Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista

Moottori, vaihteisto, ensiöveto, toisioveto, startti

Valvojat: Pertti, pressa

6PPC
Viestit: 105
Liittynyt: 16:29 15.08.2002.
Viesti:

Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista

Viesti Kirjoittaja 6PPC »

Onko kukaan kokeillut JIMS:in tekemää Evo:n stroker- settiä, jossa Evon keskitappi on korvattu Twin Camin tapilla, mainoksen mukaan pitäisi olla vahvempi, miten lienee? Mites ne tärinät ? yleensä kaikki informaatio alle 100 CID strokereista kiinnostaa
Mr.Heritage
Viestit: 158
Liittynyt: 10:12 18.04.2002.
Paikkakunta: Stadi

Re: Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista

Viesti Kirjoittaja Mr.Heritage »

Hola,

Meikällä oli EVO:oon tehty 98CID bigbore ja stroukkikitt softailissai.....

ja kaikki...

SIIS KAIKKI

meni tärinästä paskaks...

tankki, pultit, lokarit, startti, ja lopuks koko mylly, eli siis keskitappi kampurast yms...

eli summasummaarum. mä DE-stroukkaan sen takas normi-iskuun mut pidän Bigboren

t:amalgaamit läx
"This is not just a motorcycle, this is a way of life!
Avatar
ma^ko
Viestit: 1807
Liittynyt: 16:08 02.09.2010.
Paikkakunta: City of HellSing
Viesti:

Re: Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Mr.Heritagen stroukkeri on sit vaan tehty hieman svituiksi. Tokihan se keskitappi on kulutustavaraa jos reilumpi stroukki koneessa mut kyl se jonninaikaa(~50tkm) kestää ja ei se stroukkeri nyt niin kauhiast vakioo enempää tutaja ja täräjä. Mut tieteki jos puntitus on ihan reisillä ja rihtauski vähä niin ja näin ni kyl maar täräjää.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Hessu
Viestit: 1049
Liittynyt: 07:52 16.06.2003.
Viesti:

Re: Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Mun nähdäkseen iskunpituudella ja tärinöillä ei oo mitään tekemistä keskenään.
Kampuran tasapainotuksessa ei yhtälössä ole iskunpituutta. Ainoastaan osien painoja.
Mr. Heritage kampura on/oli tehty väärin tai ajateltu se erilaiseen käyttöön.

Joo, mulla on kaksi 4,75 iskulla olevaan pyörää. Toinen vakioporauksella ja vakiohalkaisijaisilla limpuilla (91 cid). Toinen bigbore ja pienihalkaisijaisilla kevyillä rallilimpuilla(98 cid). Vanhemmalla eli isommalla on kilsoja jotain 200-250 tuhannen välillä. Siihen on kerran täytyny tehdä keskitappiremppa. Vetopuolen Timken ja pinionipuolen laakeri on ekasta kasauksesta. Molempien tasapainotusprossa on 57%
Ne tärisee voimakkaasti noin 2300 r/min asti. Sillon vauhti nelosella on öpaut 80. Tolla pienemmällä ei pysty yli puoltatoista ajaa, mutta isommalla alkaa tärinä hiljakseen uudestaan 160 km/h korvilla.
Sen välin motti kehrää kuin höyhenpatjan päällä.
Nää hd:n motit tärisee aina jollain alueella, mutta prossasuhteella vaikutetaan että millä.
Kiiminki
Viestit: 92
Liittynyt: 19:10 28.05.2007.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista

Viesti Kirjoittaja Kiiminki »

Pitäkäätten hulluna, mutta tuo yllä oleva teksti on kaunokirjallisuutta.
Avatar
klix
Viestit: 129
Liittynyt: 19:31 04.09.2008.
Viesti:

Re: Kokemuksia JIMS:in stroker alakerroista

Viesti Kirjoittaja klix »

Kiiminki kirjoitti:Pitäkäätten hulluna, mutta tuo yllä oleva teksti on kaunokirjallisuutta.
Mikä stroke omissa laitteissa?

Niin kauan kun veivit samalla tapilla, ei balanssia pysty saavuttaan kaikilla rpm.
%:lla vaikutetaan enemmänkin vispauksen suuntaan/ halututtu rpm.

Strokerillahan voi ajaa maailman (keski)tappiin saakka melkein samat kilsat kun jollain
muullakin vehkeillä jos ei tule pahasti ulosmitattua ylimääräistä vääntöä ja ajaa
vaan vaikka touringia lopunikänsä...

Moottorista tulee 56% miellyttävämpi käyttää
ja baarissakin ego kohenee saman verran =)
It ain't sport if it can't kill ya
Vastaa Viestiin