Leveempi takagummi

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

fxb-82

Leveempi takagummi

Viesti Kirjoittaja fxb-82 »

Onko kellään omakohtaista kokemusta vanteen siirrosta "keskilinjasta" vähän sivuun sais vaan paljon halvemmalla remmilinjan kohalleen , kun remmin siirto maksaa aikas paljon ja runko on tiellä senkin jälkeen.Teen kumminkin uuden swingin ois vaan aikas helppo samalla tehä toi muutos.
Masi

leveempi takagummi

Viesti Kirjoittaja Masi »

Vanteen siirto keskilinjalta? :? Eiks sillon etu- ja takavanne ole eri linjas? Ja jos ne on ni eiks sillo pyörä kulje vinoo?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Been there, done that. OK, Go Ahead. Tosin ketju/ratas/jäykkärunko- yhdistelmällä.
pannu-52

takarengas

Viesti Kirjoittaja pannu-52 »

Päivää kaikille!

Kyllä ser rengas sinne asettuu talooksi.ittellä jäykkäperä, enskaveto remmillä ja toisio ketjulla ja oon istuttanu koirapillillä ja koirankettingillä kesyyttäny 225/60-15 munkin taakse ja hyvin totteloo...No projektiha tiätty venyy ja vaihrelaatiko pohjan jkoutuu tekemää uusiks ja eteenki pitääs offsettia vääntää n. 40mm...No kyllä se siitä.

joulu orotteluja :wink:

Pannu-52
fxb-82

Viesti Kirjoittaja fxb-82 »

Ei auta offsetit kun runko tulee remmin tielle ja haluan pitää remmi toision.
Rungon voisin tiätysti muokata ,mutta taitaa olla helpompi homma toi swingi muutos , kun etu ja takarenkaan linja tulis heittään 20mm.
soosi

Viesti Kirjoittaja soosi »

Jos on pinnavanne, niin voihan navan pinnata vähän toiseen sivuun.
Sillä tavalla minä olen mahduttanut oman kumini. Suoraan kulkee siltikin.
Vastaa Viestiin