin tulppia ja mietin käykö liian laihalla seoksella Edelbrockin kaasari,mutta nyt tää kosteushomma tuntuis aika selvältä.Pyörä on nimittäin seissyt edeltävät yöt jatkuvassa vesisateessa.
Pitääpä kuivatella hetki lämpöpuhaltimella ja kokeilla sitten starttia.Jos ei auta niin pitää kai ajella Nuorgamin Essolle,jos löytyis uudet tulpat... :)

EsaS
Josu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Josu »

Mähän sanoin (kuuluisa jälkiviisaus)

Itse toissajuhannuksena kokiessa saman kun oli akut, tulpanhatut ja puolat kokeiltuina vaihtanu lopuksi tulpat, vaikka ne antoivatkin silmämääräisesti kipinän, mutteivat silti loppupeleissä riittävää.

S&S:n kaasarikin on siitä metka laite että ryypyn unohtuessa täysin päälle startatessa se tappaa tulpan kerrasta.
Vastaa Viestiin