Kiitos rohkaisevista sanoista, ja kiitos myöskin kritiikistä...
Mä olen tottunut varsinkin kritiikkiin, eli sen puolesta tuskin on ongelmaa... Teot näyttävät, mitä tapahtuu, sanon vain sen. Jos homma ei onnistu heti ekalla kerralla, niin sitten koitetaan uudelleen ja uudelleen... Yrittämättä ei kuitenkaan voi millään onnistua. En minä todellakaan ole foorumilla "paljastanut" strategisia bisnes-ideoita sen kummemmin, vähän vain valottanut varjoa, mutta ässät ovat edelleen hihassa ja tulevat pysymäänkin, kunnes ne sitten ihan käytännössä tulee pelailtua pöytään avoimiksi. Kuitenkin nykyasiakas tykkää avoimuudesta, ja sen puolesta liputan.
Lauantaina lähdetään reissuun, ja kaikki näyttää edelleen hyvältä. Jos homma ei ekalla kertaa vielä täysin toimi, niin tuskin pyörät sentään arvottomia ovat, eli ei varmaan korkealta putoa. Käytännön kokemusta sensijaan tulee roppakaupalla, ja seuraava haku jo onnistuneekin sitten huomattavasti paremmin. Tämä nyt jokatapauksessa tapahtuu, halusivat ihmiset tai eivät. Nettisivumme ovat saaneet paljon kehuja, ja etusivun slaiderin kuvat paranevat heti, kun saadaan otettua omia kuvia ja tarpeeksi isoina.
Mitä katteisiin tulee, niin mitään ristiriitaa ei aiemmin sanomassani ole edelleenkään. On kyky tehdä bisnestä "low-end" bisnes-katteilla (jota 25-35% on) ja sen LISÄKSI vielä myydä hinnoilla, joita asiakkaat saattavat pitää lähes nettohintoina. Tällöin tuleekin se win-win-win tilanne, jossa kaikki ovat tyytyväisiä. Tähän tulemme pyrkimään, mutta milloin tämä tavoite saavutetaan kokonaisuudessaan, jää nähtäväksi.
Kunhan nyt saadaan ne ekat mopot tänne, kivinen on edelleen tie, niin sitten pääsette niitä vaikkapa hypistelemään tänne Jyväskylään...