Bensan kulutus
Re: Bensan kulutus
Pertti voinee siirtää edellisen johonkin lukuisaan CV -ketjuun jos tarpeelliseksi näkee...
Ainakin tässä tapauksessa luistin neulan korkeudella TODELLA radikaali vaikutus toimintaan.
Noin yhtäkkiä suutinarvonta ei kuulosta kovin nerokkaalta tilanteen jälkeen...
Ainakin tässä tapauksessa luistin neulan korkeudella TODELLA radikaali vaikutus toimintaan.
Noin yhtäkkiä suutinarvonta ei kuulosta kovin nerokkaalta tilanteen jälkeen...
It ain't sport if it can't kill ya
Nyt viikon reissu ja 2800 km electralla. Kulutus koko reissulla 5,1. Ajelut enimmäkseen pienempiä mutkateitä vältellen suuria valtateitä. Rauhallisella ajolla meni reilusti alle viiden ja sattu siinä joku nopeampikin siirtymäpätkä jossa vauhti kokoajan päälle satasen niin kulutus silloin n.6 litraa.woke kirjoitti:Mulla oli 1200:ssa sportsterissa kolmen kesän keskikulutus 4,5. Enimmillään sain menemään 5,1 ja nätimmällä ajolla meni 4:llä litralla. Electralla menny nyt semmosta 5,7 litraa. Mulla on tapana seurailla kulutuksia niin autoissa kuin mottoripyörissäkin. Ehkä ei kuitenkaan kaikille ole niin tärkeä tieto. Kaikki kuitenki menee mitä tankkiin laittaa
No sehän on kulutus aivan normaali.Eikä tuon normaalimmaksi tule.
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
I have been calculating those expenses another way: fullfilled tank, 200 kg of load including 2 persons and distances are about 200-220 miles. It doesn't depends so much about weather or weight but speed over 110 km/per hour is demanding lot more gas. Bad thing is that I do not know tank volume, something about 17-18 litres (maybe).woke wrote:
Nyt viikon reissu ja 2800 km electralla. Kulutus koko reissulla 5,1. Ajelut enimmäkseen pienempiä mutkateitä vältellen suuria valtateitä. Rauhallisella ajolla meni reilusti alle viiden ja sattu siinä joku nopeampikin siirtymäpätkä jossa vauhti kokoajan päälle satasen niin kulutus silloin n.6 litraa.
Bike have right-thru Screamin' Eagle silencers, 95" '03 TC, original ignition and gas E95 or E98.
Willie
Minkä ikäinen tuo Electrasi on ja ruisku vai kaasari? Itsellä tullut '94 Ultralla tänä kesänä . 5400 km ja aina välillä katsellut kulutusta. 6 litraa on normaalissa maantiejossa 2 päällä ja laukut täynnä tavaraa, vauhdit 80-110 ja jos ajaa 110-130, niin 7 litraa lorahtaa - selvä hyppäys kulutuksessa tosiaan jos alkaa 110 ylittyä.woke kirjoitti:Nyt viikon reissu ja 2800 km electralla. 5,1. Rauhallisella ajolla meni reilusti alle viiden ja ... vauhti kokoajan päälle satasen niin kulutus silloin n.6 litraa.woke kirjoitti:Mulla oli 1200:ssa sportsterissa kolmen kesän keskikulutus 4,5. Electralla menny nyt semmosta 5,7 litraa.
Viime kesänä ajoin 2011 Electralla uudella vuokrapelillä amerikan rajoituksilla ja 5l se vastaavassa ajossa vei, jossa omani vie 6, eli uudet ruiskut vaikuttavat taloudellisemmalta, luonnollisesti. Eihän se litra nyt harrastusta kaada, mutta onhan se esim. 10000 km ajossa 100l eli noin 5-6 tankillista pitää tankata kesässä enemmän tai vähemmän.
Viime viikolla ajoin '81 rautiksella 700 km lenkin ja kulutus oli aina 5 litraa, vaikka veti välillä moottoritietä ja välillä mutkatietä, mutta mutkateillä tuli taas kaasua käytettyä vähän reippaammin
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Mun electra on kaasarilla ja -92. Kyllähä se soppa alkaa enempi maistumaan kun alkaa vauhti menemään toiselle sadalle.
- Raimo-Raato
- Viesti:
-52 Pannu Linkertillä alle 4 litraa sataselle (eikä käy laihalla)
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
- Mopopoika -65
- Viesti:
Ootko muka ite ajannu ton? Mä olen ymmärtänyt, että sä ajat aina "tuppi nurin"Raimo-Raato kirjoitti:-52 Pannu Linkertillä alle 4 litraa sataselle (eikä käy laihalla)
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Rambella on niin kovakulkunen pannari, et se vetää sen puolitoistamarkkaa pintakaasulla. Siinä syy pieneen kulutukseen
-Spöke-
-Spöke-
LIVINGSTONE CHOPPERS
-51 Panhead , -79 Shovelhead "Noskoolfab" & -79 Shovelhead Chopper
SCRAP MC
-51 Panhead , -79 Shovelhead "Noskoolfab" & -79 Shovelhead Chopper
SCRAP MC
- Raimo-Raato
- Viesti:
No välillä joutuu kato ajamaan isomman joukon mukana muodostelmassa. Tuolloin kun 4 per 100 niin juurikin 80-100 vauhtia parilla ohituksella oli 100 km siirtymä. 6,2 l/100 taitais olla kulutus kun ajaa silleen normaalisti eli tuppi nurin.Mopopoika -65 kirjoitti:Ootko muka ite ajannu ton? Mä olen ymmärtänyt, että sä ajat aina "tuppi nurin"Raimo-Raato kirjoitti:-52 Pannu Linkertillä alle 4 litraa sataselle (eikä käy laihalla)
a.k.a. Rambe