Plasti Dip Spray - kokemuksia?
Re: Plasti Dip Spray - kokemuksia?
Riittää helposti. Mulla meni reilu yks kannu koko mopoon, vedin 4 kerrosta, kannattaa tosin vetää viis.
Kannu? Yksi 400ml spray ei riitä tankkiin. Pikkutankkiin voi riittää jos pohja on tumma ja 3 kerrosta riittää.Janxi kirjoitti:Riittää helposti. Mulla meni reilu yks kannu koko mopoon, vedin 4 kerrosta, kannattaa tosin vetää viis.
XL1200S -98 ja FLHP -16
Eli jos käyttökohteena on yksi tankki ~12L ja lyhyt ankanpersuslokari niin täytynee varata 3 * 400ml spray?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Juu - mielummin kolme purkkia.ma^ko kirjoitti:Eli jos käyttökohteena on yksi tankki ~12L ja lyhyt ankanpersuslokari niin täytynee varata 3 * 400ml spray?
Kaikki lienee joskus spray purkista maalia ruiskineet ja taistelleen kelvollisen pinnan kanssa. Tämä litku on toisenlaista. Pinta näyttää karmealta suihkutuksen jälkeen, mutta kuivuttuaan täysin sileä. Tuote siis kutistuu kuivuessaan ja pinta "kiristyy".
XL1200S -98 ja FLHP -16
Jos en väärin muista niin hirveesti yli yhtä kannua ei mennyt. Jälki on nähtävissä edellisellä sivulla, pohja tosin oli vivid black ja kerroksia 4.AAS kirjoitti:Kannu? Yksi 400ml spray ei riitä tankkiin. Pikkutankkiin voi riittää jos pohja on tumma ja 3 kerrosta riittää.Janxi kirjoitti:Riittää helposti. Mulla meni reilu yks kannu koko mopoon, vedin 4 kerrosta, kannattaa tosin vetää viis.
Mulla meni 4 Purkkia kun vedin kummatkin lokarit ja tankin.tais tulla jotain 5 kerrosta,yhden purkin jätin korjaukseen jos sattuu tulemaan kolhuja.Saa nähdä miten kestää bensaa kun kuitenkin aina joku tippa rosikahtaa tankatessa.