Ei taida puristaa syntymä ajasta tämä juttuPeeppe kirjoitti:Oikee ja väärä moottori ? Taivas varjele mitä tuubaa... minä vuonna te olette syntynyt
TC-moottorit
-
Grasschopper1
Re: TC-moottorit
Joo ja sitten ovelta sangollinen vettä kiukaalleGrasschopper1 kirjoitti:Ei taida puristaa syntymä ajasta tämä juttuPeeppe kirjoitti:Oikee ja väärä moottori ? Taivas varjele mitä tuubaa... minä vuonna te olette syntynytOishan se tietysti hienoo huutaa saunassa,että "Ylälauteille vain kaikki yli 2 litraisen moottoripyörän omistajat".
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Mun kone on tällainen keskonen, riittää matkailuun.
Mitä syntymäajalla tän kanssa on tekoa? Jokainenhan määrittää subjektiivisesti mikä on itselleen oikea ja muut on luonnollisesti vääriä... joskus ku olin nuorempi ja TC:t oli tulevaisuutta, oli EVO:kin jotain liian uutta jnejne, siin ei voinut olla mitään hyvää... nykyisin ajelen mokomalla, et subjektiivinen näkemyskin voi ajan matkassa muuttua. TC on siitä hyvä korvike kyllä että kuulostaa tunnistettavalta, toisin kuin esmes virtsarakko joka ei kuulosta HooReelta lainkaan.Peeppe kirjoitti:Oikee ja väärä moottori ? Taivas varjele mitä tuubaa... minä vuonna te olette syntynyt
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Mikä se virtsarakko on? V-ROD vai?ma^ko kirjoitti:TC on siitä hyvä korvike kyllä että kuulostaa tunnistettavalta, toisin kuin esmes virtsarakko joka ei kuulosta HooReelta lainkaan.
Loud valves save lives
Sepä se juurikin.Pera kirjoitti:Mikä se virtsarakko on? V-ROD vai?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Evo on pirun hyvä moottori, varsinkin S&S valmistama 107 versio. Kiva ajaa kun vääntöä piisaa. Toki vakiollakin pärjää, paremmin se vetää kuin 88TC.ma^ko kirjoitti:Mitä syntymäajalla tän kanssa on tekoa? Jokainenhan määrittää subjektiivisesti mikä on itselleen oikea ja muut on luonnollisesti vääriä... joskus ku olin nuorempi ja TC:t oli tulevaisuutta, oli EVO:kin jotain liian uutta jnejne, siin ei voinut olla mitään hyvää... nykyisin ajelen mokomalla, et subjektiivinen näkemyskin voi ajan matkassa muuttua. TC on siitä hyvä korvike kyllä että kuulostaa tunnistettavalta, toisin kuin esmes virtsarakko joka ei kuulosta HooReelta lainkaan.Peeppe kirjoitti:Oikee ja väärä moottori ? Taivas varjele mitä tuubaa... minä vuonna te olette syntynyt
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
"minä vuonna te olette syntynyt" on vaan sellainen leikillinen sanonta, kun "isot" miehet rupee laitteleen moottereita paremmuusjärjestykseen
Ei se mua haittaa...pääasia että ON moottori
Ei se mua haittaa...pääasia että ON moottori
On se ja etenkin tuo kuvan 1200 ennen turhia suurennushömpötyksiäwesa kirjoitti:Shovelhead on sittenkin kuningas!![]()
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Ja rautis tosiaankin raaka peli... Se haluais tielle nii paljo ettei mitää rajaa
sunnuntainaki nieli kilometrejä reilusti enemmän ku laki sallii
ja lisää pitäis päästä.
Pitänee varmaan tehä siitä ens talvena itelle ajopyörä ku isi ajelee nii kovasti tuolla laukku mopollansa ratiota huudattaen... sais heinäkuun lopussa sitte ajaa ihan laillisestikki...
Todella hyödyllinen threadi. Jos parhaalla koneella haluttaisiin ajaa niin jouduttaisiin kaikki vaihtamaan merkkiä 
Ajan koska se on hauskaa, näyttää hyvältä ja houkuttelee kissoja. Puristeille ja elämäntapapyöräilijöille: "Voi voi." 
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 05:42 28.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Olis kyllä pakko vaihtaa merkkiä, meinaan autossa, että sais jostai varaa pannuunHarikka kirjoitti:Asiaa82nd kirjoitti:Todella hyödyllinen threadi. Jos parhaalla koneella haluttaisiin ajaa niin jouduttaisiin kaikki vaihtamaan merkkiä![]()
![]()
82nd kirjoitti:Todella hyödyllinen threadi. Jos parhaalla koneella haluttaisiin ajaa niin jouduttaisiin kaikki vaihtamaan merkkiä
Ei tosiaan.!!.
Kone on hyvä alkupräisenä, mutta kun harrastajarakentelijat alkaa virittelemään suurempaa, tehokkaampaa ja vääntävämpää, tulos on usein isolla äänellä julkituotu "paska" kone.