ihme kuittailua?
Re: ihme kuittailua?
Eiköhän jokaisen pyörä ole paras, siksi se varmaan ostetaan. Ei tulis mieleenkään mennä sanomaan kellekkään "et mun fillari on parempi ku sun" oli malli mikä hyvänsä. Hämmästyttää koko aihe...
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 12:34 29.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Näin juuri! Sen takia ihmetyttää miksi jotkut luulee että Sportster kuskit haaveilisivat BT:stä, tai että Sportster olisi jokin välimalli mistä olisi pakko siirtyä "isompaan" heti kun on enemmän rahaa ym. paskaa.carlos kirjoitti:Eiköhän jokaisen pyörä ole paras, siksi se varmaan ostetaan. Ei tulis mieleenkään mennä sanomaan kellekkään "et mun fillari on parempi ku sun" oli malli mikä hyvänsä. Hämmästyttää koko aihe...
Ei luule, mutta kovin isolle osalle Sporty-kuskeista se on se välimalli. Usein ilmenee sillä, et Sportystäkin yritetään vängätä (läski)BT tyylillisesti mikä on varsin koomisen näköistä noin 99,7% tapauksista. Tokihan on henkilöitä joita kyseinen "urheilumoottoripyörä" nimen omaan miellyttää ja silloinhan tilanne on ihan bueno... ja onhan se kuitenkin aina enemmän HooRee ku virtsarakko, Sporty kuitenkin kuulostaa oikealta.JPI666 kirjoitti:Näin juuri! Sen takia ihmetyttää miksi jotkut luulee että Sportster kuskit haaveilisivat BT:stä, tai että Sportster olisi jokin välimalli mistä olisi pakko siirtyä "isompaan" heti kun on enemmän rahaa ym. paskaa.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Mutta tuohan on tosiasia, mitä on tapahtunut.JPI666 kirjoitti: Sen takia ihmetyttää miksi jotkut luulee että Sportster kuskit haaveilisivat BT:stä, tai että Sportster olisi jokin välimalli mistä olisi pakko siirtyä "isompaan" heti kun on enemmän rahaa ym. paskaa.
H-D MoCo:lla oli aikoinaan Evokaudella kampanja, jossa sai rahansa täysimääräisenä hyvityksenä kun vaihtoi uutena ostetun Sportsterin vuoden sisällä Big Twiniin.
Siinä kampanjassa Sportster toimi selkeänä "sisäänheittopyöränä" uusia H-D kuskeja haettaessa.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
En itsekään ymmärrä vaikka leveetä tankkia Sportsterissa, mutta niin kauan kun se pysyy nopeimpana, kevyimpänä ja ajo-ominaisuuksiltaan parempana kuin muut HD:t, ei Sportsteria periaatteessa ole mun mielestä rakennettu väärin.ma^ko kirjoitti:Ei luule, mutta kovin isolle osalle Sporty-kuskeista se on se välimalli. Usein ilmenee sillä, et Sportystäkin yritetään vängätä (läski)BT tyylillisesti mikä on varsin koomisen näköistä noin 99,7% tapauksista. Tokihan on henkilöitä joita kyseinen "urheilumoottoripyörä" nimen omaan miellyttää ja silloinhan tilanne on ihan bueno... ja onhan se kuitenkin aina enemmän HooRee ku virtsarakko, Sporty kuitenkin kuulostaa oikealta.JPI666 kirjoitti:Näin juuri! Sen takia ihmetyttää miksi jotkut luulee että Sportster kuskit haaveilisivat BT:stä, tai että Sportster olisi jokin välimalli mistä olisi pakko siirtyä "isompaan" heti kun on enemmän rahaa ym. paskaa.
Viimeksi muokannut JPI666, 11:00 27.09.2011.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juu, tuo tapahtuu juuri muiden painostuksen takia, vaikka Sportsterin omistaja on 100% tyytyväinen pyöräänsä. Sitten kun se on tapahtunut, eli on haettu pankin tädiltä se 5-15t€ lisää lainaa uuteen BT:iin, jota maksetaan perse ruvella ja huomataan ettei tässä oikeastaan mikään muuttunut, ainakaan parempaan suuntaan, niin alkaa se vittuilu muille Sportster kuskeille. Koska se "vittuiluoikeus" on oikeastaan ainoa "parempi" asia, minkä tuolla rahasijoituksella saa.smuige kirjoitti:Mutta tuohan on tosiasia, mitä on tapahtunut.JPI666 kirjoitti: Sen takia ihmetyttää miksi jotkut luulee että Sportster kuskit haaveilisivat BT:stä, tai että Sportster olisi jokin välimalli mistä olisi pakko siirtyä "isompaan" heti kun on enemmän rahaa ym. paskaa.
H-D MoCo:lla oli aikoinaan Evokaudella kampanja, jossa sai rahansa täysimääräisenä hyvityksenä kun vaihtoi uutena ostetun Sportsterin vuoden sisällä Big Twiniin.
Siinä kampanjassa Sportster toimi selkeänä "sisäänheittopyöränä" uusia H-D kuskeja haettaessa.
"Mä oon kato nyt oikee HD-mies, koska tytöt ajaa Sportsterilla"
MoCo:n puolesta tuo on pelkkää bisnestä ja isoa sellaista! Olisi hauska tietää paljonko on Sportsterin valmistuskustannus ja paljonko on vaikka jonkun Softailin. Veikkaampa että tehtaan myyntikate on Softailissa aika helvetin paljon enemmän kuin Sportsterissa.
Viimeksi muokannut JPI666, 11:17 27.09.2011.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihme kuittailulta välttyy kun hommaa talliin muutaman....
-Päkä-
Njääh, paremmin viel selvii ku ei juur piittaa kuittailuist ja kuittailee takas ihan mist vaan ihan mitä vaan...PÄKÄ kirjoitti:Ihme kuittailulta välttyy kun hommaa talliin muutaman....
Sä et ilmeisesti ole ajanut FXR:ää... eikä Dynakaan oikeasti kauas jää Sportystä ajettavuudeltaan. Virtsarakko on nopeampi ku Sporty niin ajoltaan kuin kulultaan, mut se kuulostaa enemmän Hondalta kuin Honda.JPI666 kirjoitti:ajo-ominaisuuksiltaan parempana kuin muut HD:t,
-
Rautahauli
Luulen että kaikki HD kuskit saa osakseen vittuilua vuotavasta öljystä, putoavista osista (kannattaa kuulemma vetää magneettia perässään) ja yksi kaveri sanoi ettei se pakua mun takia ostanut, sama jamppa sanoi että vittuilu tyttöjen pyörästä on liikaa kelle vaan, ja niin se taitaa olla. Näköjään.
eikö sportster kuskit vielä sit ollutkaan h-d kuskeja?Siinä kampanjassa Sportster toimi selkeänä "sisäänheittopyöränä" uusia H-D kuskeja haettaessa.
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
http://www.goodwillparty.fi
- Peacemaker76
- Viesti:
Affe on asian ytimessä.
Osalla Sporttikuskeista taitaa olla kyllä ongelmia sen fillarinsa kanssa, sen verran lujasti tarvii täälläkin mainostaa kuinka se on paras, nopein ja kaunein.
Hitto mun Dyna on sikaruma, hidas ja paska ajaa mutta juuri tasan mieluinen fillari mulle, eikä mun tarvii suu vaahdossa kaikille todistella sitä.
Jokainen ajaa millä haluu, ja ihan yhtä aito Harley se on Sportti ja Rodikin, vaikka jotkut "hardcore - tyypit" koittaa muuta jankuttaakin.
Ootteko muuten huomanneet että ne kaikkein ehdottomimmat kaverit on niitä joilta joko puuttuu kokemusta tai näkemystä.
Osalla Sporttikuskeista taitaa olla kyllä ongelmia sen fillarinsa kanssa, sen verran lujasti tarvii täälläkin mainostaa kuinka se on paras, nopein ja kaunein.
Hitto mun Dyna on sikaruma, hidas ja paska ajaa mutta juuri tasan mieluinen fillari mulle, eikä mun tarvii suu vaahdossa kaikille todistella sitä.
Jokainen ajaa millä haluu, ja ihan yhtä aito Harley se on Sportti ja Rodikin, vaikka jotkut "hardcore - tyypit" koittaa muuta jankuttaakin.
Ootteko muuten huomanneet että ne kaikkein ehdottomimmat kaverit on niitä joilta joko puuttuu kokemusta tai näkemystä.
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110