Hyvä laphilainen!!!! pohjoinen suoruus ei vain ole välttämättä "kehä 3" sisällä suotavaa. viestisi oli asiallinen ja ne ymmärsivät asiasi jotka halusivat.
Valitettavasti osa on vain niitä tyyppejä jotka lukevat rivien välistä sitten kiukutellaan niinkuin naiset konsanaan.. ja viestin oikea sisältö jää sivu seikaksi!
Mitä kusipäisyyteen tulee niin voin kertoa että täällä on yksi!! Ainakin vaimoni on muistanut kertoa siitä minulle aika ajoin ja kyllä se isänikin siitä silloin nuorempana mainitsi...!
B.T.T.R
- Sporttiboy
- Viesti:
Re: Rootsin historiaa ja vähän muutakin
Aivan, ja mun mielestä B.T.T.R:ssä porukka toimi tossa suhteessa just niinkuin pitääkin! Kaveri oli väsähtänyt kesken illan ja telttaan meno oli jäänyt vähän vaiheeseen, joten bootsit oli ystävälliset ohikulkijat työntäneet liepeiden alle pois kentältä, ja sitä viskipulloakaan ei oltu verotettu...Vallu kirjoitti:Minun mielestäni H-DCF:n rallien pitää olla sellaisia, että jos vaikka unohtaa lompakkonsa pyörän satulalle niin se on siinä vielä aamullakin. Tai jos uupuu kesken hurjien kilpailujen kentän viereen niin sateen sattuessa heitetään pressu äijän päälle. Aivan riippumatta siitä paljonko rallissa on väkeä tai missä ne asuu.
Ja siihen toiseen ihmislajiin josta on tässä topicissa keskusteltu, kyllä niitä mahtuu tonnekin, tosin vähemmän. Lauantaina yhtä sankaria muistutin kolmeen neljään kertaan, että se tuoppi josta sä juot on kyllä Näräsen mutta se joi vaan, ja kun Pekka poimi oman tuoppinsa se vaihtoi suvereenisti mun tuoppiin kun silmä vältti.
Mut ei tommosista kannata hermostua liikaa, hauskuus kärsii...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Ainoa asia mikä itseä B.T.T.R:ssä harmitti oli se, että paikalla oli niin paljon hyviä tyyppejä - tuttuja ja tuntemattomampia - etten yksinkertaisesti ehtinyt viettää aikaa kaikkien kanssa tasapuolisesti. Yhden kanssa kun jäi suustaan kiinni niin siinä meni helposti tunti-pari. Pienet ne on murheet meikäläisellä...
Hemulin kanssa samoilla linjoilla, juttuja jäi vähän tavallan kesken. Kuitenkin seuraavalla kerralla voi sitten jatkaa..
Don't worry be happy.... kuten kalankuvatus rantapirtin seinäällä lauleskeli...
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Mulla taas on rautalankaa riittämättömiin. Pakko olla, jos meinaa kirkonkylän osuuskauppaa kauemmas pannulla ajellahemuli kirjoitti:Mulla loppu just' rautalanka kesken joten antaa olla ja keskitytään olennaiseen...
Ensi viikonlopuksi on luvattu aurinkoista ja lämmintä keliä!!! Toivottavasti kaikki ei ole masentuneet paskasta alku(?)kesästä ja laittaneet pyöriä seisontaan niin kuin olen monelta jo kuullut.
Pyörä on vakuutuksissa ainakin syyskuun loppuun, jopa pitempäänkin, jos ei lunta sada. Pikkupakkanen ei haittaa...
- AKr
ps. Tulkaahaan porukalla 18.9. Jurvaan rata-ajelemaan. Pitäiskohän kokeilla bobberilla kierrosaikaa