Naapurisopua vai asenneongelmia?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Minna hei, sun naapurustoa vaivaa se perisuomalainen kansantauti: KATEUS :x :evil:

Anna niiden kieriskellä omissa tuskissaan ja nauti sinä vaan elämästä Fättärisi kera :wink:
Sun naapurit on sitä "sit ku"-porukkaa :twisted:
Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

Kateutta oon mäkin epäilly. Kerroin naapureille asiasta kuukautta ennen kuin toin mopon kotiin. Niin kauan kuin puhe oli vain moottoripyörästä, se oli ihan ok.

Annas olla kun merkki kävi ilmi, jo alkoi mielipiteitä löytyä. Vetosipa siihenkin, että oon pienen lapsen äiti, poika täyttää nyt elokuussa 2 v. :? En ymmärrä miten se liittyy asiaan. Ilmeisesti toi fättäri tekee musta tosi pahan ihmisen ja epäkelvon äidin. Eihän nyt naisen sentään herra paratkoon sovi H-D:lla ajaa, sehän nyt on vähintäänkin rikollista ja äärimmäisen epäsovinnaista toimintaa. Hoh hoijaa... Enkä todellakaan taida olla ainut äippä tässä porukassa.

(Hmmm... huomaakohan joku, että taidan olla hiukan hiiltynyt erinäisiin stereotyyppisiin asenteisiin... :evil: )

No se ukkeli sano (ku huomas sauhun nousevan mun korvista, yritti kai keventää) et tää on vaan kalkkiksen kateutta kun ei oo koskaan hankkinu pyörää. Niin, siis nää naapurit on 60+
Se "sit ku" on ehkä vähän myöhässä. On rankkaa pettyä itseensä kun ei oo uskaltanu toteuttaa unelmiaan ja rankempaa seurata vierestä kun joku toinen sen tekee. Mitään ei voi koskaan saada, jos ei koskaan yritä. Mä ainakin yritin, pääsin alkuun ja nautin joka metristä!!! Ei tarvi olla kade kenellekkään. :D
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Mulla kävi niin onnekkaasti, että kun mopo ilmestyi talliin, naapurin eläkkeellä oleva isäntä tuli jutustelemaan mukavia ja ihailemaan peliä. Kertoili samalla juttuja siitä, kuinka tyttärensä siippa on "myynyt sielunsa" kanssa harrikoille, eli merkki ei herättänyt huonoja fiiliksiä, päinvastoin :D
Ukko on itse innostunut lentokoneista ja harmitteli lähinnä sitä, ettei ole tullut hommanneeksi lentolupakirjaa 8) 8O
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Minna&FatBoy kirjoitti:Kuka tahansa äänekkäällä härräkällä varustettu hemmo voi tulla kahville.
Huilua vaan putkesta pois ja kylille? Nooh, ei kai se tarvis edes olla oikeesti äänekäs jos kerran vakio jo niin häiritsee?

Affe
Minna&FatBoy
Viesti:

vois kai ne huilut pois ottaakkin jos toi ei ois ruisku :? Tarkoitin sillä äänekkyydellä lähinnä sitä, että jos ne sais kuunnella välillä "oikeita" Harrikan ääniä niin ehkä mun mopon tuhinat jäis vertailussa siedettävämmälle tasolle...
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Minna&FatBoy kirjoitti:vois kai ne huilut pois ottaakkin jos toi ei ois ruisku :?
Juu, meinasinkin juuri tuota omaa mopoani...
Minna&FatBoy kirjoitti:Tarkoitin sillä äänekkyydellä lähinnä sitä, että jos ne sais kuunnella välillä "oikeita" Harrikan ääniä niin ehkä mun mopon tuhinat jäis vertailussa siedettävämmälle tasolle...
Viime perjantaina kuuntelin kun terassilla toisessa pöydässä äijät julistivat kuinka torilta lähteneen japsikustomin ääni oli niin hyvä, harrikoissa kun se on kaikissa niin "häiritsevä". Eli ei se toimi :)

Affe
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Multa tuli paikallinen kestovalittajamummeli kysymään ku´n lämmitin mopoa parkkiksella (silloin kun se vielä toimi, katkera toteamus) "miksi se pitää ääntä?" johon totesin sen olevan käynnissä. Sitten se kysyi vielä miksi sen pitää olla käynnissä ja vastasin, ettei se muuten suostu liikkumaan.

Loppui kyselyt
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Minna&FatBoy
Viesti:

Täälläkin on ollu aika hiljaista sen mainitun keskustelun jälkeen. Ei puhuta mitään, puolin eikä toisin.

Tai siis sanoin mä kerran moi sille ukkelille, mut kun ei vaivaudu vastaamaan niin mitäs mä sitten turhia. :roll:

Se oli tien varressa ruohoa leikkaamassa ja katsoi kuka tulee kun töistä tullessa käännyin kotitielle. Katse siirtyi tiukasti varpaisiin, eikä elettäkään että olis tervehtiny. Toisaalta aika surullista, oon tainnu tallata sen herkille pikku varpaille... :twisted:

Vai lieneekö vain tyyntä myrskyn edellä, tiedä häntä...

Monena aamuna töihin lähtiessä kun oon menny pihalle niin kuulen kun niitten makuuhuoneen ikkuna paiskataan kiinni. Eli hereillähän siellä odotellaan että koska taas kuullaan Harleyn murinaa :lol:
Esfa

Viesti Kirjoittaja Esfa »

Niin, tuo naapurisopu saattaa olla desibeleistä kiinni.

Täällä meillä päin eräs Harrikka-kuski työntää aamuisin töihin lähtiessään moponsa noin satametriä ennen starttaamista, etteivät samassa talossa asuvat ei työssä käyvät heräisi.
Se on todellista huomaavaisuutta, josta meidänkin pitäisi ottaa oppia.
kihveli

Viesti Kirjoittaja kihveli »

No joo meitä on niin moneen junaan. Joskus muinoin olin vanhempien luona kylässä käymässä ja poislähtiessä piti hiukan huudattaa niin eikös naapurin vanhempi konstaappeli pomppaa pihastaan keskelle tietä ja rupeaa huitomaan. Ajattelin että nythän se myrkyn lykkäs, kohta soitellaan vuorossa oleville polliisisedille ja sitte syynätään niitä suoria putkia. Eikä mitä, käski vaan nostamaan seisontatuen ylös jotta ei käy heti ekassa kurvassa huonosti :P
Siinä sitten nolona kehuin että oon vähän tuumaillu jotta pitäisikäöhän sitä äänenvaimentajat laittaa, niin ei kuulemma saa pilata hyviä saundeja semmosilla vehkeillä...
No nyt on mopossa supertrappi paikallaan, mutta mopo tallissa seuraavat kaks vuotta (ollaan vähän eri maanosissa). Täällä ilmeisesti joutuu nuorentamaan ajokalustoa tommasella 50 vuodella 8)
Minna&FatBoy
Viesti:

Esfa kirjoitti: Täällä meillä päin eräs Harrikka-kuski työntää aamuisin töihin lähtiessään moponsa noin satametriä ennen starttaamista, etteivät samassa talossa asuvat ei työssä käyvät heräisi.
Se on todellista huomaavaisuutta, josta meidänkin pitäisi ottaa oppia.
On käyny mielessä. Täällä vaan kumpikin mahdollinen reitti kulkee parin pikku ylämäen kautta ja toi mopo ei mun voimilla :oops: pieneenkään nouse... Pitäis lykätä 300-500 m että pääsis pois tältä alueelta ketään herättämättä... Onneks on Ok-taloalue, ei sentään kerrostalollinen herää. Sikäli kun tohon tuhinaan nyt kukaan muu heräiskään.

Tuhinan parannukseen oon kyselly tarjouksia suorista putkista, mutta ehkäpä odottelen niitten kanssa ainakin ens kesään, jos vaikka hiukan pöly laskeutuis tän asian tiimoilta.
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

Minna&FatBoy kirjoitti:
Esfa kirjoitti: Tuhinan parannukseen oon kyselly tarjouksia suorista putkista, mutta ehkäpä odottelen niitten kanssa ainakin ens kesään, jos vaikka hiukan pöly laskeutuis tän asian tiimoilta.
Osta Supertrapit, sitten aina jos naapuri aukoo päätään niin nyppäät koko levypakan päätyineen pois. Parin päivän päästä vaimennukset takasin.

Koirankoulutusperiaatteet toimii ihan mainiosti myös tyhmiin ihmisiin. :twisted:
Vieras

Toimii myös toistepäin...

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Meidän talonyhtiöön muutti uusioperhe ja hemmo vaikutti ihan mukavalta tyypiltä. Kertoili, että oli ollut talot ja HD:t ex-muijalla ja hänellä entisessä elämässä. Ero oli tullut ja kaikki män. No tietäähän sen entisenä motoristinä kauhea polte hommata uutta menopeliä. 8) Hemmosta loisti kauas, että merkki olis HD, on T-paitaa ja HD rättiä päässä. Eihän silloin mikään muu käy kun harrikka taikka rakennettu trumppa menopeliksi. 8)
Näytteli myynnissä olevien pyörien kuvia ja kehui "kun mä ajan niin mä ajan tyylillä" :D
No kaveripa ei tiennyt sitä, että mäkin olen motoristi ;) tosin mun pyörä oli lauennut paria viikkoa aikaisemmin, ennenkuin he muuttivat taloon. Saksan tuontipyörästä laukesi kone ja korjaus arvio oli 4800?, kun pyörän hankintahinta oli n 10000?.
Arvatkaas vituttiko :evil:
Pitkällisen vääntämisen ja laskutoimitusten jälkeen sain sumplittua paikallisen liikkeen kanssa että ottavat raadon heille ja mulle uus pyörä!! Pyörää odottolin sitten melkein kuukauden päivät, mutta tulihan se sieltä :lol:
Auta armias kun hemmo huomas että meikä tulee pyörällä himaan ja ajaa pihaan, niin ei mennyt kauaa kun se tulee katsomaan "oli pakko tulla katsomaan, ku oli niin mahtavat saudit" (suorat putket nääs :twisted: )
" Ai jaa se on japsi.... kyl se harrikka tarttis olla" oli seuraavat kommentit ja sitten hemmo liukes paikalta.
Tapahtuneen jälkeen ei hemmo, eikä hemmon uusio muijakaan ole morjestanut mua eikä sen koommin parempaa puoliskoanikaan... Ja tapauksesta on reilusti yli vuosi aikaa

Onnex tää on ainut kertainen tapaus, muut kohtaamiset HD immeisten kanssa ovat olleet paljon parempia....

"kun mä ajan, mä ajan tyylillä"
On tehnyt mieli kysyä hemmolta, onko paljon tullut kilometrejä tyylillä ja onko kovin kalliit vakuutusmaksut.... :twisted:
Ilkimys

Elä hermostu

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Älähän tollasesta hermostu. Nää baaribaikkerit on just sitä pahinta laatua, mutta ei niistä näköjään pääse eroon.
Archie

Re: Elä hermostu

Viesti Kirjoittaja Archie »

Moro kaikille,

Tullut nyt harrikoita harrastettua muutama vuosi ja muita moottoripyöriä 15v ja jo alusta asti tiesin millä pitää naapurit kuosissa. Pihalla käy välillä kymmeniä pyöriä, kun tutut tulee käymään ja omaakin tulee käytettyä ihan tarpeeksi ja kunnon kierroksilla. Eli ärsytetty on.

Naapurit ei soita suutaan tai ei valita kenellekkään ihan vaan sen vuoksi että ne PELKÄÄ! Kyllä vanha kunnon pelko on parasta lääkettä naapurikateuteen.. Pelon saa aikaiseksi esim. järjestemällä kunnon tappelun omalle pihalleen tai pitämällä niin helvetillistä pauketta ettei kukaan uskalla ees tulla pihalle tai sitten vaan yksinkertaisesti haastamalla kunnolla riitaa kaikkien kanssa... Välillä sitten meen aidan viereen kuselle ilman paitaa velipoikien kanssa niin sekin auttaa.. en tiedä auttaneeko sinua Minna mutta joku taisi sanoa jossain kohtaa sulle että voivat tulla käymään porukalla.. tepsii..

ottakkee tämä vain puolitosissaan.. :twisted:
Vastaa Viestiin