mikä hdporukan "asusteissa" harmittaa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

John Doe
Viesti:

Re: mikä hdporukan "asusteissa" harmittaa

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Eniten niisä HD-vermeissä harmittaa niiden uskomston kyky kutistua ajokauden ulkopuolella.

jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Emmää vaan tiärä. Muutenkaan kuulu muille miten pukeudun.
mörkö2

Viesti Kirjoittaja mörkö2 »

Pakko on näin "tuoreena" Hd. miehenä kommentoida..... :lol:
Mörkö innostui Hd. stä jo 80-luvun alussa pikku kössinä, moisia Americancarshoussa nähtyään.
Vieläkin on tallella sieltä hankittu kangasmerkki. Oma Hd. saatiin hankittua vasta 2008 ja toinen 2010.
On se myönnettävä, että aika ylpeä siitä oon, että pyörä pihalla pötköttää...
Tätä tietysti tulee merkeillä korostettua, varsinkin, kun hommasin Hd.n oman ajotakin, jossa tekstiä jo valmiiksi. Mielestäni tähän pyöräilyyn kuuluu tietty "oman polun tallailu" mentaliteetti ja jokainen saa vapaassa maassa kantaa niin paljon pyörälogoja takissaan/nahassaan kun huvittaa.(tai ei huvita)
Ihmettelen joskus sitä, (itsekin moista kokeneena) että joku toinen lajitoveri(ihminen) tulee mulle tosissaan selittämämään, että tuo on mielestään väärä vaate/pyörä/auto, hanki toinen. Itse teen oikeasti parhaani, ettei moiseen tule syyllistyttyä..... 8)
Jos tässä maailmassa rupeaa toisten vaatimuksia kuuntelemaan, niin jääpi tämä ainutkertainen elo kokemuksiltaan varsin vajavaiseksi, ja toista mahdollisuuttahan ei ole tarjolla..... :(
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

mörkö2
Jos tässä maailmassa rupeaa toisten vaatimuksia kuuntelemaan, niin jääpi tämä ainutkertainen elo kokemuksiltaan varsin vajavaiseksi, ja toista mahdollisuuttahan ei ole tarjolla.
Juurikin näin! Itsetuntoa pitää olla sen verran, että tekee mitä itse haluaa muiden mielipiteistä välittämättä. Jas haluaa käyttää H-D rättejä tai Zetor rättejä siitä vaan...
Sama koskee pyöriä, ajelee/rakentaa juuri sellaisen mistä itse pitää. Muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.
Kuva LIFEMEMBER
hdlate
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdlate »

Oli pakko ostaa uus rotsi, kun tuo paino pääsi putoomaan sen verran, että vanha ei enää istunu. Joten eilen just ompelin H-D merkkejä neitseelliseen nahkaan :lol: .
-90 FXR Super Glide
mörkö2

Tartteepi Mörönkin myöntää, että nuorempana noita Ameriikan autoja harrastaessa (ekan servoletin hankin 1987) tuli oltua aika jyrkkäkin, varsinkin alueella kustomi vs orggis..... :oops:
pitkään aikaan en oo jaksanu veisailla tuon taivaallista mitä joku omalleen tekee, pääsee paljon vähemmällä murehtimisella....Ja jää aikaa enenpi kittailla omia... :mrgreen:
Ainoo mistä oon tarkka, että ei tartte muittenkaan mua neuvoo, jos en neuvoa pyydä...
Aika usein pyydänkin)
Filosoofisesti aihetta pohdittaessa, ompi todettava, että vähemmällä inttämisellä olisi selvinnyt, jos suosiolla olis hankkinu Corollan.......
Ja ainahan on olemassa joukko, jota harmittaa kaikki mitä muut tekevät, teki niin tai näin, aina väärin päin.... 8O
Pera
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pera »

20 vuotta sitten ostin Harrikan ja alussa piti hommata kaikenlaista HD-varustetta jne. Sukulaiset ja kaveritkin ostivat aina Jouluna ja syntymäpäivinä tyyliin: "Sillähän on se Harrikka, ostetaan HD-jotakin".
Kyllä sitä tavaraa sitten kertyikin. Jarruttelin sitten jossain vaiheessa: "Jos vaikka jotain HD-kirjallisuutta tai videoita välillä". Vieläkin on 20 v vanhoja t-paitoja :D .
Loud valves save lives
mörkö2

Hähhää, sama juttu, pieneks jääneitä paitoja on arkistossa :lol:
Tuntuu, ettei kansaa harmita vaan noi asusteet vaan koko HARRIKKA 8O 8O
Onhan se ihmeellistä, kun joku saattavi moisen hankkia ja vielä kehtaa nauttia semmoisella ajamisesta, ei ainakaan viisas mies moiseen "syyllisty"......
the ripper

Viesti Kirjoittaja the ripper »

Mä sain aikanaan emännältä h-d sukat joululahjaks niin olihan se sit pakko ostaa pyöräkin et kehtaa niitä sukkia käyttää. :lol: Suomessahan kaikki muu on paskaa paitsi toijota tai joku muu hyvin konservatiivinen kulkine ja jos kakspyöräinen hankitaan on sen oltava honda koska puutarha jyrsimessäkin on hondan kone ja se toimii oikein hyvin.
Vastaa Viestiin