Plasti Dip Spray - kokemuksia?

Omat projektit. "Talleissa tapahtuu". Erilaiset DIY "tee se itse" vinkit, erikoiset taikka toimivat ratkaisut jne

Valvojat: Pertti, pressa

Janxi

Re: Plasti Dip Spray - kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja Janxi »

Riittää helposti. Mulla meni reilu yks kannu koko mopoon, vedin 4 kerrosta, kannattaa tosin vetää viis.
AAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AAS »

Janxi kirjoitti:Riittää helposti. Mulla meni reilu yks kannu koko mopoon, vedin 4 kerrosta, kannattaa tosin vetää viis.
Kannu? Yksi 400ml spray ei riitä tankkiin. Pikkutankkiin voi riittää jos pohja on tumma ja 3 kerrosta riittää.
XL1200S -98 ja FLHP -16
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Eli jos käyttökohteena on yksi tankki ~12L ja lyhyt ankanpersuslokari niin täytynee varata 3 * 400ml spray?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
AAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AAS »

ma^ko kirjoitti:Eli jos käyttökohteena on yksi tankki ~12L ja lyhyt ankanpersuslokari niin täytynee varata 3 * 400ml spray?
Juu - mielummin kolme purkkia.

:!: Kaikki lienee joskus spray purkista maalia ruiskineet ja taistelleen kelvollisen pinnan kanssa. Tämä litku on toisenlaista. Pinta näyttää karmealta suihkutuksen jälkeen, mutta kuivuttuaan täysin sileä. Tuote siis kutistuu kuivuessaan ja pinta "kiristyy". 8O
XL1200S -98 ja FLHP -16
Janxi

Viesti Kirjoittaja Janxi »

AAS kirjoitti:
Janxi kirjoitti:Riittää helposti. Mulla meni reilu yks kannu koko mopoon, vedin 4 kerrosta, kannattaa tosin vetää viis.
Kannu? Yksi 400ml spray ei riitä tankkiin. Pikkutankkiin voi riittää jos pohja on tumma ja 3 kerrosta riittää.
Jos en väärin muista niin hirveesti yli yhtä kannua ei mennyt. Jälki on nähtävissä edellisellä sivulla, pohja tosin oli vivid black ja kerroksia 4.
mojo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mojo »

Mulla meni 4 Purkkia kun vedin kummatkin lokarit ja tankin.tais tulla jotain 5 kerrosta,yhden purkin jätin korjaukseen jos sattuu tulemaan kolhuja.Saa nähdä miten kestää bensaa kun kuitenkin aina joku tippa rosikahtaa tankatessa.
Vastaa Viestiin