Lämpökahvat?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vallu
Viesti:

Re: Lämpökahvat?

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Ainiin! Noita kynsisuojia, joita Mikira edellä esitteli, löytyy myös pleks...(sori Pertti) eiku polykarbonaatista valettuina lähes kaikkiin Harrikoihin.
http://www.nationalcycle.com/catalogue/ ... ther.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuva LIFEMEMBER
Pekka L

Viesti Kirjoittaja Pekka L »

Ja olikoos se TwoPistons'in järjestämässä Talvirallissa, missä yhden veekakkosen käsisuojat oli valmistettu halkaistusta muoviämpäristä? :mrgreen:
Pekka äL
Satulapummi Wakka-Hämeestä
Ultra Limited 24
Turre
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turre »

On olemassa myös oheisen kuvan mukainen tuote... Americassa myydään ainakin tuotemerkillä Hippo Hands, mutta myös Biltemasta löytää kopioversion. Näyttävää!

Kuva

Ja vaihtoehto lämpökahvoille on sähkölämmitteiset hanskat. Ja tuotevalikoimaa on itseasiassa lämitettäviin sukkiin ja kalsareihin asti, ks. esim. http://www.emc24.fi/index.php?cPath=444_282
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
KimmoV.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KimmoV. »

Moro!

Mehukatti purkista saa helposti hyvät tuulisuojat kahvoille. :wink:

-KimmoV-
-KimmoV.-
Easyriders Mcc
http://www.easyriders.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vallu
Viesti:

Turren mainitsemia kahvahanskoja saa myös Hanxilta.
Kuva LIFEMEMBER
Pekka L

Viesti Kirjoittaja Pekka L »

Ite oon noilla Turren esittelemillä "Bilteman kopioilla" ajellu -20 pakkasissakin, kesähanskat kädessä! Eikä kädet palellu. :wink: Pientä haastetta tarjosivat, kun pinlockista huolimatta alkoi visiiri huurtua ja tanko vipattaa tiekarhun tekemissä urissa ajaessa... :mrgreen:
Pekka äL
Satulapummi Wakka-Hämeestä
Ultra Limited 24
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

UrpoTJ kirjoitti:Jokunen euro on mennyt kromattuihin ns. välttämättömiin lisävipstaakeihin, mutta olen muutamankin kerran todennut tovereille, että lämpökahvat ovat olleet oikeasti paras lisäostos mitä pyörään olen hankkinut. Ei ole tuulisuojaa. Viime tiistaina 4 ... 5 astetta, 150 km:n yhtäjaksoisen vähän sateisenkin päästelyn jälkeen totesin, että ohuet MP-Asu Classic-hanskat olivat vähän liian ohuet. Muuten on pärjännnyt niillä sateessakin kesän, ei ole tarvinut kurahanskoja päälle laittaa. Minulle käy niin että jos kädet kylmiää niin sitten tulee vilu heti muutenkin, vanha kun jo olen ....
Olen ollut tyytyväinen, kaksi kautta ovat kahvat ainakin kestäneet, helppo siisti asennus, muistaakseni alta satasen (CustomChromen luettelosta löytyy netistä haulla "Heated grips 683522").
Minulla on ollut HD:n omat lämpökahvat kiinni springerissä kohta 10 vuotta ja ehdottomasti paras hankinta, mitä olen mopoon tehnyt. Kärsin kylmistä sormista ja sadekelillä yhdistelmä (sukeltajan) märkäpuvun hanskat ja kahvalämppärit ovat osoittautuneet lyömättömäksi yhdistelmäksi!
7mm märkäpuvun hanskoilla on tullut sukellettua +4 asteisessa vedessä vajaan tunnin sukelluksia ilman ongelmia ja vastaavasti ajettua pohjoisessa satojen kilometrien päiväreissuja kylmässä sateessa ilman ongelmia. Suosittelen kahvalämppäreitä lämpimästi kaikille, jotka kokevat niitä tarvitsevansa. Ostin omani aikoinaan Ameriikasta, kun silloin vielä myytiin tavaraa Eurooppaan verkkokauppojen kautta. Siitä huolimatta kankinta oli kalliimpi, kuin tarvikelämppärit. Toisaalta samoilla lämppäreillä on tullut ajeltua 10 vuotta ilman ongelmia. Elämä on täynna valintoja...
T. Timo Konttinen
Fxsts03
jty
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jty »

Tourinkiini pistin HeatDemonit - erittän siisti ratkaisu joskin hinta nousee satkun huonommalle puolelle. HD:n vastaavat kolme kertaa kalliimat hajos reilussa kahdessa vuodessa korjaamattomiin ja samalla meni tupitkin vaihtoon- Samanlaisia kokemuksia HDn kahvoista ameriikan intternetti täynnänsä, niihin ei kannata riskeerata.
Aikanaan käyttelin myös Gerbingin lämmitettäviä hanskoja, periaatteessa ihan ok, mutta liian kömpelö systeemi kun saa aina panna itsensä töpseliin kun pyörän päälle nousee, tehokkaat lämpökahvat toimii vähintään yhtä hyvin.
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Woody
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Woody »

Mä oon kans pitäny lämpökahvoja ehottomasti parhaana ostoksena. Kylmillä keleillä ja pitkää matkaa sateessa ajellessa parhaat.
Mato67

Viesti Kirjoittaja Mato67 »

http://www.rct.fi/fi/rctproductse.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Löytyy myös ihan kotimaista laatua olevat kahvalämppärit ja tiedän kokemuksesta,että näissä riittää tehoa :D
Taata
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Taata »

Mato67 kirjoitti:http://www.rct.fi/fi/rctproductse.html
Löytyy myös ihan kotimaista laatua olevat kahvalämppärit ja tiedän kokemuksesta,että näissä riittää tehoa :D
Näin on, pysyy kädet lämpiminä jopa puolella teholla :D
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan. :)
tipi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tipi »

Noita H-D:n orkkislämppäreitä on sanottu huonoiksi ,hankin just Ultran jossa on alkuperäiset lämppärit .Pyörän edellinen omistaja sanoi että lämppärit kestää kyllä jos ne muistaa ottaa pois päältä ennenkuin starttaa pyörän uudestaan käyntiin .Onko kokemuksia tästä asiasta kenelläkään ,pitääkö väite paikkaansa ? Vois kuvitella että voi hyvinkin tulla jonkinlainen virtapiikki startatessa ja lämppäri ottaa itteensä ...kokemuksia ?
ei mopolla mahottomia
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 14:13 02.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Vallu
Viesti:

Höpöä! Ne tehtaan lämppärit hajoaa siten, että säätöalueet pimenee pikkuhiljaa, kunnes ne on täysin pimeät. Lämpövastukset hajoaa. Tai sitten ne kärähtää laakista.
Kuva LIFEMEMBER
Triumpisti

Viesti Kirjoittaja Triumpisti »

Ei mitään lämpökahvoja tarvi rukkaset sään mukaan Aito turkis rukkanen lapasella hyvin tarkenee ajaa kovassakin pakkasessa ja saapas rasvalla kunnolla rasvattuna ei tuule saumoista läpi
Talvi tuuli suoja ja jalka suojat ois parhaat talvella niin kuin Suomen 1952 poliisi pannu päissä oli nitä ei saa uutena ostan irto osiakin niistä.
Harley-Davidson 1200 U` 37
Zundapp KS 750 `44
Ariel Square Four MK 2 1000 ` 54
Royal Enfield Scrambler Bullet 500 `56
Triumph 6 T Thunderbirt 650 `59
Triumph Trident T150 750 `69
Mercedes Benz W 187 220 innenlenker mit schiebedash `52
Vastaa Viestiin