päärallin bändeistä?
päärallin bändeistä?
valtaosa kotimaisista bändeistä on kuulemma jo sovittu ja yhden bändin sopimus keretty perumaan.
kuka/ketkä bändit valitsee ja millä perusteella?
koskas bändit julkastaan ja soittopäivät?
vaikuttaa reissusuunnitelmiin, kannaatko lähteä ollenkaan.
kuka/ketkä bändit valitsee ja millä perusteella?
koskas bändit julkastaan ja soittopäivät?
vaikuttaa reissusuunnitelmiin, kannaatko lähteä ollenkaan.
Re: päärallin bändeistä?
Onhan siellä jotain eläkeläisryhmiäkin soittamassa ...
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=29685" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=29685" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvin taitaa nyt puhua Super Rallysta, eikä päärallista. Eikä Superin bändeistäkään ole sopimusta tehty kuin pääbändien osalta.Joten mitään sopimuksia ei ole purettu. Ehdokkaita on lähes sata, mistä valkata. Mutta jos on tarjolla hyviä bändejä Pääralliin, niin niitä voi tarjota vaikka tänne: rallycaptain@hdcf.fi
Super Rallyn esiintyjät ja esiintymisaikataulut varmistunevat lopullisesti maaliskuun aikana. Esiintyjistä päättää viime kädessä H-DCF.n hallitus. Vain kahden pääesiintyjän osalta on tehty sopimukset, monien kotimaisten osalta keikasta sovittu alustavasti suullisesti, kaikkien esiintyjien kanssa tehdään kuitenkin kirjalliset sopimukset. Yhtään sopimusta ei ole peruttu!
En usko monenkaan Superralliin tulijan tarvitsevan listaa kaikista yli 30 esiintyjästä päättääkseen osallistumisestaan. Pääesiintyjäthän ovat jo tiedossa: Molly Hatchet ja Fabulous Thunderbirds.
En usko monenkaan Superralliin tulijan tarvitsevan listaa kaikista yli 30 esiintyjästä päättääkseen osallistumisestaan. Pääesiintyjäthän ovat jo tiedossa: Molly Hatchet ja Fabulous Thunderbirds.
Jos mielessäsi on hyvä orkesteri, varsinkin jos se pitää majaansa lähellä missä klubi järjestää jonkin monista vuotuisista ralleista kannattanee ilmoittaa siitä s-postitse esimerkiksi rallikapulle .Tämä on kaikille meille hyvä asia? pösilöä hommaa ruveta raahaamaan orkesterit(kaikki) toiseltapuolen Suomea tietysti pitää olla se kuumaperuna mutta itse suosisin paikallisia pumppuja.
Yllättävän paljon näyttää löytyvän soittoniekkoja klubista kun kattelee tuota soittopoikien viestiä.
Tallit ja kenellä kiinnostaakaan niin Reindeershit mc n kotisivuilta (etusivulla osasto musiikki ja sivut löytyy hdcf linkit osastolta) bändejä mihin vain juhliin ja liikkuu kauemmaksikin .
Yllättävän paljon näyttää löytyvän soittoniekkoja klubista kun kattelee tuota soittopoikien viestiä.
Tallit ja kenellä kiinnostaakaan niin Reindeershit mc n kotisivuilta (etusivulla osasto musiikki ja sivut löytyy hdcf linkit osastolta) bändejä mihin vain juhliin ja liikkuu kauemmaksikin .
Asiat pitää oppia tekeen sillai oikealla tavalla väärin!
Tällainenkin orkesteri löytyy suomesta, http://www.backsliders.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Aika vanhan väännön kaivoit esille...
Ei ole kuitenkaan sama kuin biker bändi Backsliders.
Eikös se ole jo kuopattu niinkuin osa soittajistakin...
Kumpiko näistä sitten on ollut "alkuperäinen"?
Mutta mikäs "uusio Backsliders" bändi toi on?Glide kirjoitti:Tällainenkin orkesteri löytyy suomesta, http://www.backsliders.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei ole kuitenkaan sama kuin biker bändi Backsliders.
Eikös se ole jo kuopattu niinkuin osa soittajistakin...
Kumpiko näistä sitten on ollut "alkuperäinen"?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Sitten tämä; http://www.peergynt.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
LIFEMEMBER
PG-kokoonpano Nikki, Kettula, Erkinharju on ainoa suomalainen bändi jonka keikasta maksaisin kerran satasen sisäänpääsyn. Herrat ovat riidoissa mutta hengissä.
Motörhead tulee Ilosaarirockiin 2013 sun. 14.7. Lemmy tulis varmaan keikalle meillekin
Toivottavasti aikataulut ja hintapyyntö sekä maksuhalukkuutemme eivät kohtaasohoveli kirjoitti: Lemmy tulis varmaan keikalle meillekin
Nimim. Ei ns. klassista laulua eikä örinäheviä
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Lemmy on jumala. Sehän on just tosta välistä, ei mitään klassista laulua eikä örinääkään.Joe Cool kirjoitti:Toivottavasti aikataulut ja hintapyyntö sekä maksuhalukkuutemme eivät kohtaasohoveli kirjoitti: Lemmy tulis varmaan keikalle meillekin
Nimim. Ei ns. klassista laulua eikä örinäheviä
Lemmy on jumala.[/quote]Kiwi kirjoitti:
Perustuuko päätelmä hänen syntymäpäiväänsä (24.12.) vai onko jotakin muutakin taivaallista?
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Onko toi pääralli joku rockfestari? Kysyy vähä tyhmä.
Kyllähän sinä musiikkimiehenä toki tiedät, mitä ralli onjutaharri kirjoitti:Onko toi pääralli joku rockfestari? Kysyy vähä tyhmä.
Tapio Rautavaara - Ralli
Ralli se on mun rattoni
Ja laulu paras työni juu
Nätin tytön käsivarsi
On mun kaulavyöni juu
Nätin tytön käsivarsi
On mun kaulavyöni juu
Surut minä heitän pitkin teitä
Ilot minä otan myötä juu
Missä mä näen nätin tytön
Siellä mä olen yötä juu
Missä mä näen nätin tytön