adressi - ei mp katsastusta

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Paddler
Viesti:

adressi - ei mp katsastusta

Viesti Kirjoittaja Paddler »

http://www.adressit.com/ei_mp_katsastusta" onclick="window.open(this.href);return false;

jos tuntuu omalta niin puumerkkiä laittaen tuonne
Dyna FXDB Street Bob '12
Wulfhorst Duo-combi 20"/26"

"Avannossa kun polskuttaa, turhat tuumat hatkat saa"
Vallu
Viesti:

Re: adressi - ei mp katsastusta

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Allekirjoitettu on.
Onkos siellä facebookissa sama linkki, kun siellä kuulema pyörivät kaikki fiksut ihmiset.
Kuva LIFEMEMBER
Paddler
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paddler »

Jep, sieltä sen bongasin. Ja tuumasin että laitetaan tännekin kun ei tainnut vielä olla.

Tuosta fiksuudesta, jäävi olen omalta kohdalta sitä arvioimaan... mutta sen voin sanoa että ei ne kaikki facebookissa niin fiksuja aina ole.
Dyna FXDB Street Bob '12
Wulfhorst Duo-combi 20"/26"

"Avannossa kun polskuttaa, turhat tuumat hatkat saa"
Wexi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wexi »

On joo allekirjoitettu. Toi adressihan on sitten vuosimallia 2009.
jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Laitoin jossain vaiheessa tuon adressin kommenttiosioon viestiä. Adressi on vuodelta 2009, ajalta jolloin edellisen kerran taisteltiin katsastusdirektiivin laajentamista vastaan (silloin taistelu sekä Suomen että Euroopan tasolla voitettiin), ja siksi adressin perustiedot ovat väärät ja vanhentuneet. AKEa ei enää ole vaan se on nykyään Trafi, eikä se puuhaile katsastusdirektiivin laajentamista, vaan sitä ajaa Euroopan komissio. Eli ainakin tuota tekstiä pitäisi melko radikaalisti muuttaa, mutta lieneekö adressin aloittaja enää sen kanssa tekemisissä. Sinänsä harmi jos nimet menevät hukkaan.

Direktiivi on tällä hetkellä lausuntokierroksella valiokunnassa ja siirtyy sen jälkeen Euroopan ministerineuvostoon. Smoto on tänään ollut aiheesta kuultavana eduskunnassa.
Life Member
JPI666

Viesti Kirjoittaja JPI666 »

Minä olen surullisena seurannut tätä myös facebookissakin leviää adressia. Surullisena lähinnä sen takia, kun suomalaiset on niin helvetin pimennossa, kun luulevat että suomen hallitus/eduskunta, tai suomen kansalaiset voisi vielä jotenkin EU:n asioihin ja määräyksiin vaikuttaa saatika niitä päättää.

Tuon adressin voi yhtä hyvin viedä korkeasaaren paviaaneille kuin suomen eduskuntaan, molemmilla on sama päätäntävalta asiaan.

Suomen itsenäisyys on varastettu, rosvoille avaimet antoi Kokoomus ja SDP. Miettikää jatkossa kenelle äänenne annatte.

Pakollinen mainostus :)
Tältä foorumilta varmaan löytyy kannatusta periamerikkalaiselle libertarismille?
Tilatkaa kannatajakortti!

http://www.kannattajakortti.fi/v2/etusivu/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://edistyspuolue.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

JPI666 kirjoitti:Tuon adressin voi yhtä hyvin viedä korkeasaaren paviaaneille kuin suomen eduskuntaan, molemmilla on sama päätäntävalta asiaan.
Vaikka olisi päätäntävallassakin eroa, niin adresseilla ei maailmaa muuteta. Itse olen pannut nimeni vain adressiin "Ole hiljaa Susan Ruusunen" :lol:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
JPI666

Joe Cool kirjoitti:
JPI666 kirjoitti:Tuon adressin voi yhtä hyvin viedä korkeasaaren paviaaneille kuin suomen eduskuntaan, molemmilla on sama päätäntävalta asiaan.
Vaikka olisi päätäntävallassakin eroa, niin adresseilla ei maailmaa muuteta. Itse olen pannut nimeni vain adressiin "Ole hiljaa Susan Ruusunen" :lol:
No juu, ei. Mutta ennen se oli edes teoriassa mahdollista.
Nyt ne kansanedustajat vaan sanoo, että tuo oli EU:n päätös johon emme voi vaikuttaa.
jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Vastoin käsitystäsi JPI666, kyllä eduskunnalla vaan on tässäkin asiassa jonkinlainen rooli juuri nyt, tosin ei enää ihan niin yksin kuin aiemmin, vaan yhdessä muiden parlamenttien kanssa. Eduskunta määrittää Suomen kansallisen mielipiteen asiaan ja antaa sen virkamiehille vietäväksi Euroopan ministerineuvostoon. Se lausunnon antaminen on juuri tällä hetkellä kesken. Sen jälkeen asia siirtyy virkamiesten hoidettavaksi. Eli seuraava lobbauskohde on sillä suunnalla.

Tarkoitushan tässä on saada ministerineuvostoon niin monen eurooppalaisen parlamentin perusteltu kielteinen kanta kuin mahdollista. Sillä asia saatiin 2009 tyrmättyä. Tässä vaiheessa Hollannin parlamentti on tietääkseni päätynyt kielteiselle kannalle, toivomme samaa Suomelta ja mahdollisimman monelta muulta. Sen takia kannattaa taistelua jatkaa. Tuosta adressista olen samaa mieltä, saattaa olla ettei sillä ole enää merkitystä, ja kuka tietää onko alkuperäinen kerääjäkään enää linjoilla kun tekstit ovat edelleen vanhat.
Life Member
JPI666

Hyvähän se on jos sulla uskoa vielä demokratiaan riittää, tosin vähän säälittävää. Mulla ei riitä uskoa enää EU:n kohdalla muuhun kuin polttopulloon.
Vastaa Viestiin