Rautapään rungon oikaisu
Rautapään rungon oikaisu
Laitoin rungon jigiin ja emäputki heittää sivuun kun kaikki muut ovat suorassa. Onko noi runkoputket tiukassa noissa valukappaleissa? Ajattelin jos hepit hioisi pois ja yrittäis kääntää.
Re: Rautapään rungon oikaisu
Ne on messingillä juotettu ja se heppi on muuten vain napattu siihen.
Kaasuvehkeitä siis jokatapauksessa tarvitset, joten itse ainakin kuumentaisin putkia punaisiksi sopivista paikoista ja vääntäisin.
Oletko muuten varma, että emäputki on väärässä asennossa.
Mulla on vahva epäilys, että takahaarukka saattaa olla toisessa laidassa. Ainakin itsellä jäykän perän teko meni uusiksi, kun tein sen muka helposti takahaarukan ympärille.
Epäkeskeisyys voisi perustua moottorin epätasaiseen painojakautumaan.
Kaasuvehkeitä siis jokatapauksessa tarvitset, joten itse ainakin kuumentaisin putkia punaisiksi sopivista paikoista ja vääntäisin.
Oletko muuten varma, että emäputki on väärässä asennossa.
Mulla on vahva epäilys, että takahaarukka saattaa olla toisessa laidassa. Ainakin itsellä jäykän perän teko meni uusiksi, kun tein sen muka helposti takahaarukan ympärille.
Epäkeskeisyys voisi perustua moottorin epätasaiseen painojakautumaan.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Onko emäputki sivussa keskilinjasta vai vinossa?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Emäputki on vinossa. Taka-akseli vaaterissa (muutettu jäykäksi) ja rungon alaputket vaaterissa. Keulan alapää kallistuu oikealle takaapäin katsottuna. Pyöritin putkia t-paloissa jos olisivat vaikka vääntyneet.
Takahaarukka on hieman toisessa laidassa. Mutta se ei varmaan vaikuta jos alaputket ja taka-akseli ovat vaaterissa???
Pitänee antaa lämpöä.
Takahaarukka on hieman toisessa laidassa. Mutta se ei varmaan vaikuta jos alaputket ja taka-akseli ovat vaaterissa???
Pitänee antaa lämpöä.