2012-mallit
Re: 2012-mallit
Hyvähän se on että harrikka tilasi vähän teknistä osaamista porchelta. Saatiin aikaiseksi hyvä pyörä oli se harrikka tai sitten ei. Itselle vain pyörän ominaisuudet ratkaisee ei merkki. Viime vuosina harrikan omat insinöörit on keskittyneet ainoastaa eri värien sekoittamiseen 
No jos tästä tuli rodimollaus keskustelu niin kai ne omatkin "painavat" argumentit parin kaljan hönössä tuotava kaiken kansan kuuluville. Tuttavalla tuollainen NRS ja kyllä riemua riittää kun hänelle kertoilen kuulemiani tarinoita kun honda ja rodi parkissa, no honda lähti kuulon mukaan liikkeelle mutta piru näkötarkastuksella se honda oli paikallaan ja rodi oli lähtenyt parkista jne...
Kyseisellä mopolla olen pari kertaa tainnut ajaa ja ihan oikeasti mulla muutama juttu jotka tökkii. (itse pyörä mielestäni pirun hyvän näköinen eli jos piparia hakee niin varsinkin sinkkumiehille oiva valinta.) Luistokytkin, tätä kaikki ei edes ymmärrä mitä tarkoittaa. Mutta siis kun kytkimen vapauttaa niin moottorijarruhan tulee oikeassa laitteessa kehiin. Tässä vehkeessä saat etsiä jarrua ettei mutka mene leveäksi.
Tärinä tai siis sen puute, kuvittelit istuvasi HD:n päälle mutta missä pirussa se V2 tärinä on? Tähän ei riittävän isoa kysymysmerkkiä löydy.
Kankea kääntyminen, johtunee kuluneesta 240 takanakista mutta ei tuota aiemmin mainittua "urheilullinen" kuvaa ainakaan kiillota.
Kyseisellä mopolla olen pari kertaa tainnut ajaa ja ihan oikeasti mulla muutama juttu jotka tökkii. (itse pyörä mielestäni pirun hyvän näköinen eli jos piparia hakee niin varsinkin sinkkumiehille oiva valinta.) Luistokytkin, tätä kaikki ei edes ymmärrä mitä tarkoittaa. Mutta siis kun kytkimen vapauttaa niin moottorijarruhan tulee oikeassa laitteessa kehiin. Tässä vehkeessä saat etsiä jarrua ettei mutka mene leveäksi.
Tärinä tai siis sen puute, kuvittelit istuvasi HD:n päälle mutta missä pirussa se V2 tärinä on? Tähän ei riittävän isoa kysymysmerkkiä löydy.
Kankea kääntyminen, johtunee kuluneesta 240 takanakista mutta ei tuota aiemmin mainittua "urheilullinen" kuvaa ainakaan kiillota.
- sportster boy
Kyllä se vaan on niin että vallu puhuu asiaa, nuoret vesat uhoo asiala mistä tietäväl varsin vähän. Vrodi kulkee niin kovaa eyyä vain BUELL kuskit ajavat ohi ja niistä vai MV Agusta kuski ( puhun nyt vain MOTO co tuotteista ennen ja jälkeen "muutosten".Vallu kirjoitti:mcjusaKlisee! Vaan kun on sitä tehoa JA vääntöä! Mitäs siitä tykkäät?Miksi tehoa, kun vääntö on se millä ajetaan. Mitä enemmän tehoa, sitä enemmän alavääntö kärsii.
Vrod + 230 km / , BUELL 1125 R 300km / h ja MV AGUSTA F 4 1000 RR 312 kmh / h.
Kovempaakin uskalais ajaa mutta ei kulje AMERICA:n IHMEET .
PS ja IKÄ oli lähes 60 v ja ajettu HD.llä yli 300 t / km vuodesta 1974 lähtien mukaan lukien tallissa olevat:
evololution, revobolution, Thundestrom. TC , TC 96 , IC 110 ja TC 120 j TIETYSTI NOPEIN helicon .
,
V rodi nopee mutta onko se HD ei ole mun asia päättää. Makea pyörä se on ajaa kovaa , siis yli 200 km / h. SE ON NOPEIN CUSTOM PRÄTKÄ
t. Harrika kuski joka katsoo peileistä kun muut ilma jäähdytteiset HD kuskit yrittävät pysyä peräässä
VALLU RULES OK !!
Jos haluaa oikeasti kovaa, niin onko mikään HD mocon tuote oikea valinta on myös kysymys jonka voi esittää. Toisaalta jos haluaa oikeasti kovaa, niin onko mikään prätkä oikea väline voi myös kysyä. Soundi on tehoa tärkeämpi juttu ja virtsarakko omaa tyhmän saundin, vaikka menis neljää sataa.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Totta sähän taisit tosiaankin ostaa pyöräsi vain äänten perusteella. Muistaakseni .Org pojat joutu sulle mallinkin kertomaan mitä tuli ostettuama^ko kirjoitti:Jos haluaa oikeasti kovaa, niin onko mikään HD mocon tuote oikea valinta on myös kysymys jonka voi esittää. Toisaalta jos haluaa oikeasti kovaa, niin onko mikään prätkä oikea väline voi myös kysyä. Soundi on tehoa tärkeämpi juttu ja virtsarakko omaa tyhmän saundin, vaikka menis neljää sataa.
Muistat väöhän väärin, katso säie uusiks ja virkistä muistiasi... ei mulle malli ollut epäselvä mitä olin ostanut, väärään nimitykseen syyllistyin. Kartinaalimoka toki, mut en silti erehdykses ostanut virtsarakkoa... Se on ku ostaa jotain noin über uutta teknologiaa ku '90-luvun EVOn ni voi mennä mallinimikkeet solmuun.marki17 kirjoitti:Totta sähän taisit tosiaankin ostaa pyöräsi vain äänten perusteella. Muistaakseni .Org pojat joutu sulle mallinkin kertomaan mitä tuli ostettua
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Mitäs vikaa siinä on jos ostaa mopon äänien ja fiiliksien mukaan..jos tän dynan kulku ei riittäis niin joutavan vrodin sijaan ottasin kyl mieluummin ducatilta jotain kivaa. Ääni, voima ja fiilis samas paketis.
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02
Ainakin tuon astinlaudan muotoilussa on selvästi huomioitu HD-hemmon jalkineiden kuluminen...
Jumpe
Jumpe
Mä en nyt kyllä taas ymmärrä Rodin äänien mollausta, kyllähän nuo aika singereitä on kaikki vehkeet orkkisputkilla. Mullakin V&H:n putket ja ei todellakaan kuulosta miltään japsilta. Tuosta voi vaikka ihmetellä vastaavia soundeja http://www.youtube.com/watch?v=XUVIv9igCqM" onclick="window.open(this.href);return false;
PowerCommander V
Vance & Hines Competition series exhaust
K&N filter
Vance & Hines Competition series exhaust
K&N filter
Ei tuo ainakaan harrikalta kuulosta. Lörisee kuin japsi jossa avarat putket ja tyhjäkäynti isolla.Petsu kirjoitti:Mä en nyt kyllä taas ymmärrä Rodin äänien mollausta, kyllähän nuo aika singereitä on kaikki vehkeet orkkisputkilla. Mullakin V&H:n putket ja ei todellakaan kuulosta miltään japsilta. Tuosta voi vaikka ihmetellä vastaavia soundeja http://www.youtube.com/watch?v=XUVIv9igCqM" onclick="window.open(this.href);return false;
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Mielipiteet on kun persreiät... Jos siinä lukee Harley-Davidson niin kyllähän se sit juur kuulostaa H-D:ltä, halutaan tai ei. Ei tuo V-ROD ole ollut mullekaan mikään suuremman mielenkiinnon kohde mutta alkaa kohta olla kun sitä niin pitää haukkua, vähän niin kuin tuo Rautapää
Toiselle sivulle asti päästiin tässä ketjussa ennen kuin asia karkas jonkun H-D mallin haukkumiseksi... Voitaisko nyt siirtyä keskusteluun siitä minkä vuoden jälkeen ei "Oikeita Harrikoita" (tm) ole enää tehty?
Affe
Toiselle sivulle asti päästiin tässä ketjussa ennen kuin asia karkas jonkun H-D mallin haukkumiseksi... Voitaisko nyt siirtyä keskusteluun siitä minkä vuoden jälkeen ei "Oikeita Harrikoita" (tm) ole enää tehty?
Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
http://www.goodwillparty.fi
Niin, Harrikka käy näin; http://www.youtube.com/watch?v=nqwZqpQUnJk" onclick="window.open(this.href);return false;
affe
ps. äänistä vielä sen verran, että menkääs nyt kuunteleen 2010/11 mallien ääntä. Siinä teille "H-D:n äänimaailmaa".
Juu! Se vuosi on 1942!Voitaisko nyt siirtyä keskusteluun siitä minkä vuoden jälkeen ei "Oikeita Harrikoita" (tm) ole enää tehty?
ps. äänistä vielä sen verran, että menkääs nyt kuunteleen 2010/11 mallien ääntä. Siinä teille "H-D:n äänimaailmaa".
LIFEMEMBERRe: 2012-mallit
Tärkeintä ei ole vauhti, vaan matka ja päämäärä.sportster boy kirjoitti:Kyllä se vaan on niin että vallu puhuu asiaa, nuoret vesat uhoo asiala mistä tietäväl varsin vähän. Vrodi kulkee niin kovaa eyyä vain BUELL kuskit ajavat ohi ja niistä vai MV Agusta kuski ( puhun nyt vain MOTO co tuotteista ennen ja jälkeen "muutosten".Vallu kirjoitti:mcjusaKlisee! Vaan kun on sitä tehoa JA vääntöä! Mitäs siitä tykkäät?Miksi tehoa, kun vääntö on se millä ajetaan. Mitä enemmän tehoa, sitä enemmän alavääntö kärsii.
Vrod + 230 km / , BUELL 1125 R 300km / h ja MV AGUSTA F 4 1000 RR 312 kmh / h.
Kovempaakin uskalais ajaa mutta ei kulje AMERICA:n IHMEET .
PS ja IKÄ oli lähes 60 v ja ajettu HD.llä yli 300 t / km vuodesta 1974 lähtien mukaan lukien tallissa olevat:
evololution, revobolution, Thundestrom. TC , TC 96 , IC 110 ja TC 120 j TIETYSTI NOPEIN helicon .
,
V rodi nopee mutta onko se HD ei ole mun asia päättää. Makea pyörä se on ajaa kovaa , siis yli 200 km / h. SE ON NOPEIN CUSTOM PRÄTKÄ
t. Harrika kuski joka katsoo peileistä kun muut ilma jäähdytteiset HD kuskit yrittävät pysyä peräässä
VALLU RULES OK !!
-90 FXR Super Glide