Eikö kukaan tiedä ees jollain tutullakaan joka ei palstalla pyöri?
Koettanut kysellä "ostetaan"-palstalla...voiko olla ees mahdollista
Ei viittis alkaa amerikoista tilaamaan...ku ei o moisesta kokemusta
Help
Laitoin yv:tämcjusa kirjoitti:2001 Road King Classic:in jakkara on jouten
Ei sitä tilausta ole pakko itse hoitaa.norsunkorva kirjoitti: Ei viittis alkaa amerikoista tilaamaan...ku ei o moisesta kokemusta![]()
Help
Ktox neuvoita "Mode-Pertti" !Pertti kirjoitti:Ei sitä tilausta ole pakko itse hoitaa.norsunkorva kirjoitti: Ei viittis alkaa amerikoista tilaamaan...ku ei o moisesta kokemusta![]()
Help
Menet varaosakauppaan ja katsotte yhdessä luetteloa ja kauppias tekee tilauksen. Saat tavaran aika lähelle samalla hinnalla kuin itse tilaten, koska kauppiaalla pikkuisen parempi alennusprosentti tukkurilta, kuin satunnaisella tilaajalla.
Kauppias ottaa myös riskin väärän tavaran toimituksesta tms. tilattuun tavaraan liittyvästä lähettäjän virheestä, joita tämänkin palstan käyttäjille aina joskus tilausten kanssa sattuu.
Hinta määrittyy usein Harley-Davidson valomainoksen koon ja kirkkauden mukaan. Mitä pienempi putiikki, sen vähemmällä katteella yleensa tulevat toimeen.
Noh, varaosakaupassa palvelu saattaa olla Uuno Turhapuro rautakauppiaana tasoa. Kävin eräässä itärajan myymälässä kyselemässä jakkaroiden hintoja ja huonomuistisena pyysin paperille. Ei kirjoittanut. Viisi euroa olisi tainnut saada alennusta ovh:sta. Vastaisuudessa kierrän ko myymälän kaukaa. Onneksi EU:sta näyttäisi saavaan vielä halvemmallakin. Esim. täältä: http://www.viking-cycles.de/" onclick="window.open(this.href);return false;Pertti kirjoitti: Menet varaosakauppaan ja katsotte yhdessä luetteloa ja kauppias tekee tilauksen. Saat tavaran aika lähelle samalla hinnalla kuin itse tilaten, koska kauppiaalla pikkuisen parempi alennusprosentti tukkurilta, kuin satunnaisella tilaajalla.
norsunkorva kirjoitti:Tuumattiin tänään "mcjusan" välittämänä vähän jakkarakauppoja...joten näillä näkymin ongelma poistunut!