Jäsenistön ikäjakauma
Re: Jäsenistön ikäjakauma
En mä mitään peppuile. Ja jos niin olisin joskus tehnyt niin en taitaisi olla ainoaVallu kirjoitti:...MrX on kerhon ainoa peppuilija?
Kunnioitan kaikki insinöörejä ja niitä diplomeja olen kumarrellut kaiken ikää.
Lintsille en päässyt Paulia kuuntelemaan kun olin vielä Mutsin kuvussa.
Mutta Pauli Räsästä kuuntelin kuuskutluvulla joka lauantai kun ei laatikosta muuta tullut...
Ei täällä nuoret kirjota ollenkaa, papat vaan kertoo syntymästään...
Ai nii, jos sen iän haluu kertoa, niin senhän voi laittaa foorumille tietoon, niin että se sit näkyy omassa profiilissa. Pitäs näkyä muillekki...
Kenenkään henkilökohtainen ikä ei kiinnosta missään muussa mielessä kun rallien vanhimman (ja nuorimman) osanottajan löytämiseksi. Jäsenistön ikäjakauma, joka niistä tiedoista saataisiin on sitten toinen juttu ja sekin vaan sellaista "nice to know" osastoa
Affe
Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
http://www.goodwillparty.fi
Tulkaas tänne mun Insinööritoimistoon kumartelemaan.
Joo, mutta onkos se diploomi-insinööritoimisto?wesa kirjoitti:Tulkaas tänne mun Insinööritoimistoon kumartelemaan.
LIFEMEMBER
Ei, mutta seuraavaan käyntikorttiin vedän titteliksi "Yli-insinööri"!Vallu kirjoitti:Joo, mutta onkos se diploomi-insinööritoimisto?wesa kirjoitti:Tulkaas tänne mun Insinööritoimistoon kumartelemaan.
Tätä löytämistä useasti sivusta seuranneena ja joskus jopa kunnon salliessa hieman osallistuneenakin, voin todeta, ettei nykytekniikan hyödyntäminen olisi ollenkaan pahitteeksi.affe kirjoitti:Kenenkään henkilökohtainen ikä ei kiinnosta missään muussa mielessä kun rallien vanhimman (ja nuorimman) osanottajan löytämiseksi.
Affe
Jokainen rallikaavake pitää käydä käsipelillä läpi. Toki niistä samalla selvitetään mm. pisimmät matkat. Kaiken kaikkiaan kuponkien lukuun ja lajitteluun kuluu (pääasiassa Millalta!!!!) päärallilauantaina melkein koko iltapäivä.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Kun se jäsenkysely aikanaan oli, niin silloin vastajien keski-ikä taisi olla vain 38 vuotta.
Loud valves save lives
Siinä vaiheessa ku kaffetuvalla on keskiviikkoisin vinoparkissa enemmän rollaattoreita ku harrkoita, niin on syytä olla jotenkin huolissaan lupin ikäjakaumasta. Vai onko sittenkään ?
En mää ainakaan ota mtn ressiä kenekään iästä, ja ei se oikeastaan vois vähempää kiinnostaakkaan. Niin kauan kun motskari pysyy handuissa ja gummit asvaltissa, niin näillä mennään. Porsterilla, etunen meinaa khyl joskus nousta, tarkkan pitää olla, 1 sek maksaa oliks se ny 180 e. Niin, ja sit ku tulee tasapaino-oNkelma, niin tehhään trike ! Ja taas mennään ( höymiö) Juu ja oon muuten pappakin, lastenlapsiakin on jo kaksinkappalein.
Ja aaaah, vielä kun jaksain puolvuotta työelämässä, niin sit vois keskittyy vaiks tohon motskarin viilaamiseen uuteen kuosiin. Porsterista rottapyörä, mahoton yhtälä, vai yltiöpäistä virittelyä ?
Ja nyt kaliaa, ja wappua teitille kaikille.
t. haamu kohta 61 vee ( siis lupin keski ikää....käkäkäkäk)
En mää ainakaan ota mtn ressiä kenekään iästä, ja ei se oikeastaan vois vähempää kiinnostaakkaan. Niin kauan kun motskari pysyy handuissa ja gummit asvaltissa, niin näillä mennään. Porsterilla, etunen meinaa khyl joskus nousta, tarkkan pitää olla, 1 sek maksaa oliks se ny 180 e. Niin, ja sit ku tulee tasapaino-oNkelma, niin tehhään trike ! Ja taas mennään ( höymiö) Juu ja oon muuten pappakin, lastenlapsiakin on jo kaksinkappalein.
Ja aaaah, vielä kun jaksain puolvuotta työelämässä, niin sit vois keskittyy vaiks tohon motskarin viilaamiseen uuteen kuosiin. Porsterista rottapyörä, mahoton yhtälä, vai yltiöpäistä virittelyä ?
Ja nyt kaliaa, ja wappua teitille kaikille.
t. haamu kohta 61 vee ( siis lupin keski ikää....käkäkäkäk)
A vot sano..................