Minkäslaisella mömmöllä kaasarin kurkun O renkaat voi pistää tilapäisesti kiinni, kun tuppaavat tippumaan kiinnityksessä, kiitos
Kaasrin kurkun o renkaat
- Choppers_forever
Kaasrin kurkun o renkaat
Tere,
Minkäslaisella mömmöllä kaasarin kurkun O renkaat voi pistää tilapäisesti kiinni, kun tuppaavat tippumaan kiinnityksessä, kiitos
??? Kaasari S&S Super B
- Choppers_forever
-
Vieras
- Mopopoika -65
- Viesti:
- Choppers_forever
- Choppers_forever
Onkos rautiksessa sama juttu??? En ole päässyt "tutustumisessa" vielä niin pitkälle. Ollaan siirtymässä eteenpäin asiassa, jonka nimi on "käynnistäminen ja ajaminen rautiksella"Anonymous kirjoitti:Mikä pyörä???
Ainakin Pannussa pitäisi kannet ja imusarja mallata paikalleen samalla kertaa, siten että imusarjan ja kansien välinen rako on mahdollisimman pieni. Imusarja paikoilleen ja tämän jälkeen kiristetään kannet.
Itse aina pyöräytin o-renkaat imusarjan päälle pannussa...
HTH
Jack
-
Vieras
Juu, ite oon laittanu o-renkaan ja sen ns. kumipannan kansien ollessa paikoillaan(jep,käytän molempia,älkää kysykö miks). Hiukka vänkääminen niitten kans on ollu mut kyl ne sinne saa tiivisti eli rakoja ei jää.Asentaessa oon laittanu toisen pytyn kumit imusarjaan ja toisen kanteen ja siitä vaan muljuttelemaan, kaasarin ja imusarjan ollessa erilläänJoskus menee ihan heittämällä mut joskus saa tosissan taiteilla.
Niin olihan kysymys imusarjan ja kannen välisestä kumista?
Niin olihan kysymys imusarjan ja kannen välisestä kumista?
Niin mäkin oon tehnyt, että ensin kannet kiinni ja sit vasta imusarja ja kaasari. En tiennytkään et se pitäs tollee tehdä.... no muutenkin tiedän kaiken maailman asioista aika vähän...
Ja mäkin pistin o-renkaiden lisäksi ne kumirenkaat. Siksi että, kakkoskannen imuseetistä oli pala pois. Sakulla ollut vain o-renkaat ja kaasari imusarjanvarassa kiinni. Epäilinkin ilmavuotoja. Ei vuoda enää!
Ja mäkin pistin o-renkaiden lisäksi ne kumirenkaat. Siksi että, kakkoskannen imuseetistä oli pala pois. Sakulla ollut vain o-renkaat ja kaasari imusarjanvarassa kiinni. Epäilinkin ilmavuotoja. Ei vuoda enää!
- Choppers_forever