TAKAISINKUTSUT
TAKAISINKUTSUT
Oletko kutsuttujen joukossa? Täältä se selviää:
http://motorcyclerecall.com/Motorcycle_ ... idson/4207" onclick="window.open(this.href);return false;
http://motorcyclerecall.com/Motorcycle_ ... idson/4207" onclick="window.open(this.href);return false;
LIFEMEMBERRe: TAKAISINKUTSUT
Mahtavat HD-Centerissä ilahtua, kun ajaa paukautan tuon '75 FLH:n sinne etulokarin kiinnityksen vaihtoon / korjaukseen

Kuinkahan kauan näitä oikeasti korjataan tehtaan piikkiin ja miten alkuperäinen osan tulee olla? Minulla se kyllä on alkuperäinen, ei siinä mitäTHE FRONT FENDER BOLTS ON THE INVOLVED VEHICLES MAY LOOSEN AFTER EXTENDED VEHICLE USE. IF UNDETECTED, THE LOOSENING COULD RESULT IN EITHER BOLT LOSS OR FAILURE WHICH COULD ALLOW THE FENDER TO CONTACT THE TIRE.
Corrective action
DEALER WILL INSTALL AN IMPROVED FRONT FENDER BRACKET SYSTEM AT NO COST TO OWNER.Notes
VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES.SYSTEM: STRUCTURE; FRONT FENDERS.CONSEQUENCES OF DEFECT: IF FRONT FENDER CONTACTS THE TIRE, THIS COULD CAUSE THETIRE TO SKID AND THE OPERATOR TO LOSE CONTROL OF THE MOTORCYCLE. AN ACCIDENTCOULD RESULT.NOTE: OWNER IS ADVISED NOT TO OPERATE THE MOTORCYCLE PRIOR TO HAVING THEPROBLEM CORRECTED.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
-
MrX
Re: TAKAISINKUTSUT
Saattavat jopa palvella sinua asiassa, siis jos ostit pyörän heiltä vuonna 1975
ja/tai jos siihen ei ole jo suoritettu recallia jossain muualla aiemmin. Motor Company pitää myös kirjaa jo suoritetuista töistä
.
Niin, tämä on hyvä pointti, edellyttävätkö nämä kampanjat alkuperäistä ostajaa ja myyjää? Tuskinpa vaan, ainakaan kuluttajavirasto ei lie tuo ajatuksen kannallaMrX kirjoitti:Saattavat jopa palvella sinua asiassa, siis jos ostit pyörän heiltä vuonna 1975
Ei vaadita orkkis myyjää tahi orkkis ostajaa, orkkis tuote sensijaan mitä ilmeisimmin kyllä. Mut jos johonkin nyyky-racalliin mahtuu '70-luvun kihvelikin, nii täytyy sanoo et ei ne ihan äkkii niit puutteitaan bongaa...Joe Cool kirjoitti:Niin, tämä on hyvä pointti, edellyttävätkö nämä kampanjat alkuperäistä ostajaa ja myyjää? Tuskinpa vaan, ainakaan kuluttajavirasto ei lie tuo ajatuksen kannalla
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Oli tuo huomattu jo 1979ma^ko kirjoitti:nyyky-racalliin mahtuu '70-luvun kihvelikin, nii täytyy sanoo et ei ne ihan äkkii niit puutteitaan bongaa...
Epäilen kyllä hieman, että tuollainen kolmannen osapuolen ylläpitämä lista ei sido tehdasta ja lennän niska-pers -otteella ulos takaisinkutsuvaateeni kanssa tuo paperi tungettuna tuhon jälkimmäiseen otekohtaan
-
Rautahauli
Sivuan asiaa sen verran että ameriikan suunnalta saksan kautta minulle päätyneeseen autoon tehtiin täällä merkkiliikkeessä remppaa foor frii yli 10 v sen jälkeen kun pulkka lähti tehtaalta. Samaa vaivaa korjattiin kahteen kertaan kun piti tilata saksan varastolta lisää osia. Tässäkin oli kyseessä takaisinkutsukampanja jota ei oltu huomattu vaikka alkuun autoa oli kirjan mukaan merkkiliikkeessä huollettu.
Eli kai noi jotenkin toimii.
Eli kai noi jotenkin toimii.
Sen verran asia kiinnostaa, että onkos kukaan koskaan missään saanut Harrikaansa takaisinkutsua?
Ei ainakaan mulle ole tullut vaikka listalta jotain malleja löytyykin. Vai meneekö se niin, että hommat tehdään vain valtuutetussa huollossa käyvillä pyörillä? Eikä meikäläisille, jotka itse vaihtelee rasvoja, puhuta mitään.
Ei ainakaan mulle ole tullut vaikka listalta jotain malleja löytyykin. Vai meneekö se niin, että hommat tehdään vain valtuutetussa huollossa käyvillä pyörillä? Eikä meikäläisille, jotka itse vaihtelee rasvoja, puhuta mitään.
LIFEMEMBERRe: TAKAISINKUTSUT
Ainakin tuolla autopuolella maahantuoja toimittaa valtuutetuille korjaamoille listat niistä autoista jotka aktioiden piiriin kuuluvat. Yleensä nuo myös korjataan sen kummemmin asiasta asiakkaalle ilmoittelematta. Itse korjaten tai villissä korjaamossa korjauttaen jäävät nuo siten tekemäti.
--Hogan--
- Lonely rider
- Viesti:
Olen saanut pari takaisinkutsua, vaikka rasvoja vaihtelen itekkin.Vallu kirjoitti:Sen verran asia kiinnostaa, että onkos kukaan koskaan missään saanut Harrikaansa takaisinkutsua?
Rider since 1959
On tuo HD takuu muutenkin niin ja näin. Ostin aikoinaan eli vuonna 1998 FXDWG:n ja siinä oli rungon alapalkki hitsattu hieman liian eteen. Tästä aiheutui sellaine vaiva, että terävässä nypyssä, esim sillalle tultaessa, moottori iski siihen palkkiin. Yritin hoitaa asiaa maahantuojan senaikaisen huoltopäällikön kanssa seurauksella että hän meni puhumattomaksi. Pitkän suostuttelun jälkeen hän käski viedä laitteen huoltoliikkeeseen Vaasaan. Täällä todettiin, että joo, niinhän tuo moottori iskee runkoon ja muuta ei sitten tehtykään. Onneksi vian kanssa pärjäsi jotenkuten mutta vitutti kumminkin. Tämän jälkeen en ole liiemmin kysellyt takuiden perään ja kalustoni olen huoltanut itse.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit