ONNEA SOTKAMO!!
-
Steppenwolf again!!
- Viesti:
ONNEA SOTKAMO!!
Isot halit mestaruuden johdosta!!
Terkuin Red Devil Worssasta!!
Terkuin Red Devil Worssasta!!
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 07:42 28.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Re: ONNEA SOTKAMO!!
Suomen kansallispelin!Harikka kirjoitti:Minkäköhä mestaruuen SOTKAMO on voittanu
Ai siis lätkässä?wesa kirjoitti:Suomen kansallispelin!Harikka kirjoitti:Minkäköhä mestaruuen SOTKAMO on voittanu
LIFEMEMBER- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 07:42 28.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.

no ei paljo hetkauta, kun mestaruus pesiksessä meni Sotkamoon.
Toista olis ollut, jos Vimpeli olis voittanut, olis hetkauttanut ihan vähän. Oon tosi kiinnostunut urheilusta l. evvk,
Toista olis ollut, jos Vimpeli olis voittanut, olis hetkauttanut ihan vähän. Oon tosi kiinnostunut urheilusta l. evvk,
ma^ko kirjoitti:Mutta mikä on SOTKAMO?
Sotkamo on kunta pohjoisessa itäsuomessa. Se on sitä elämää kehä kolmosen pohjoispuolella.
Mä olen tälläkin hetkelllä Kehä III:n pohjoispuolella(~200m) eli en kyseenalaista elämää kehäladun ulkopuolella, mut termi "pohjoinen itäsuomi" kuulostaa vähintäänkin hieman pelottavalta.jutaharri kirjoitti:Sotkamo on kunta pohjoisessa itäsuomessa. Se on sitä elämää kehä kolmosen pohjoispuolella.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
http://www.pesis.fi/pesapalloliitto/his ... hkala_abc/" onclick="window.open(this.href);return false;Vallu kirjoitti:
Ai siis lätkässä?
Et ole ainut, minä olen samanlainen myös.Harikka kirjoitti:Ai, mie luulin jotta akankanto on Suåmen kansallisurheilu![]()
Olis voinu laittaa ekkaa kirjotuksee, mitä Sotkamo on voittanuMie en vissii oo ainoo jota urheilu ei kiinnosta millää tavalla
-eeko
Mitä?onko smoto voittanut jonkun mestaruuden 
Parinsadan metrin päästä kyllä pystyy kurkkimaan mitä siellä Kehä III sisällä tapahtuu ja millainen ilma on...ma^ko kirjoitti:Mä olen tälläkin hetkelllä Kehä III:n pohjoispuolella(~200m) eli en kyseenalaista elämää kehäladun ulkopuolella, mut termi "pohjoinen itäsuomi" kuulostaa vähintäänkin hieman pelottavalta.jutaharri kirjoitti:Sotkamo on kunta pohjoisessa itäsuomessa. Se on sitä elämää kehä kolmosen pohjoispuolella.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Sotkamo on kunta Kainuussa. Ja pesäpalloa olen kutsunut vuosikaudet leikkisästi sopupalloksi. 
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR