Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista
Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista
Onko kukaan kokeillut JIMS:in tekemää Evo:n stroker- settiä, jossa Evon keskitappi on korvattu Twin Camin tapilla, mainoksen mukaan pitäisi olla vahvempi, miten lienee? Mites ne tärinät ? yleensä kaikki informaatio alle 100 CID strokereista kiinnostaa
-
- Viestit: 158
- Liittynyt: 10:12 18.04.2002.
- Paikkakunta: Stadi
Re: Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista
Hola,
Meikällä oli EVO:oon tehty 98CID bigbore ja stroukkikitt softailissai.....
ja kaikki...
SIIS KAIKKI
meni tärinästä paskaks...
tankki, pultit, lokarit, startti, ja lopuks koko mylly, eli siis keskitappi kampurast yms...
eli summasummaarum. mä DE-stroukkaan sen takas normi-iskuun mut pidän Bigboren
t:amalgaamit läx
Meikällä oli EVO:oon tehty 98CID bigbore ja stroukkikitt softailissai.....
ja kaikki...
SIIS KAIKKI
meni tärinästä paskaks...
tankki, pultit, lokarit, startti, ja lopuks koko mylly, eli siis keskitappi kampurast yms...
eli summasummaarum. mä DE-stroukkaan sen takas normi-iskuun mut pidän Bigboren
t:amalgaamit läx
"This is not just a motorcycle, this is a way of life!
Re: Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista
Mr.Heritagen stroukkeri on sit vaan tehty hieman svituiksi. Tokihan se keskitappi on kulutustavaraa jos reilumpi stroukki koneessa mut kyl se jonninaikaa(~50tkm) kestää ja ei se stroukkeri nyt niin kauhiast vakioo enempää tutaja ja täräjä. Mut tieteki jos puntitus on ihan reisillä ja rihtauski vähä niin ja näin ni kyl maar täräjää.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Re: Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista
Mun nähdäkseen iskunpituudella ja tärinöillä ei oo mitään tekemistä keskenään.
Kampuran tasapainotuksessa ei yhtälössä ole iskunpituutta. Ainoastaan osien painoja.
Mr. Heritage kampura on/oli tehty väärin tai ajateltu se erilaiseen käyttöön.
Joo, mulla on kaksi 4,75 iskulla olevaan pyörää. Toinen vakioporauksella ja vakiohalkaisijaisilla limpuilla (91 cid). Toinen bigbore ja pienihalkaisijaisilla kevyillä rallilimpuilla(98 cid). Vanhemmalla eli isommalla on kilsoja jotain 200-250 tuhannen välillä. Siihen on kerran täytyny tehdä keskitappiremppa. Vetopuolen Timken ja pinionipuolen laakeri on ekasta kasauksesta. Molempien tasapainotusprossa on 57%
Ne tärisee voimakkaasti noin 2300 r/min asti. Sillon vauhti nelosella on öpaut 80. Tolla pienemmällä ei pysty yli puoltatoista ajaa, mutta isommalla alkaa tärinä hiljakseen uudestaan 160 km/h korvilla.
Sen välin motti kehrää kuin höyhenpatjan päällä.
Nää hd:n motit tärisee aina jollain alueella, mutta prossasuhteella vaikutetaan että millä.
Kampuran tasapainotuksessa ei yhtälössä ole iskunpituutta. Ainoastaan osien painoja.
Mr. Heritage kampura on/oli tehty väärin tai ajateltu se erilaiseen käyttöön.
Joo, mulla on kaksi 4,75 iskulla olevaan pyörää. Toinen vakioporauksella ja vakiohalkaisijaisilla limpuilla (91 cid). Toinen bigbore ja pienihalkaisijaisilla kevyillä rallilimpuilla(98 cid). Vanhemmalla eli isommalla on kilsoja jotain 200-250 tuhannen välillä. Siihen on kerran täytyny tehdä keskitappiremppa. Vetopuolen Timken ja pinionipuolen laakeri on ekasta kasauksesta. Molempien tasapainotusprossa on 57%
Ne tärisee voimakkaasti noin 2300 r/min asti. Sillon vauhti nelosella on öpaut 80. Tolla pienemmällä ei pysty yli puoltatoista ajaa, mutta isommalla alkaa tärinä hiljakseen uudestaan 160 km/h korvilla.
Sen välin motti kehrää kuin höyhenpatjan päällä.
Nää hd:n motit tärisee aina jollain alueella, mutta prossasuhteella vaikutetaan että millä.
Re: Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista
Pitäkäätten hulluna, mutta tuo yllä oleva teksti on kaunokirjallisuutta.
Re: Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista
Mikä stroke omissa laitteissa?Kiiminki kirjoitti:Pitäkäätten hulluna, mutta tuo yllä oleva teksti on kaunokirjallisuutta.
Niin kauan kun veivit samalla tapilla, ei balanssia pysty saavuttaan kaikilla rpm.
%:lla vaikutetaan enemmänkin vispauksen suuntaan/ halututtu rpm.
Strokerillahan voi ajaa maailman (keski)tappiin saakka melkein samat kilsat kun jollain
muullakin vehkeillä jos ei tule pahasti ulosmitattua ylimääräistä vääntöä ja ajaa
vaan vaikka touringia lopunikänsä...
Moottorista tulee 56% miellyttävämpi käyttää
ja baarissakin ego kohenee saman verran =)
It ain't sport if it can't kill ya